Mercedes 500 SEC AMG C126 1985 – SPRZEDANY

Mercedes 500 SEC AMG C126 fasynuje swoim rozmachem, kultowymi modyfikacjami, niepowtarzalnym stylem. Biały lakier pasuje mu idealnie, przywołując specyficzny klimat lat 80-tych. Nie powstało ich wiele, co przy doskonale zachowanym egzemplarzu jest gwarancją przyszłego wzrostu wartości. To dziś nie tylko wspaniały obiekt kolekcjonerski, ale i w pełni użyteczny samochód, z którego korzystać możemy przy każdej słonecznej okazji. Zapewni odpowiedni komfort, brzmienie i osiągi, a dodatkowo wrażenie na ulicy zrobi fenomenalne, przykuwając uwagę bardziej niż kilkukrotnie droższe nowe samochody premium.


Mercedes 500 SEC AMG W126
Rocznik: 1985
Przebieg: 136400 mil
Pojemność: 4973 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 276 KM

Wyposażenie:
– europejski silnik M117 5.0 L V8
– automatyczna skrzynia biegów
– wspomaganie kierownicy
– skórzana tapicerka PALOMINO
– elektrycznie regulowane i pompowane przednie fotele
– elektryczne szyby przednie I tylne
– elektryczny szyberdach
– elektrycznie regulowane lusterka
– klimatyzacja
– tempomat
i wiele innych …

Modyfikacje AMG:

Układ napędowy:
– Głowice silnika AMG
– Tłumik AMG SEBRING
– Tylny most
– Zawieszenie AMG

Zewnętrzne:
– Kompletny BODYKIT AMG
– Spojler na tylnej klapie AMG
– Oryginalne felgi AMG ATS PENTA 8×16

Wnętrze:
– kierownica AMG SILBERPFEIL V1
– Adapter do kierownicy AMG
– Drewniana gałka zmiany biegów
– RADIO z CD ALPINE ( wzmacniacz + 4 głośniki )

Auto zostało przeze mnie kupione w USA.
Jest to europejska wersja, która została zaimportowana w lipcu 1985 roku do USA – Kalifornia na indywidualne zamówienie. Następnie została zmodyfikowana przez AMG USA do obecnej wersji – tak w tamtych czasach wyglądało przekonwertowanie auta fabrycznego do wersji AMG.

Posiadam książki i historię tego auta.
Auto posiadało w USA 2 właścicieli:
1 – w Kalifornii do 2009 roku
2 – w Kolorado do 2014 roku

Auto jest w doskonałym stanie technicznym oraz wizualnym.
Nie posiada korozji, która dotyka większość tych aut z rynku europejskiego.

Po sprowadzeniu do Polski auto zostało przeprowadzony kompletny przegląd mechaniczny, wymienione zostały zużyte elementy zawieszenia, akumulator, wszystkie oleje i płyny, w najbliższym czasie auto nie wymaga żadnych napraw. Nie ma żadnych wycieków, luzów lub tym podobnych.

Układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny, auto jest sztywne i prowadzi się jak sportowe, ale jest zarazem bardzo komfortowe.

Auto zostało poddane renowacji powłoki lakierniczej, wnętrze zostało wyczyszczone i zaimpregnowane.
Wszystkie prace przy tym aucie były prowadzone z najwyższą starannością, efekt końcowy jest widoczny na zdjęciach.
Auto dosłownie wygląda jak nowe, jakby całkiem nie dawno wyjechało z fabryki.
Spód auta przypomina roczne auto.

Jest to naprawdę rzadki egzemplarz, przez niektórych nazywany Białym Krukiem.
Jest w oryginalnym stanie, w europejskiej specyfikacji, nic nie kombinowane i nic nie przerabiane.