Mercedes 420 SEL W126 1989 – SPRZEDANY

Mercedes 420 SEL W126 może zaoferować wiele. Ponadczasowa sylwetka, cichy szmer 8 cylindrów i wysoki komfort podróży. Wyposażenie bogate, łącznie z takimi niespodziankami, jak korzystająca z luksusu wydłużonego o 14 cm rozstawu osi elektrycznie regulowana tylna kanapa. Dla uzupełnienia – smakowita konfiguracja skórzanej tapicerki Brasil i lakieru Rauchsilber. Dla tych, którzy kochają stare Mercedesy nic więcej do szczęścia nie potrzeba. W126 z silnikiem V8 to najprawdopodobniej najlepsze połączenie uroku klasycznych Mercedesów i doskonałej jakości wykonania z satysfakcjonującą mocą i aksamitną miękkością jazdy, jakiej wręcz próżno szukać we współczesnej motoryzacji. Ten egzemplarz wręcz onieśmiela swoim stanem wizualnym, a według słów sprzedającego – auto równie pięknie jeździ.

Mercedes 450 SEL W126
Rocznik: 1989
Przebieg: 89700 km
Pojemność: 4200 cm³
Skrzynia: automatyczna
Moc: 218 KM

Na sprzedaż pięknie utrzymany Mercedes 420 SEL W126.
Auto sprowadzone z USA z oryginalnym przebiegiem 89700 km. Nie było użytkowane w Polsce.

Samochód przyjechał w całości, ze statusem „Clean Title”.
Nie wymagał żadnych napraw blacharskich ani lakierniczych.
Od nowości w rękach dwóch właścicieli.
Kupiony w salonie w Ontario w Kanadzie i tam też serwisowany w latach 1989-2015.
Drugi właściciel 2015-2019 w Michigan, USA.

Auto jest pedantycznie zadbane. Wszystkie elementy skórzane, drewniane i plastikowe wyglądają idealnie. Deska rozdzielcza bez pęknięć i uszkodzeń. Wciąć matowa jak w dniu wyjazdu z fabryki.

Mercedes bez rdzy na nadwoziu i podwoziu. Newralgiczne miejsca typu podszybie, spody drzwi, kieszenie w bagażniku, czy punkty przy odpływach wody wyglądają idealnie.
W przeszłości lakierowany był jeden błotnik. Cała reszta jest w pierwszym, oryginalnym lakierze, który nosi tylko minimalne ślady użytkowania.

Na każdym elemencie jest naklejka z numerem VIN, łącznie ze zderzakami, które nigdy nie były lakierowane co tylko potwierdza bezwypadkowość auta. Samochód nie był poddawany żadnym zabiegom detailingowym. Oczywiście posiadam zdjęcia auta z portu w USA i Polski.

Całe podwozie w oryginalnym zabezpieczeniu. Na elementach zawieszenia fabryczne złote ocynki, brak oznak zużycia.
Komora silnika w stanie idealnym, bez grama rdzy. Kompletna we wszystkie spinki, trytki, zaczepy i naklejki – rzadko spotykany widok. Komora nie była myta, nie ma wycieków.

Wnętrze auta robi ogromne wrażenie. Przepiękna skórzana tapicerka w kolorze brązowym (Brasil Brown), skóra nie malowana, nie szpachlowana – 100% oryginał. Brak przetarć, dziur, załamań, zagnieceń, po prostu nie ma się do czego doczepić. Drewno bez pęknięć i ubytków.

Wyposażenie w pełni sprawne, szyby, szyberdach, el. fotele, el. kolumna kierownicza, wszystko pracuje jak w nowym aucie. Klimatyzacja sprawna.

Silnik i skrzynia biegów pracują idealnie. Auto się nie grzeje, trzyma prawidłowe ciśnienie oleju oraz obroty. Skrzynia biegów nie szarpie, nie przeciąga, płynnie zmienia i redukuje. Kick down pierwszego i drugiego stopnia działa bez zarzutu.

Autem jedzie się jakby chwile temu wyjechało z fabryki.
Do zrobienia kilka drobnych rysek na lakierze – normalne ślady użytkowania.

Podsumowując, auto jest w stanie co najmniej bardzo dobrym (idealny był w 1989 r.), dla najbardziej wymagających osób.
Nie jest to przypadkowo zakupiony egzemplarz.
Od kilku lat prywatnie użytkuje 420 SE i 420 SEC, interesuję się tym modelem, i mam pełną świadomość tego w jakim sprzedawane auto jest stanie.

13.06.1989 r. 1281 km
20.12.1990 r. 11546 km
05.04.1993 r. 24221 km
14.03.1993 r. 30000 km
29.04.1997 r. 47489 km
01.03.2004 r. 72218 km
07.03.2006 r. 74060 km
16.01.2008 r. 75028 km
18.03.2010 r. 75712 km
01.09.2015 r. 75761 km

Auto po pierwszym serwisie, podczas którego zostały wymienione następujące rzeczy:
– nowy akumulator,
– nowe drążki kierownicze wraz z końcówkami,
– nowy drążek środkowy z przodu,
– nowe amortyzatory przód,
– nowe łączniki stabilizatora tył,
– klocki hamulcowe + płyn,
– olej silnikowy motul 10w40 + filtr,
– filtr powietrza + filtr paliwa

Przed przyjazdem szczerze radzę obejrzeć kilka innych egzemplarzy, żeby mieć porównanie.
Uprzejmie proszę o kontakt poważnie zainteresowane osoby, nie organizuję wycieczek ani przejażdżek.
Auto po wszystkich opłatach w Polsce, pozostał koszt rejestracji i tablic.
Możliwy transport w dowolne miejsce w Europie – warunki do ustalenia indywidualnie.