Mercedes 450 SL R107 1980 – REZERWACJA

Mercedes 450 SL R107 doskonale odpowiada na większość oczekiwań, jakie moglibyśmy mieć wobec samochodu zabytkowego. Z jednej strony jest elegancki i zawsze dobrze się kojarzy. Z drugiej, jest kompletnie odmienny niż współczesne samochody. Jego miękkie zawieszenie kołysze, skrzynia zmienia biegi niespiesznie, a łagodny klang silnika V8 łagodnie koi uszy. Latem pozwala łapać wiatr we włosy, a z założonym twardym dachem sprawdza się również w chłodniejsze dni. Egzemplarz zachowany w doskonałym stanie, z niskim przebiegiem i w pełni oryginalnym wnętrzem to nieczęsty gość na rynku. Szczególnie w specyfikacji europejskiej może cieszyć oczy.

Mercedes 450 SL R107
Rocznik: 1980
Przebieg: 82000 km
Pojemność: 4520 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 225 KM

Wyposażenie:
– elektryczne szyby,
– aluminiowe felgi,
– tempomat,
– klimatyzacja,
– centralny zamek,
– sztywny dach

Mercedes 450 SL sprowadzony do Polski z USA, ale w specyfikacji europejskiej. Posiada niewielkie modyfikacje niezbędne do uzyskania tamtejszej homologacji. Auto w stanie nietuzinkowym, zapewne dzięki niskiemu przebiegowi. Całkowicie czysta od rdzy karoseria w kolorze 172 ANTHRAZITGRAU, w zestawieniu z ciemną kolorystyką wnętrza. Nie posiada śladów napraw blacharskich, ale powłoka lakiernicza była przed laty odświeżona przez poprzedniego właściciela. Prawdopodobnie był to zabieg kosmetyczny (kolor oczywiście zachowany z oryginałem).

Podwozie posiada fabryczną powłokę antykorozyjną, a większość śrub i obejm zachowała swój złotawy kolor oksydu.
Układ wydechowy jest oryginalny i jak widać na załączonych zdjęciach wizualnie w stanie bardzo dobrym.
Galanteria chromowa karoserii w stanie idealnym, z zachowaniem swojej oryginalności.

Wnętrze mimo upływu lat zachowuje niezwykłą świeżość i fabryczny stan. Konsola bez najmniejszego pęknięcia. Skórzana tapicerka foteli nie nosi śladów użytkowania i nie była poddawana zabiegom kosmetycznym (100% oryginał). Nawet tapicerka bagażnika wygląda jakby auto dopiero wyjechało z fabryki. Wszystkie instrumenty elektryczne działają idealnie.

Silnik wraz ze skrzynią biegów został poddany gruntownemu przeglądowi. Elementy eksploatacyjne (płyny oraz filtry) wymienione. Odgłos jego pracy wraz z płynnie działającą skrzynia biegów jest wyznacznikiem majestatu tej jednostki.

Dach twardy w stanie idealnym, a dach miękki chyba nigdy nie był używany. Jest fabrycznie nowy i nie ma najmniejszej skazy. Do samochodu dokładamy stojak do przechowywania hard topu.

Auto posiada komplet kluczyków oraz książkę serwisową.