KlasykaGatunku.pl

Mercedes 300 CE-24 C124 1990 – SPRZEDANY

Mercedes 300 CE-24 C124 w umiejętny sposób łączy sport i elegancję. Najwyższa w modelu 24-zaworowa jednostka w połączeniu z manualną skrzynią w układzie dog-leg to bardzo rzadkie i poszukiwane zestawienie. To auto, które może uspokajać spokojnym brzmieniem rzędowej szóstki i widokiem gwiazdy wieńczącej atrapę chłodnicy, lecz gdy zajdzie taka potrzeba – daje pobawić się możliwością wkręcenia go na wysokie obroty, na których potrafi pokazać moc i charakter. Egzemplarz taki jak ten to ogromna rzadkość. Klasyczne zestawienie kolorystyczne, niski potwierdzony przebieg, świetnie prezentujący się lakier i wnętrze, które prezentuje się jak nowe, z doskonale zachowaną skórzaną tapicerką i pięknym drewnem.

Link: http://klasykagatunku.pl/auta/mercedes-300ce-24-2/

Mercedes 300 CE-24 C124
Data produkcji: czerwiec 1990
Pojemność silnika: 2997 ccm
Moc silnika: 231 KM
Przebieg: 91,498 km
Skrzynia biegów: manualna Getrag

Mercedes 300CE-24 w kolorze „199 Blauschwarz Metallic” z czarną skórzaną tapicerką. Perfekcyjnie zachowany egzemplarz sprowadzony z Monthey, Szwajcaria, bezpośrednio od pierwszego właściciela (ur. 1933). Minimalny przebieg 91 tysięcy kilometrów.

Unikatowa konfiguracja silnikowa oraz wyposażenia. Motor M104 3.0 jest rzadkością w połączeniu z manualną skrzynią Getrag, najmocniejszy silnik C124 z manualną skrzynią biegów. Samochód posiada również obszerną listę wyposażenia dodatkowego jak automatyczna klimatyzacja, ASD, skórzana tapicerka, el. szyberdach, fabryczny alarm z pilotem, radio Becker Mexico.

Samochód w jednych rękach od nowości. Zakupiony we francuskim salonie Mercedes-Benz, zarejestrowany w latach 1990-2008 we Francji, 2008-2018 w Szwajcarii (właściciel mieszkał w obu tych krajach).

Nadwozie całkowicie wolne od korozji, wszystkie newralgiczne punkty dla w124 w stanie perfekcyjnym. Lakier w stanie mocno ponadprzeciętnym, posiada kilka bardzo drobnych śladów użytkowania. Samochód przyjechał do nas cały w fabrycznym lakierze, usunięte zostały wszystkie drobne mankamenty po 85-letnim kierowcy. Spód auta, wnęki kół i komora silnika w stanie perfekcyjnym, zbliżonym do kilkuletniego samochodu. Nadwozie nie nosi żadnych śladów naprawianej rdzy oraz nie przechodziło żadnych napraw blacharskich.

Wnętrze zachowane w perfekcyjnym stanie, widoczne tylko minimalne ślady użytkowania. Skórzana tapicerka nie posiada śladów zużycia, fotele są matowe i wyglądają prawie jak nowe. Plastiki matowe. Drewniane elementy w stanie perfekcyjnym, nie wyblakłe ani nie popękane. Fabryczne radio Becker Mexico, czyli najdroższe jakie w 1990 dało się zamówić.

W bagażniku nieużywane koło zapasowe, komplet oryginalnych narzędzi oraz rarytas jakim jest oryginalny kanister we wnęce koła. Fabryczne śruby zabezpieczające felg oraz oryginalny klucz MB do ich demontażu.

Wykonane prace: diagnostyka i regulacja wtrysku mechanicznego, wyważenie kompletu felg i nowe wentyle, usunięcie mankamentów lakierniczych, przegląd i uzupełnienie czynnika klimatyzacji, naprawa radia Becker.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.