KlasykaGatunku.pl

Mercedes 560 SEC C126 1988 – SPRZEDANY

Kolor “199 Blauschwarz Metallic” z czarną skórzaną tapicerką to dla wielu jedyne dopuszczalne zestawienie kolorystyczne dla tego modelu. Tak skomponowany Mercedes 560 SEC C126 jest wzorem elegancji i wysokiej klasy, a zadbany egzemplarz z przebiegiem jedynie około 100 tysięcy kilometrów po prostu imponuje. Jednostka 5,6 l debiutowała w 1985 roku, podczas liftingu, jaki przeszedł model. Nowy silnik powstał na bazie pozostającego w ofercie 5-litrowego V8, w którym wydłużono skok tłoka. W rezultacie powstał najmocniejszy Mercedes tamtych czasów, szybki, ale też kojąco komfortowy i perfekcyjnie wykonany. Do roku 1991 wyprodukowano ich 28929 sztuk, lecz znalezienie drugiego egzemplarza utrzymanego tak jak ten, jest już wyjątkowo niełatwym zadaniem.


Link: http://klasykagatunku.pl/auta/mercedes-560-sec-5/

Mercedes 560 SEC
Data produkcji: grudzień 1988
Pojemność silnika: 5549 ccm
Moc silnika: 279 KM
Przebieg: 103,625 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Mercedes 560 SEC w kolorze “199 Blauschwarz Metallic” z czarną skórzaną tapicerką. Dobrze zachowany egzemplarz sprowadzony bezpośrednio od pierwszego właściciela (ur. 1928). Niski przebieg 103 tysięcy kilometrów. Wersja na rynek niemiecki, odebrany z salonu w Mannheim.

Nadwozie całkowicie wolne od korozji, wszystkie newralgiczne punkty dla SEC w stanie wzorowym. Lakier w stanie mocno ponadprzeciętnym, posiada kilka małych odprysków, drobnych rysek, normalne ślady użytkowania wynikające z wieku. Większość lakieru jest jeszcze fabrycznego. Spód auta, wnęki kół i komora silnika w stanie bardzo dobrym. Nie nosi żadnych śladów naprawianej rdzy oraz nie przechodził żadnych napraw blacharskich.

Elementy chromowane w stanie bardzo dobrym, bez widocznych uszkodzeń.

Szyby są oryginalne, tylna szyba nie była nigdy wymieniana, jest fabryczna i nie posiada rozwarstwień.

Wnętrze zachowane w bardzo dobrym stanie, widoczne tylko minimalne ślady użytkowania. Skórzana tapicerka nie posiada większych uszkodzeń czy śladów zużycia. Plastiki matowe. Podsufitka nie wisi, materiał na boczkach w stanie bardzo dobrym. Podajniki pasów sprawne. Drewniane elementy w stanie bardzo dobrym, nie wyblakłe ani nie popękane. Fabryczne radio Becker Grand Prix.

Wykonane prace: komplet nowych opon Toyo Proxes we właściwym rozmiarze dla 5.6, nowe metalowe wentyle, wymiana gruszek NIVO, nowy płyn ZH-M w układzie, nowe przednie amortyzatory Sachs, regeneracja tylnych amortyzatorów w wyspecjalizowanej firmie, nowe gumowe podkładki sprężyn i odboje, napełnienie układu klimatyzacji czynnikiem R12, regeneracja sprężarki klimatyzacji i uszczelnienie układu, nowy czujnik temperatury, komplet nowych tarcz i klocków ATE, wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem na Motul 10W-40, poprzedzona płukaniem silnika preparatami Liqui Moly, wymiana oleju w skrzyni biegów wraz z filtrem, demontaż i czyszczenie zbiornika paliwa, regeneracja pompy paliwa i nowy filtr paliwa, regulacja wtrysku mechanicznego, wymiana płynu hamulcowego, naprawa radia Becker, nowe membrany dwóch głośników, nowe końcówki drążków kierowniczych, nowe wahacze dolne, amortyzatory drgań szt. 2, wspornik ukł. kierowniczego, ustawienie geometrii zawieszenia, naprawa anteny elektrycznej i nowa uszczelka, naprawa mechanizmu tylnej rolety, wymiana przepalonych żarówek i bezpieczników, czyszczenie mechanizmu szyberdachu i odpływów, ozonowanie wnętrza, świeży płyn chłodniczy i termostat, nowe świece, naprawa wiązek i kostek lamp przednich, nowy łącznik i podpora wału, nowe ślizgi zderzaka i wiele innych…

W bagażniku nieużywane koło zapasowe, komplet oryginalnych narzędzi.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.