Mercedes 260E W124 1991 – SPRZEDANY

Gwiazda na masce, sześć cylindrów pod maską, automatyczna skrzynia biegów, zjawiskowy odcień lakieru „smoke silver” i na deser wspaniale miękki welur we wnętrzu. To brzmi jak przepis na długie lata szczerej radości. Ten Mercedes 260E W124 dodatkowo poszczycić się może przebiegiem jedynie 107 tysięcy kilometrów i ceną ustawioną na naprawdę rozsądnym poziomie. Drobne wady oczywiście ma, lecz nie powinno to dziwić w samochodzie, który ma na karku już blisko 30 wiosen. Do szczęścia niczego więcej nie potrzeba.

Mercedes W124 260E
Rocznik: 1991
Przebieg: 107800 km
Pojemność: 2597 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 160 KM

Wyposażenie:
702 SMOKE SILVER – METALLIC
961 VELOURS BLACK
241 LEFT FRONT SEAT ELECTRICALLY ADJUSTABLE WITH MEMORY
260 TYPENKENNZEICHEN AUF HECKDECKEL – WEGFALL
420 4-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
561 FRONT SEAT, LEFT, REINFORCED
620 Vehicles With Catalytic Converters
645 M + S WINTER TIRES
702U RAUCHSILBER – METALLICLACK
750 BECKER RADIO EUROPA 2000 VK

Mercedes 260E w kolorze SMOKE SILVER – METALLIC (702) z czarną welurową tapicerką VELOURS BLACK (961). Bardzo dobrze zachowany egzemplarz użytkowany przez jednego właściciela w Berlinie, oryginalny przebieg 107 tysięcy kilometrów.

Ciekawa konfiguracja wyposażenia. Samochód posiada ładnie zachowaną tapicerkę welurową i elektrycznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią. Szyby w tzw. korbie, co daje rzadko spotykaną konfigurację. Pojazd posiada obszerną dokumentację serwisową.

Nadwozie wolne od korozji, newralgiczne punkty dla w124 w stanie bardzo dobrym. Lakier w bardzo dobrym stanie, obecne drobne ślady użytkowania. Spód auta, wnęki kół w świetnym stanie, zbliżonym do nowego samochodu. Komora silnika za jednym wyjątkiem również (w okolicach zbiorniczka płynu spryskiwaczy pojawiła się korozja, prawdopodobnie poprzez wcześniejszy wyciek w tym miejscu). Przedni lewy błotnik był naprawiany – widoczne ślady przy lampie kierunkowskazu, prawy tylny błotnik był powtórnie lakierowany, delikatna wgniotka na masce oraz drzwiach kierowcy. Pozostałe elementy posiadają oryginalny lakier, który obecnie został zabezpieczony dobrej jakości woskiem collinite no. 476s.

Wnętrze bardzo dobrze zachowane, widoczne tylko minimalne ślady użytkowania. Welurowa tapicerka nie posiada śladów zużycia, fotele wyglądają prawie jak nowe. Plastiki oraz drewniane elementy w stanie bardzo dobrym, panel środkowy wymaga naprawy, popękany lakier bezbarwny oraz ślad po 2 wkrętach na schowku (wszystkie ubytki widoczne na zdjęciach). Wymontowany dodatkowy 2-tonowy sygnał dźwiękowy Fiamm (pozostała instalacja z kompresorem i przyciskiem wew.). W bagażniku nieużywane koło zapasowe, oryginalny lewarek i klucz do kół, apteczka również.

Po zakupie wykonałem następujące prace:
– diagnostyka silnika,
– regulacja układu zapłonowego,
– uszczelnianie silnika (uszczelka pokrywy zaworów),
– wymiana oleju i filtrów (oleju, paliwa, powietrza),
– wymiana łożyska alternatora, pompy wody,
– nowy oryginalny znaczek na masce,
– uzupełnione podświetlenie wnętrza,
– wyważenie kół,