Mercedes 300 TD Turbo S124 1991 – 62000 PLN – Warszawa

Charakterystyczne wcięcia na przednim prawym błotniku to było coś. Zanim pojawiła się E klasa, był to znak, że pod maską drzemie tu turbodoładowany diesel. Mercedes 300 TD Turbo S124 to ten większy i mocniejszy z dwóch dostępnych, sześciocylindrowy. Generował rekordowe w momencie debiutu 147 koni mechanicznych, brzmiał świetnie i miał trwałość, której dzisiejsze samochody mogą pozazdrościć. Tu dodatkowo mamy dodatkowy atut w postaci nadwozia typu kombi. Uniwersalne, idealne na urlopowy wyjazd w youngtimerowym klimacie. Ba, auto ma nawet hak, więc i pociągnięcie przyczepy kempingowej nie stanowi problemu, a obrać kierunek można choćby tropikalny, bo klimatyzacja pozwoli zachować komfort. To były auta użytkowe, stąd tak pięknie zachowany egzemplarz jak ten w ogłoszeniu to duża rzadkość na rynku. Auto jest zarejestrowane na żółte tablice samochodu zabytkowego, co dodaje mu jeszcze klimatu, zwalnia z badań technicznych i obowiązku ciągłości w ubezpieczeniu OC.

Mercedes 300 TD Turbo S124
Rocznik: 1991
Przebieg: 275000 km
Pojemność: 2996 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 147 KM

Cena: 62000 PLN

Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna,
– tempomat,
– elektryczne szyby przednie,
– radio Becker Mexico ze zmieniarką CD,
– hak holowniczy Oris, wypinany

Mercedes T 300 Turbodiesel W124 (S124) rocznik 1991

Oferuję Mercedesa W124 kombi (S124) z 1991 roku z najmocniejszym, 147-konnym, turbodoładowanym, 6-cylindrowym silnikiem Diesla. Samochód w wyjątkowym, niezwykle rzadko spotykanym stanie technicznym oraz wizualnym i jednocześnie bogato wyposażony – cieszy oko i zdumiewa komfortem oraz stanem zachowania. Wnętrze niemal jak w nowym samochodzie, o niewielkim zużyciu świadczy faktura dwukolorowej deski rozdzielczej oraz sztywność foteli. Tapicerka oryginalna, nienaprawiana. Zarejestrowany jako pojazd zabytkowy. Przebieg samochodu to nieco ponad 275 tys. km, przy czym silnik ma zaledwie nieco ponad 100 tys. km – z powodu usterki został jeszcze w Niemczech, gdy był użytkowany przez starszego pana, wymieniony na nowy w serwisie Mercedesa (wydano drugą książkę serwisową), widać na nim jeszcze fabryczne zabezpieczenie przed utlenianiem się aluminium.

Pojazd wyposażony w układ ASD (automatyczną blokadę mechanizmu różnicowego), tempomat, obrotomierz, wskaźnik temperatury zewnętrznej, automatyczną klimatyzację, skórzaną kierownicę i skórzane obszycie lewarka skrzyni biegów, elektrycznie sterowane szyby przednie (zamontowane w serwisie przy odbiorze nowego samochodu przez właściciela, wpis na rachunku) oraz elektrycznie sterowane prawe lusterko. Lewe lusterko wyposażone w oryginalne szkło asferyczne. Wycieraczki i spryskiwacze reflektorów. Oryginalny, wypinany hak holowniczy Oris. W aucie gra absolutny rarytas – radio Becker Mexico współpracujące ze zmieniarką CD na 10 płyt Becker Silverstone – oczywiście działa bez zastrzeżeń.

Telefon: +48 500 624 910
Miejscowość: Warszawa