KlasykaGatunku.pl

Mercedes 300D W123 1977 – SPRZEDANY

Jazda taką beczką jest jak podróż w czasie. Ten Mercedes 300D W123 pochodzi z pierwszej serii produkcyjnej, co oznacza, że ma już niemal 40 lat. Mimo to jego stan zachowania jest bardzo dobry, jako żywo przywołujący lata 70-te. Pod maską odnajdziemy doskonały pięciocylindrowy silnik wysokoprężny – jeszcze w pierwszej odmianie, o pojemności 3,005 l. Kolorystyka pierwszorzędna, komfort pierwszorzędny, klimat doskonały i nie do zdobycia we współczesnych wyrobach motoryzacyjnych.

Link: http://klasykagatunku.pl/auta/mercedes-300d/

Mercedes 300D W123
Data produkcji: 1977
Pojemność silnika: 3005 ccm
Moc: 80 KM
Przebieg: 190,881 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Mercedes 300D w123 w kolorze “470 Coloradobeige” z zieloną materiałową tapicerką. Egzemplarz z 1. serii w123, jeszcze z pierwszą odmianą silnika 300D – 3005 ccm o mocy 80 KM.

Samochód z oryginalnym niskim przebiegiem 190 tysięcy kilometrów, zachowany w oryginalnym stanie, ze śladami upływu czasu i użytkowania. Nadwozie bez korozji, nie poddawane nigdy renowacji czy naprawom blacharskim.

Lakier ma drobne rysy, ślady użytkowe, odpryski jednak na swój wiek jest zachowany w mocno ponadprzeciętnym stanie. Większość lakieru jest wciąż oryginalna, niektóre elementy były lakierowane z wierzchu wiele lat temu. Przedni lewy błotnik posiada zamalowane rysy, przedni pas pod zderzakiem z prawej strony ma małe wgniecenie na rogu.

Wnętrze jest kompletne i nie posiada żadnych śladów zużycia. Nie jest zniszczone słońcem ani wilgocią. Deska bez pęknięć, elementy plastikowe są wciąż matowe. W bagażniku koło zapasowe jeszcze z oryginalną oponą, lewarek i kompletny zestaw oryginalnych narzędzi.

Wyposażenie w 100 % zgodne z numerem nadwozia. Fabrycznie przygotowana instalacja pod radio z anteną w tylnym błotniku. Pokrętło świateł i przełącznik świateł awaryjnych wymieniono jeszcze w Szwajcarii do przeglądu na nowe elementy z ASO MB. Wszystkie szyby są wciąż oryginalne bez odprysków, co jest rzadkością w 40-letnim samochodzie.

Wszelkie elementy chromowane nie posiadają żadnych skaz, utlenienia, korozji od wewnątrz czy śladów wcześniejszego demontażu. Uszczelki są jeszcze oryginalne w dobrym stanie i nie wymagają wymiany.

Kupiony przez nas bezpośrednio od rodziny pierwszego właściciela w Szwajcarii. Film z pierwszej jazdy podczas zakupu:

Samochód tuż przed zakupem przez nas, uzyskał w maju 2016 roku rejestrację zabytkową “Veteranenzulassung” wraz ze świeżym badaniem MFK i Abgas.

Wykonane prace: komplet nowych opon Goodyear, wymiana oleju silnikowego na Liqui Moli wraz z filtrem, nowe poduszki silnika i skrzyni biegów, nowy filtr powietrza, nowe świece żarowe, nowy akumulator Bosch, czyszczenie ukł. paliwowego + nowe filtry, nowa uszczelka miski olejowej i pokrywy zaworów.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.