Mercedes 500 SE W126 1987 – 99000 PLN – Jarocin

Dziś są już w Polsce firmy potrafiące kompleksowo zregenerować układ wtryskowy w starych Mercedesach, lecz gdy planowałeś kilkanaście lat temu ożywić V8, właściwie nie było innej ścieżki, niż oddanie sprawy w ręce niemieckich specjalistów. Ten Mercedes 500 SE W126 trafił w ręce firmy tst sport+technik, wystawiającej m.in. auta do zawodów DTM. Niejako zgodnie z ustalonym kierunkiem auto otrzymało również głośniejszy wydech, obniżone i utwardzone zawieszenie oraz mocniejsze od seryjnych hamulce. Taki sportowy sznyt zdaje się pasować do krótszego nadwozia w S klasie, które w zestawieniu z 5-litrowym silnikiem nie było częstym połączeniem. Jeżeli troskliwa, wieloletnia opieka nad samochodem jest dla Was ważniejsza niż niska liczba kilometrów na liczniku, ten egzemplarz może zdobyć Wasze serca.

Mercedes-Benz 500 SE W126
Rocznik: 1987
Przebieg: 350000 km
Pojemność: 4939 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 223 KM

Cena: 99000 PLN

Do sprzedania mam pięknego i całkowicie odrestaurowanego klasyka Mercedes-Benz W126 500 SE z 1987 roku.
Auto zostało sprowadzone do Polski w 2002 roku i jest w moim posiadaniu od 2003 r. W tym czasie przejechałem nim 60 tys. kilometrów, a auto rzeczywiście użytkowałem weekendowo. Teraz niestety z powodów ekonomicznych auto wystawiam do sprzedaży. Mam nadzieję, że trafi w dobre ręce i następny właściciel będzie również dbał o zachowanie go w jak najlepszym stanie. Auto wygląda i jeździ rewelacyjnie. Wszystkie kwestie techniczne były na bieżąco serwisowane w ASO Garcarek Mercedes-Benz w Ociążu. Lista wymienionych części jest bardzo długa – wszystko oryginały bądź topowe zamienniki.

Wyposażenie standardowe plus:
1. Tuningowy układ wydechowy z kwasówki firmy MEC Design o brzmieniu Earthquake połączony z katalizatorami AMG.
Unikalne rozwiązanie i niesamowity dźwięk.
2. Serwis przepływomierza i systemu K-Jetronic Boscha w firmie słynącej z przygotowania samochodów do motosportu:
tst sport+technik Team Stadler Motorsport.
3. 16” Felgi Lenso BSX z oponami TOYO (205/55/R16 przód i 235/50/R16 tył).
4. Auto obniżone jest o 40 mm na sprężynach Eibach.
5. Nowe tarcze EBC i klocki EBC yellow.
6. Autodetailing i zabezpieczenie lakieru powłoką ceramiczną.

Telefon: +48 690 132 040
Miejscowość: Jarocin