Mercedes 300E W124 1987 – 23900 PLN – Wrocław

Ładne W124, z mocnym sześciocylindrowym silnikiem, automatyczną skrzynią, klimatyzacją, szyberdachem, z przebiegiem poniżej 200 tys. km i w dobrej cenie? Tak, to wciąż możliwe. Ten Mercedes 300E W124 prezentuje się bardzo efektownie, a nabywca lubiący niestandardowe felgi otrzyma tu w pakiecie kultowe Ronal Penta, znane z tuningowych konwersji wykonywanych przez AMG. Takie koła to jeden z najbardziej klasycznych i subtelnych sposobów na stuningowanie Mercedesa. To oczywiście nie jedyny atut tego egzemplarza, a pozostałe sprzedający wymienia w punktach.

Mercedes-Benz 300E W124
Rocznik: 1987
Przebieg: 180000 km
Pojemność: 3000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 180 KM

Cena: 23900 PLN

Wyposażenie:
– 4x elektryczne szyby,
– elektryczny szyberdach,
– centralny zamek,
– dwustrefowa klimatyzacja i ogrzewanie,
– radio Becker Europa 2000,
– ABS,
– elektryczny szyberdach,
– tempomat,
– podłokietnik.

Auto miało jednego właściciela w Szwajcarii, gdzie było regularnie używane i serwisowane do 2016 roku. Auto odkupił mój brat, sprowadził do Polski i przez 3 kolejne lata przejechał nim 1 tys. km. Mercedes oczywiście był garażowany. Pół roku temu samochód przeszedł kompleksowy przegląd z wymianą wszystkich płynów eksploatacyjnych i otrzymał nowe opony.

Auto jest niemal w idealnym stanie technicznym. W pełni gotowe do fascynującej jazdy. Głównymi atutami tego samochodu są:
1. Doskonały stan zachowania w oryginale.
2. Kultowy, skonstruowany z pietyzmem, sześciocylindrowy, rzędowy silnik benzynowy z niewielkim przebiegiem.
3. Idealnie pracująca, automatyczna skrzynia biegów z opcją „sport”.
4. Bogate wyposażenie (m.in. klimatyzacja, tempomat, elektryczny szyberdach).
5. Sztywne, dające pewność prowadzenia i komfort, wielowahaczowe zawieszenie.
6. Brak korozji.
7. Pełne przygotowanie do jazdy.

W124 jest świetnie wyposażone: 4x elektryczne szyby, elektryczny szyberdach, centralny zamek, dwustrefowa klimatyzacja i ogrzewanie, radio Becker Europa 2000, ABS, elektryczny szyberdach, podłokietnik.

W samochodzie jest kilka drobiazgów do ewentualnego poprawienia w zimowe wieczory w garażu:
1. W fotelu kierowcy jest niewielka dziurka – widoczna na zdjęciach. Trzeba ją zacerować u tapicera. Koszt nie powinien przekroczyć 200 zł. To jedyna wada tapicerki foteli i kanapy, głównie dzięki temu, że szwajcarski właściciel miał założone w aucie pokrowce.
2. Tapicerki na boczkach 3 drzwi (nie dotyczy drzwi kierowcy) rozwarstwiły się przy uszczelkach okien. To typowa wada w mercedesach W124 i W201 z tamtych lat. Boczki zostały naprawione, ale nie wygląda to idealnie, tj. fabrycznie. Komplet idealnych, używanych boczków drzwi to wydatek rzędu 600-900 zł.

Auto jest obecnie zarejestrowane na polskich tablicach. Nie ma najmniejszego problemu, aby wpisać je do Rejestru Zabytków i wyposażyć w tzw. „żółte tablice”.

Auto posiada oczywiście pełną dokumentację, tj. książkę serwisową, instrukcje, fabryczną kartę danych pojazdu z kodami wyposażenia, 2 komplety kluczy oraz ważne badanie techniczne i ubezpieczenie.

Gorąco polecam zakup tego egzemplarza. Oglądałem wiele W124 i oceniam, że ten jest zdecydowanie w czołówce najlepiej zachowanych youngtimerów. Mam pewność, że pierwszy kupujący zabierze samochód do siebie.

Telefon: +48 695 996 149
Miejscowość: Wrocław