Mercedes 560 SEC C126 1991 – 72000 PLN – Poznań

Wyszukanie egzemplarza z niskim przebiegiem, pochodzącego od pierwszego właściciela, nie jest gwarantem idealnego stanu i bezproblemowej eksploatacji, szczególnie jeżeli mówimy o samochodach w wieku uprawniającym już o ubieganie się o żółte tablice samochodu zabytkowego. Tu lista wykonanych prac może pokrótce zobrazować, co nas czeka, jeżeli wybierzemy zachęcający obiekt, ale będziemy chcieli zbliżyć się do perfekcji. Oczywiście zawsze można pójść na skróty i nic nie stoi na przeszkodzie, by tak przygotowany samochód po prostu odkupić. Ten Mercedes 560 SEC C126 prezentuje się bardzo zachęcająco. Fantastyczna jest konfiguracja – kolor 929 Nautikblau z szarą skórzaną tapicerką oraz największy dostępny silnik – 5,6 l V8 o mocy 279 KM. Poza tym dobry stan wyjściowy i szeroko zakrojone prace renowacyjne składają się na obraz atrakcyjnej oferty.

Mercedes 560 SEC C126
Rocznik: 1991
Przebieg: 177000 km
Pojemność: 5547 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 279 KM

Cena: 72000 PLN

Mercedes 560 SEC C126 ’91 od pasjonata po renowacji.
Z żalem sprzedaję mojego Mercedesa 560 SEC model C126.
Auto zostało po raz pierwszy zarejestrowane 24 maja 1991 roku.
Sprowadziłem je dla siebie w czerwcu 2014 roku i stopniowo doprowadzałem go do stanu, w jakim dziś go sprzedaję.

Od nowości samochód pozostawał w rękach jednego właściciela w Niemczech.
Jestem jego pierwszym polskim właścicielem.
Po sprowadzeniu przeprowadziłem pełną kontrolę techniczną i w rezultacie przeprowadziłem naprawę wszystkich wymagających tego elementów.

Mechanika:
– Głowice silnika
– Cały rozrząd
– Cały zapłon
– Regulacja wtrysku
– Uszczelki silnika
– Filtry paliwa, oleju, powietrza
– Oleje (silnik, skrzynia, dyferencjał)
– Smarowanie mechanizmów otwierania szyb

Karoseria:
– Prace blacharskie – usunięcie pierwszych ognisk korozji (drzwi, gniazda mocowania podnośnika, klapa silnika, klapa bagażnika (posiadam zdjęcia „przed” oraz „w trakcie” remontu).
– Lakierowanie całego nadwozia wraz z wymianą wszystkich wymagających tego elementów mocujących listwy
– Chromy oraz reflektory są w idealnym stanie – nie wymagały jakiejkolwiek renowacji.

Wnętrze:
– Założenie oryginalnego radia Becker
– Naprawa sterowania fotela kierowcy
– Gruntowne czyszczenie wnętrza
– Odgrzybianie klimatyzacji

Naprawy wnętrza pozostałe do wykonania:
– Renowacja wykładziny drewnianej przy dźwigni zmiany biegów (zdjęcie)
– Naprawa tylnej żaluzji okiennej (nie wysuwa się)

Poczynione przeze mnie inwestycje przekroczyły już wartość zakupu samego auta (które jako, że pochodziło od pierwszego właściciela oraz ma niski przebieg – nie było tanie).

Auto posiada:
– Briefy wraz z numerem VIN i danymi pierwszego właściciela
– Komplet dokumentów fabrycznych
– Pokaźny zestaw faktur dokumentujących historię serwisową.
– 3 kluczyki

Kalkulując opłacalność zakupu tak zadbanego i przygotowanego auta w porównaniu do samochodu świeżo sprowadzonego warto uwzględnić konieczność zainwestowania wielu, wielu tysięcy w „surowy” samochód – dopiero auto zbliżone do doskonałości zapewni pełną przyjemność posiadania.
Jeżeli szukasz klasyka lecz nie masz czasu, głowy czy też wiedzy by przywracać go do stanu w którym da Tobie pełną przyjemność – zapraszam na jazdę próbą.
Zdjęcia nie są w stanie oddać emocji jakie wzbudza to auto.
Zapraszam do kontaktu.

Telefon: +48 695 591 340
Miejscowość: Poznań