KlasykaGatunku.pl

Mercedes 260 SE W126 1990 – SPRZEDANY

Ponad pięć metrów pięknego nadwozia w znakomitym stanie z pewnością powinno robić wrażenie. Mercedes 260 SE W126 w 1990 roku był wersją podstawową luksusowej limuzyny, z tym silnikiem dostępną wyłącznie na europejskich rynkach. Okaz z ogłoszenia, z nadwoziem w kolorze Rauchsilber metallic, z brązową welurową tapicerką “Brasil”, poszczycić się może kompletną dokumentacją. W pakiecie od pierwszego właściciela znajdziemy wszystko, od zamówienia w salonie, faktury zakupu, datenkarty, przez rachunki z ostatnich serwisów po oryginalne pierwsze tablice rejestracyjne. Zawsze garażowany Mercedes 260 SE W126 z minimalnymi śladami użytkowania i upływu czasu, przejechał w swoim życiu 233656 km. Dziś samochód w świetnym stanie, po pełnym serwisie mechanicznym, jest gotowy do dalszej jazdy i tylko czeka na przekręcenie kluczyka w stacyjce.

Mercedes 260 SE w126
Data produkcji: maj 1990
Pojemność silnika: 2599 ccm
Moc silnika: 122 kW / 166 KM
Przebieg: 233,656 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes 260SE w kolorze „702 Rauchsilber metallic” z brązową welurową tapicerką “Brasil”. Sprowadzony z Ehringshausen, Niemcy. W jednych rękach od nowości, Dipl.-Ing. ur. 1927, właściciel znanego przedsiębiorstwa “Omniplast Gmbh”. Zamówiony i odebrany u dealera Mercedes-Benz “L. Gernandt KG” w Wetzlar. Pojazd posiada kompletną dokumentację, od zamówienia w salonie, faktury zakupu, datenkarty, przez rachunki z ostatnich serwisów po oryginalne pierwsze tablice rejestracyjne. Zachowany w bardzo dobrym stanie z minimalnymi śladami użytkowania i upływu czasu. Mercedes był garażowany i przez lata serwisowany zgodnie z zaleceniem producenta, tylko u autoryzowanych dealerów. W 2004 roku został wyrejestrowany i odstawiony do garażu na kobyłkach. Przed postojem dnia 24.08.2004 został wykonany obszerny serwis za kwotę 2’604€ w ASO Mercedes-Benz, przy przebiegu 233,541 km. Wtedy zakupiono również nowe opony. W 2019 odnaleźliśmy samochód ze stanem licznika zaledwie 30 kilometrów wyższym niż na ostatniej fakturze z ASO MB. Pojazd został profesjonalnie odpalony i przeszedł pełny serwis wraz z wnikliwym sprawdzeniem sprawności wszystkich podzespołów.

Nadwozie zachowane w świetnym stanie, bez widocznych śladów korozji czy uszkodzeń, wgnieceń. Jeśli ma to dla kogoś znaczenie posiada w większości wciąż pierwszy – fabryczny lakier. Spód i wnęki nadkoli zachowane w stanie bardzo dobrym. Lampy przednie oraz tylne wyglądają prawie jak nowe. Lakier posiada kilka ledwo widocznych odprysków, rysek i bardzo drobnych śladów używania. Zderzaki nie posiadają obcierek na rogach. Elementy chromowane oraz przednia atrapa są bliskie stanu perfekcyjnego.

Wnętrze jest kompletne, bez widocznych śladów zużycia, z minimalnymi śladami użytkowania. Welurowa tapicerka zachowana w świetnym stanie, przez przetarć i uszkodzeń. Brak pękniętych czy poniszczonych plastików. Wykończenia drewniane w idealnym stanie, nie wyblakłe, prawie jak nowe. Komplet dywaników rypsowych, które wyglądają jak nowe. Wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego sprawne. Brak uszkodzeń od słońca czy wilgoci. Oryginalne radio Becker Grand Prix wraz z kartą kodową i instrukcją.

Koło zapasowe nie było jeszcze używane, kompletny zestaw narzędzi jeszcze w folii.

Po zakupie wykonaliśmy następujące prace:
– wymiana oleju w silniku na Motul 10w-40, poprzedzona płukaniem preparatem Liqui Moly
– wymiana płynu chłodniczego i termostatu
– wymiana oleju w skrzyni biegów wraz z filtrem i uszczelką
– wymiana filtra powietrza
– nowy akumulator Varta
– przegląd i czyszczenie ukł. hamulcowego
– regulacja wtrysku mechanicznego
– wymiana przepalonych żarówek i bezpieczników

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.