Mercedes 300 SE W126 1986 – 16900 PLN – Poznań

Czy S klasa na rynku to tylko egzemplarze kolekcjonerskie? Ależ skąd! Jeżeli nie polujemy tylko na samochody z niskimi przebiegami, cena wcale nie musi być astronomiczna. Ten Mercedes 300 SE W126 ma piękną, nową powłokę lakierniczą w efektownym kolorze 355 Diamond Blue Metalic i wiele pracy włożonej w ostatnich latach, by można było się nim sprawnie poruszać. Choć ma też pewne wady, jego eksploatacja Z pewnością może zapewnić przyjemne doznania. W końcu nie bez kozery model ten uchodził za jeden z najtrwalszych Mercedesów w historii, a przebieg rzędu 430 tysięcy kilometrów daleki jest jeszcze od kresu możliwości legendarnej, 6-cylindrowej jednostki.

Mercedes 300 SE W126
Rocznik: 1986
Przebieg: 430000 km
Pojemność: 3000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 188 KM

Cena: 16900 PLN

Wyposażenie:
– 4x elektryczne szyby,
– wspomaganie kierownicy,
– podgrzewane lusterka,
– podgrzewana tylna szyba,
– automatyczna antena,
– centralny zamek,
– tempomat,
– szyberdach,
– tapicerka welurowa,
– ABS

Mercedesa posiadam od około 2 lat. Obecnie jest po całkowitym remoncie blacharskim. Wymienione zostało tylne podszybie na nowe oryginalne, oczyszczone progi, oczyszczona i zakonserwowana komora silnika. Mercedes dostał nowy lakier w oryginale, na całym aucie, ponieważ nie opłacało się malować “wyprawek”. Został polakierowany w całości przez dobrego lakiernika. Polakierowne w oryginał zostały również zderzaki oraz boczne listwy, nowy jest przedni chrom zderzaka.

Z mechaniki, silnik 3.0 bez gazu, moc oryginalna 188 KM. Mimo przebiegu silnik nadal żwawy, skrzynia przekłada biegi bardzo ładnie, wręcz nieodczuwalnie.

W Mercedesie układ chłodzenia praktycznie w całości nowy, chłodnica Behr, nowe wisko, nowa obudowa/podstawa wiska, termostat, nowy zbiornik płynu chłodniczego.
Układ zapłonowy: nowe świece, przewody, palec rozdzielacza.

Układ dolotowy cały uszczelniony na oryginalnych uszczelkach, kalosz, uszczelki wtrysków, wtrysk wyregulowany.
Nowe czujniki temperatury. Układ wydechowy cały uszczelniony wraz z uszczelkami kolektora wydechowego, nowymi szpilkami i nakrętkami, nowy tłumik środkowy, brak tylnego tłumika, wstawione ładne estetyczne końcówki, dźwięk bardzo przyjemny dla ucha, delikatny pomruk.

Układ kierowniczy – w całości nowe drążki kierownicze wraz z końcówkami, ustawiona zbieżność, przekładnia – wymieniony simmering wału kolumny kierowniczej, ponieważ był nieszczelny.

Rzeczy do zrobienia (nic nie ukrywam) – szyberdach – brak linki, dyfer do zrobienia (delikatnie wyje), tylny prawy wahacz – luz tulei oraz kilka detali wnętrza i komory bagażnika – auto nie jest nowe, nie ukrywajmy, dlatego cena również nie jest “jak za nowe”.

Opłaty za auto ważne cały kolejny rok, dopiero wykupiłem OC na rok opłacone.

Komora silnika nie była lakierowana, jedynie umyta.

Telefon: +48 512 154 096
Miejscowość: Swarzędz