Mercedes 280 CE C123 1980 – SPRZEDANY

Chociaż jego debiut miał miejsce ponad 40 lat temu, jego popularność nie zmalała, a ponadczasowa linia wciąż wzbudza zachwyt. Mercedes 280 CE C123 był propozycją dla ludzi, którzy oprócz luksusu i komfortu podróży oczekiwali od samochodu również stylowego, sportowego wyglądu. Dziś jest to auto dla indywidualistów. Tym bardziej przykuwa uwagę z jasnym, przyjemnym i zadbanym wnętrzem Dattel i niesamowitym kolorem nadwozia Englischrot. Zasilany wtryskiem, dwuwałkowy silnik o pojemności 2,8 l oraz automatyczna skrzynia biegów, zapewnią zawsze satysfakcjonującą dynamikę, a otwarcie wszystkich okien w letnie dni doznania prawie jak z cabrio, z tą zaletą, że słońce nie pali w głowę.

Mercedes 280 CE C123
Rocznik: 1980
Przebieg: 194000 km
Pojemność: 2800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 177 KM

Auto sprowadzone do Polski w 2019 roku. Zarejestrowane i ubezpieczone.
W Niemczech 1 właściciel od nowości (dr ur. 1915 r.), który użytkował samochód do 2003 roku.
Opinia/wycena „Wertgutachten” z 2003 roku „Note 2”.
1 kg historii serwisowej od nowości, do ostatniego kilometra.
Książka serwisowa jest tylko dodatkiem do niezliczonej dokumentacji, faktur, przeglądów, oraz prywatnych zapisków prowadzonych przez właściciela od nowości do 2003 roku. Dokumentacja pokazuje, że pierwszy właściciel serwisował samochód do końca w ASO, bez względu na koszty.

Dzięki temu samochód po 40 latach jest nadal w świetnej kondycji mechanicznej. Silnik, skrzynia biegów, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy pracują prawidłowo. Ciężko trafić beczkę, która po tylu latach jeździ tak „gładko”.
Ostatni serwis okresowy został wykonany w marcu 2020 roku, gdzie wymienione zostały olej silnika, olej skrzyni biegów, filtry, opony, akumulator.
Samochód jest gotowy do jazdy.

Jeżeli za tą cenę chcesz kupić W123 280 Coupe w stanie kolekcjonerskim i całkowicie bez korozji, to nie jesteś sam, bo i ja też bym chciał. Jednak tutaj jesteś pod złym adresem.
Mam na sprzedaż egzemplarz zadbany, w autentycznym stanie, z lekką patyną, bez „pudrowania” do sprzedaży, z udokumentowanym pochodzeniem oraz historią serwisową, w świetnej konfiguracji i rozsądnej cenie. Jednak posiada on również drobne mankamenty, ślady użytkowania i upływu tych 40 lat. Niestety progi posiadają korozję i prędzej czy później trzeba będzie je wymienić.