Mercedes 500E W124 1992 – SPRZEDANY

Był absolutnie wyrafinowany i po raz pierwszy od zakończenia produkcji modelu W111 w 1971 roku – montowany ręcznie. Podczas gdy zwykłe W124 spędzało na taśmie produkcyjnej 3 dni, Mercedes 500E W124 potrzebował na montaż dni 18. Różnice były zarówno wizualne (szersze nadkola, bardziej sportowy krój foteli, tylko cztery miejsca), jak i czysto techniczne (topowy silnik V8, zmodyfikowane zawieszenie i hamulce). W efekcie powstał absolutnie wyjątkowy samochód, który po latach zaczyna nabierać wartości kolekcjonerskiej. Mercedes z prezentowanej oferty przykuwa uwagę szlachetnym odcieniem lakieru Lazurblau, dostępnym jedynie na specjalne zamówienie. Odkupiony od niemieckiego magnata prasowego, dzięki niedawno przebytym zabiegom renowacyjnym prezentuje się fantastycznie.

Mercedes 500E W124
Rocznik: 1992
Przebieg: 312.000 km
Pojemność: 5000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 326 KM

Wyposażenie:
– ABS,
– ASR,
– poduszka powietrzna,
– elektryczne szyby,
– elektryczne lusterko pasazera,
– klimatyzacja dwustrefowa,
– fotele regulowane elektrycznie z wysuwanymi zaglowkami,
– podłokietnik,
– telefon,
– zmieniarka CD,
– centralny zamek + alarm.

Projekt Mercedesa 500E opracowali inżynierowie z firmy Porsche.
Swego czasu Mercedes był najszybszą limuzyną dostępną na rynku.

Samochód odkupiony od Hubert Burda Media Holding – niemieckiego koncernu mediowego prowadzącego dzialalność w 18 krajach na świecie.
Pan Hubert Burda był wyłącznym właścicielem tego auta.

Auto po sprowadzeniu zostało rozebrane, usunięto poprzedni lakier metodą sodowania.
Zamontowano nowe błotniki przednie oryginalne, zakupione w ASO MERCEDES – Duda Cars Poznań.
Karoseria została zakonserwowana i położono nową powłokę lakierniczą w oryginalnym kolorze.
Jest to kolor spoza oficjalnej palety Mercedesa – 294 LAZURBLAU – położony na specjalne zamówienie, co potwierdza tabliczka znamionowa.

Samochód jest po dużym przeglądzie serwisowym – świece, paski, kable, kopułki, palce, nowe oleje i filtry, serwis klimatyzacji, nowe amortyzatory tył.
Wszystkie części eksploatacyjne włącznie z nowymi błotnikami zostały zakupione w ASO Mercedes Poznań.

Auto sprowadzone z Niemiec.
Przebieg potwierdzony pełną historią serwisową.

  • Behru

    Piękne auto. Szkoda tylko że złożone po tych zabiegach tak niestarannie. Wystarczy krytycznie pooglądać zdjęcia w oryginalnym rozmiarze. Listwa na przednim błotniku z prawej strony wyraźnie niżej niż pozostałe. zderzaki wygięte jak chiński paragraf – wyżej z jednej strony, niżej z drugiej, zdjęcie tylnej klapy – widać ze montaż mocno asymetryczny. Przykre bo psuje to pierwsze bardzo pozytywne wrażenie. Jeżeli jest tak samo polakierowany jak złożony to cena jest mocno nieadekwatna…

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.