Mercedes 300 CE-24 Sportline Cabriolet A124 1993 – SPRZEDANY

Mercedes 300 CE-24 Sportline Cabriolet A124 to prawdziwy samochód marzeń z początku lat 90-tych. Rzadko który Polak mógł sobie na to pozwolić, ale ten zakupiony w Berlinie egzemplarz jest od samego początku w rękach jednego właściciela. Skomponowany w eleganckim połączeniu koloru 199 z czarną skórzaną tapicerką, wyposażony został z rozmachem, co zakończyło się rachunkiem na astronomiczną sumę 137 tysięcy DM. Na pokładzie odnajdziemy m.in. najmocniejszą trzylitrową jednostkę, pakiet Sportline oznaczający obniżone i usztywnione zawieszenie, elektrycznie regulowane fotele z pamięcią, tempomat i podgrzewanie siedzeń. Konfiguracja zamówiona w salonie nie oznaczała końca szaleństw, bo wkrótce doszły 17-calowe felgi Lorinser RSK, elementy stylizujące na będącą w największej modzie E-klasę, dalekosiężne światła od modelu E 500 i… trzy dodatkowe zabezpieczenia antykradzieżowe, co było wówczas niezbędne, aby w naszej rzeczywistości nie stracić samochodu. Co najważniejsze, przez ćwierć wieku samochód był pod stałą, troskliwą opieką, robił tylko niewielkie przebiegi i dotrwał do dziś w stanie, który może zachwycić.

Mercedes-Benz 300 CE-24 Sportline Cabriolet A124
Rocznik: 1993
Przebieg: 130000 km
Pojemność: 2960 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 220 KM

Wyposażenie:
063 – lakier metallic (199),
240 – termometr zewnętrzny,
241 – przedni lewy fotel regulowany elektrycznie, z pamięcią,
242 – przedni lewy fotel regulowany elektrycznie, z pamięcią,
291 – dwie poduszki powietrzne z przodu,
300 – schowek w środkowej konsoli,
392 – skórzana tapicerka,
425 – skrzynia automatyczna 5-biegowa,
440 – tempomat,
441 – elektrycznie regulowana kolumna kierownicza,
471 – układ ASR,
531 – antena elektryczna,
551 – system ostrzegawczy przy próbie kradzieży,
570 – składany podłokietnik z przodu,
580 – klimatyzacja,
593 – szyby atermiczne, tylna ogrzewana, szkło hartowane, przednia z paskiem przeciwsłonecznym,
600 – wycieraczki/spryskiwacze przednich reflektorów,
620 – system kontroli spalin,
670 – wykorzystanie ciepła resztkowego silnika (MRA),
673 – akumulator dużej pojemności,
740 – składany dach tekstylny, czarny,
748 – dach składany hydraulicznie,
751 – radio Grand Prix z RDS
814 – aktywny subwoofer
873 – podgrzewanie siedzenia
952 – pakiet Sportline

Samochód w moim posiadaniu od nowości, od 1993 roku.
Zarejestrowany początkowo w Niemczech, później w Polsce.
Zachowana kompletna dokumentacja, wraz z rachunkiem zakupu i książką serwisową, bordmapą, instrukcją fabryczną.

Samochód zawsze rzetelnie serwisowany, traktowany z największą troską.

Dwa komplety kół.
Na samochodzie założony komplet 3-częściowych, 17-calowych felg Lorinser RSK, zakupiony jako nowy.
Na oryginalnych felgach założony jest komplet opon zimowych, praktycznie nieużywany.

Samochód posiada oryginalną powłokę lakierniczą.
Jedynym wizualny mankamentem jest rysa na prawym przednim i tylnym błotniku (akt wandalizmu).
Nie naprawiałem tego ze względu na chęć zachowania oryginalnego stanu samochodu.