Mercedes 500 SEL W126 1988 – SPRZEDANY

Mercedes 500 SEL W126 to ponad pięć metrów solidnej limuzyny i potężne V8 pod maską. W latach 80-tych był on i długo, długo nic. To niegdyś był oczywisty wybór każdego prezesa, dyrektora, profesora czy lekarza i wystarczy zająć w nim miejsce, by zrozumieć dlaczego. Ten egzemplarz wybitnie zwraca na siebie uwagę dzięki śnieżnobiałemu lakierowi, dzięki któremu zdaje się być jeszcze większy. We wnętrzu welur, który kiedyś wcale nie był wyborem dużo tańszym od skóry. Na wyposażeniu elektryczne szyby, elektryczna tylna roleta, tempomat, automatyczna klimatyzacja… ta ostatnia nie działa, choć jest to wada, którą w takim przypadku można wybaczyć. Oczekiwana cena jest jak na ten model zdecydowanie niska, wręcz okazyjna, a detale z czasem można dopieścić. Grunt, że samochód sprawia naprawdę dobre wrażenie. Na pierwszy rzut oka – naprawdę ładnie zachowana tapicerka, błyszczące chromy i lakier oraz brak korozji. Na drugiej stronie szali – problem z poziomowaniem tylnej osi, zablokowana automatyczna antena od radia, trochę bałaganu pod maską, źle naklejony emblemat na tylnej klapie. Bilans na pierwszy rzut okaz całkiem niezły, choć czy warto kupić z pewności rozstrzygnie jazda próbna.

Mercedes 500 SEL W126
Rocznik: 1988
Przebieg: 288000 km
Pojemność: 4973 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 245 KM

Wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy,
– ABS,
– klimatyzacja automatyczna (czynnik R12 – nie uruchomiona),
– el. szyby x4,
– el. szyberdach,
– el. roleta tylnej szyby,
– el. sterowane przednie fotele z pamięcią,
– el. sterowana tylna kanapa,
– podgrzewane fotele przednie,
– podgrzewane fotele tylne,
– wycieraczki reflektorów przednich,

Auto w moich rękach od 2012 roku.
Kupione jako trzecie w rodzinie, używane w weekendy.
W ciągu ostatnich 5 lat zrobił ok. 5-6 tys. km.
W 2013 roku zrobiony kompletny remont skrzyni biegów.