KlasykaGatunku.pl

Mercedes 300E AMG W124 1989 – SPRZEDANY

Dzięki zmianom AMG każdy typowy Mercedes stawał się od razu widoczny na drodze. Nowoczesne pakiety aerodynamiczne, skręcane felgi znane z motorsportu, sportowe kierownice, obniżone zawieszenia. Na przeróbkę auta w tej, wtedy jeszcze garażowej manufakturze decydowało się niewielu, gdyż ceny dodatków były astronomiczne. Do dnia dzisiejszego wiele tych samochodów zostało zdekompletowanych i jest w kiepskim stanie. Ten Mercedes 300E AMG W124 ma jednak symboliczny przebieg i zachowany każdy detal sprzed 31 lat. Przez ostatnie 20 lat był prawie nieużytkowany, w związku z tym przeszedł obszerny serwis. Teraz zachwycić nim może się każdy!

Mercedes 300E AMG W124
Data produkcji: listopad 1989
Pojemność silnika: 2997 ccm
Moc silnika: 188 KM
Przebieg: 71,652 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Mercedes 300E w kolorze „199 Blauschwarz Metallic” z czarną skórzaną tapicerką. Samochód przebudowany w 1989 roku przez firmę AMG. Zachowany w bardzo dobrym stanie z małymi śladami upływu czasu i użytkowania. Bardzo niski przebieg 71 tysięcy kilometrów.

Nadwozie po upływie 31 lat wciąż w bardzo dobrym stanie, bez korozji oraz widocznych mankamentów. Nie ma widocznych wgnieceń, rys czy ubytków. Elementy pakietu aerodynamicznego są oryginalne, nie posiadają pęknięć ani obcierek. Wszystkie szyby, lampy, kierunkowskazy, listwy zderzaków oryginalne i zachowane w doskonałym stanie.

Wnętrze jest kompletne, zachowane w bardzo dobrym stanie. Skórzana tapicerka posiada drobne ślady użytkowania, jednak jak na swój wiek jej stan jest bliski ideału. Kierownica AMG jak nowa, bez żadnych śladów zużycia. Elementy drewniane w bardzo dobrym stanie, nie są wyblakłe ani popękane. Wysoka kompletacja wyposażenia dodatkowego. Elektryka obu przednich foteli sprawna, oryginalne radio Becker Grand Prix, drewniany schowek na kasety nie połamany.

Mercedes przez ostatnie 20 lat nie był prawie użytkowany, w związku z tym przeszedł obszerny serwis.

Wykonane prace:
– wymiana uszczelki pokrywy zaworów i uszczelnienie pokrywy rozrządu,
– nowe świece i przewody zapłonowe,
– nowa kopułka i palec,
– sprawdzenie alternatora i cewki zapłonowej,
– wymiana sterownika ABS na nowy,
– nowy potencjometr pedału gazu, naprawa czujnika kick-down
– demontaż uciążliwej instalacji alarmowej z 1989,
– wymiana oleju w silniku wraz z filtrem na Millers 10w-40, poprzedzona płukaniem silnika preparatem Liqui Moly,
– nowy termostat i świeży płyn chłodniczy,
– nowa chłodnica wody, płukanie reszty układu odkamieniaczem,
– wymiana podświetlenia licznika i nowy czujnik temperatury zewnętrznej,
– nowy pasek osprzętu i napinacz,
– nowa uszczelka miski olejowej, naprawa czujnika poziomu oleju,
– czyszczenie zbiornika paliwa, nowy filtr paliwa, regeneracja pompy paliwa, naprawa pływaka,
– nowy filtr powietrza, ozonowanie wnętrza,
– nowy akumulator Varta,
– nowe tarcze i klocki na obu osiach, świeży płyn hamulcowy,
– naprawa anteny elektrycznej i radia Becker,
– regulacja wtrysku mechanicznego,
– przegląd układu klimatyzacji, lokalizacja nieszczelności, wymiana uszczelnień i napełnienie właściwym czynnikiem,
– komplet nowych opon Pirelli P7, nowe metalowe wentyle, felgi AMG skręcone na nowo, polerowanie rantów
– nowy tłumik końcowy i gumowe uchwyty,
– wymiana niektórych elementów zawieszenia, ustawienie geometrii,
– wymiana przepalonych żarówek i bezpieczników,
– lakier zabezpieczony powłoką kwarcową.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.