Mercedes 230 CE C124 1992 – 28900 PLN – Zawiercie

Mercedes 230 CE C124 to stylowe coupe, uwodzące piękną boczną linią bez środkowego słupka. Nie znajdziemy na pokładzie tego egzemplarza klimatyzacji, a szyby trzeba otwierać kręcąc korbką, jednak z pewnością nie brakuje mu atutów. Jest automat, jest elektrycznie otwierany szyberdach, jest też świetna kratka na tapicerce i najbardziej kultowy kolor, bornit. Takie zestawienie potrafi chwycić za serce każdego, kto lubi wpatrywać się w gwiazdę na szczycie maski samochodu. Ten egzemplarz został dopieszczony zarówno kosmetycznie, jak i mechanicznie, dzięki czemu będzie mógł wiernie służyć przez długie lata.

Mercedes 230 CE C124
Rocznik: 1992
Przebieg: 259000 km
Pojemność: 2300 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 132 KM

Cena: 28900 PLN

Z przyjemnością oferuję wyjątkowy pod względem stanu zachowania, słynący z trwałości model Mercedesa W124 w poszukiwanej wersji coupe.
Samochód po długich poszukiwaniach zakupiliśmy do kolekcji z udokumentowanym przebiegiem 218 tys. km w marcu 2017 roku.
Zamysł zakupu był inwestycyjny z możliwością okazjonalnej eksploatacji.

Auto okazało się tak komfortowe i bezproblemowe, że w 3,5 roku zrobiliśmy 40 tys. km (choć to głównie kilometry autostradowe relacji Śląsk-Trójmiasto). Jest to youngtimer, który znakomicie nadaje się do codziennej eksploatacji.

Pomimo, iż kupiliśmy auto w fabrycznym lakierze (poza lekkim przepyleniem tylnego błotnika) i technicznym stanie nie budzącym zastrzeżeń, auto dopieściliśmy, by wyglądało jak fabrycznie nowe.

Kolejną wymianę oleju zrobiliśmy przy przebiegu 229 tys. km (w załączeniu zdjęcie etykiety serwisowej). Następne regularne wymiany w renomowanym warsztacie, specjalizującym się w klasycznej motoryzacji, od którego mamy certyfikat na wykonane prace. W tymże warsztacie zrobiono szeroko zakrojony serwis z pracami renowacyjnymi.

Wyremontowano tylny wózek, założono nowe łożyska kół, nowe drążki, nowe przeguby, wymieniono łożysko i uszczelkę w dyferencjale, nowe klocki i amortyzatory, nowe wszystkie filtry i płyny eksploatacyjne. Ustawiono wszystkie parametry, łącznie z K-Jetem u renomowanego specjalisty od tego systemu, auto pali na dotyk.

Posiadam dokumentację zdjęciową w/w prac, których zakres przedstawia się następująco:
– remont tylnego wózka,
– nowe łożyska kół,
– nowe amortyzatory (tył),
– nowe drążki,
– nowe przeguby,
– wymiana łożyska w dyferencjale,
– wymiana uszczelki w dyferencjale,
– wymiana wszystkich płynów eksploatacyjnych,
– wymienione wszystkie paski,
– nowe klocki hamulcowe,
– nowe filtry,
– nowy akumulator,
– usunięto wgniotki,
– pranie wykładziny i tapicerki,
– nałożenie powłoki ceramicznej 3-letniej,
– radio zmieniono na fabryczne Becker Europa.

Auto w ciekawej konfiguracji, z przepiękną kratą Sportline, szyberdachem i odłączanym fabrycznym hakiem, co jest gratką dla fanów wycieczek rowerowych z uwagi na możliwość zamontowania stojaka. Auta posiada również wysokiej klasy radio Becker Indianapolis z nawigacją, co w tamtych czasach musiało być sporym wydatkiem.

Na zdjęciach lakier pięknie się mieni w zależności od światła, mogłoby się wydawać, że to dwa różne auta, ale na tym polega urok jednego z najbardziej kultowych lakierów z tamtych lat – bornit. W ogłoszeniu umieściłem zdjęcia z dwóch sesji, każda była robiona w innych warunkach. Zdjęcia robione przeze mnie osobiście i nie modyfikowane w żaden sposób, przedstawiają aktualny stan auta.
Przebieg się zmienia, gdyż auto jest w ciągłej eksploatacji.

Opis przedstawiłem uczciwie, zgodny z moją wiedzą i stanem faktycznym, bez ukrywania jakichkolwiek faktów.

Cena została wyznaczona na bardzo rozsądnym poziomie, choć nie pokrywającym poniesionych wydatków, dającym jednak kupującemu gwarancję dobrej lokaty kapitału, przy relatywnie niewielkim wydatku. To ciekawa propozycja dla osób, które przedkładają stan techniczny nad dodatkowe wyposażenia. Auto zostało doprowadzone do stanu, który gwarantuje bezawaryjną eksploatacje przez wiele kolejnych lat.

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do dyspozycji pod mailem, bądź telefonem.

Telefon: +48 606 995 669
E-mail: mariusz.niklasson@gmail.com
Miejscowość: Zawiercie