KlasykaGatunku.pl

Mercedes 500 SL R129 1990 – SPRZEDANY

W 1990 roku Mercedes 500 SL R129 był jednym z najbardziej pożądanych kabrioletów. Jego urokowi uległ również pierwszy właściciel tego egzemplarza, który podczas pobytu w USA zakupił swojego wymarzonego 500 SL. Samochód trafił do Genewy, gdzie otoczono go szwajcarskim serwisem. Użytkowany regularnie w sezonie letnim do 2012 roku zachował swój pierwszy lakier i nienaganny stan. Do dziś zachwyca doskonałym połączeniem mocnej czerwieni i beżowej tapicerki, kolorystyce niespotykanej w Europie. Posiada rzadko spotykaną i ciekawą opcję w postaci tylnej kanapy wyposażonej w pasy bezpieczeństwa.

Link: http://klasykagatunku.pl/?product=mercedes-500sl

Mercedes 500 SL R129
Rok produkcji: 1990
Pojemność silnika: 4960 ccm
Moc: 326 KM (240 KW)
Przebieg: 110,001 mls
Status auta: do negocjacji
Skrzynia biegów: automatyczna

Mercedes R129 w ciekawej kolorystyce: lakier „568 Signalrot”, wnętrze „Java”.
Zakupiony w Colorado Springs, USA przez obywatela Szwajcarii, gdzie był przez jakiś czas użytkowany.
Następnie wrócił razem z właścicielem do Genewy.
Po przyjeździe do Szwajcarii założono książkę badań spalin „Abgas”, dostosowano samochód do obowiązujących norm.
Serwis był kontynuowany, co potwierdzają regularne wpisy w książkę.
Mercedes był używany przez właściciela co roku w sezonie letnim i posiadał rejestrację czasową.
Nadwozie nie ma w żadnym miejscu korozji.
Oryginalny przebieg samochodu wynosi 110,000 mil czyli 177’000 km.
Posiada kanapę z tyłu, także może zostać zarejestrowany na 4 osoby.

Wykonane prace: zamontowaliśmy nowe oryginalne przednie reflektory – były przerobione amerykańskie, ale takie rozwiązanie nie spełniło naszych standardów.
Felgi poddane renowacji, nowe dekielki i wentyle, założony komplet nowych opon.
Nowe oryginalne wygłuszenie maski przedniej.
Wszelkie uszkodzone plastiki, uszczelki, spinki, klosz trzeciego światła stopu zostały zamówione w ASO Mercedesa.
Klimatyzacja została sprawdzona i napełniona czynnikiem R12.
Wymieniono olej w silniku wraz z filtrem i płyn chłodniczy.
Ustawiona została geometria zawieszenia wraz z wymianą zużytych elementów.
Szybki w dachu materiałowym były pożółkłe – zostały wymienione na nowe wraz z linkami naciągającymi dach.
Sterownik dachu został zregenerowany u naszego partnera w Niemczech.
Siłowniki dachu zostały sprawdzone, układ napełniony świeżym płynem.
Wykonana diagnostyka silnika wraz z regulacją wtrysku mechanicznego.
Kilka przewodów zapłonowych wymagało wymiany na nowe.
Lakier poddany kosmetyce, wnętrze drobiazgowo wyczyszczone.
Razem całość wykonanych prac to koszt 11’968 PLN.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.