Mercedes 500E W124 1992 – SPRZEDANY

Był absolutnie wyrafinowany i po raz pierwszy od zakończenia produkcji modelu W111 w 1971 roku – montowany ręcznie. Podczas gdy zwykłe W124 spędzało na taśmie produkcyjnej 3 dni, Mercedes 500E W124 potrzebował na montaż dni 18. Różnice były zarówno wizualne (szersze nadkola, bardziej sportowy krój foteli, tylko cztery miejsca), jak i czysto techniczne (topowy silnik V8, zmodyfikowane zawieszenie i hamulce). W efekcie powstał absolutnie wyjątkowy samochód, który po latach zaczyna nabierać wartości kolekcjonerskiej. Mercedes z prezentowanej oferty przykuwa uwagę szlachetnym odcieniem lakieru Lazurblau, dostępnym jedynie na specjalne zamówienie. Odkupiony od niemieckiego magnata prasowego, dzięki niedawno przebytym zabiegom renowacyjnym prezentuje się fantastycznie.

Mercedes 500E W124
Rocznik: 1992
Pojemność: 5000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 326 KM

Wyposażenie:
– ABS,
– ASR,
– poduszka powietrzna,
– elektryczne szyby,
– elektryczne lusterko pasazera,
– klimatyzacja dwustrefowa,
– fotele regulowane elektrycznie z wysuwanymi zaglowkami,
– podłokietnik,
– telefon,
– zmieniarka CD,
– centralny zamek + alarm.

Projekt Mercedesa 500E opracowali inżynierowie z firmy Porsche.
Swego czasu Mercedes był najszybszą limuzyną dostępną na rynku.

Samochód odkupiony od Hubert Burda Media Holding – niemieckiego koncernu mediowego prowadzącego dzialalność w 18 krajach na świecie.
Pan Hubert Burda był wyłącznym właścicielem tego auta.

Auto po sprowadzeniu zostało rozebrane, usunięto poprzedni lakier metodą sodowania.
Zamontowano nowe błotniki przednie oryginalne, zakupione w ASO MERCEDES – Duda Cars Poznań.
Karoseria została zakonserwowana i położono nową powłokę lakierniczą w oryginalnym kolorze.
Jest to kolor spoza oficjalnej palety Mercedesa – 294 LAZURBLAU – położony na specjalne zamówienie, co potwierdza tabliczka znamionowa.

Samochód jest po dużym przeglądzie serwisowym – świece, paski, kable, kopułki, palce, nowe oleje i filtry, serwis klimatyzacji, nowe amortyzatory tył.
Wszystkie części eksploatacyjne włącznie z nowymi błotnikami zostały zakupione w ASO Mercedes Poznań.

Auto sprowadzone z Niemiec.
Przebieg potwierdzony pełną historią serwisową.

Jedna myśl nt. „Mercedes 500E W124 1992 – SPRZEDANY”

  1. Piękne auto. Szkoda tylko że złożone po tych zabiegach tak niestarannie. Wystarczy krytycznie pooglądać zdjęcia w oryginalnym rozmiarze. Listwa na przednim błotniku z prawej strony wyraźnie niżej niż pozostałe. zderzaki wygięte jak chiński paragraf – wyżej z jednej strony, niżej z drugiej, zdjęcie tylnej klapy – widać ze montaż mocno asymetryczny. Przykre bo psuje to pierwsze bardzo pozytywne wrażenie. Jeżeli jest tak samo polakierowany jak złożony to cena jest mocno nieadekwatna…

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.