Mercedes 560 SEC C126 1992 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SEC C126 to samochód, którego styl i klasa nie ma sobie równych. Niepowtarzalne, wielkie coupe, czarujące gładkimi liniami, elegancją i żywiołowym silnikiem V8. W ogłoszeniu egzemplarz, które przez ostatnie lata z pewnością znajdową się w troskliwych rękach. Stale eksploatowany i pielęgnowany, otrzymywał wszystko by mógł cieszyć na co dzień. Posiada niewielkie modyfikacje, wprowadzone z odpowiednim wyczuciem – obniżone zawieszenie, felgi AMG Aero, układ wydechowy ze stali nierdzewnej i współczesny system audio-video. Jeżeli nie jesteś ortodoksyjnym miłośnikiem w pełni oryginalnej specyfikacji, zakochać się łatwo… tylko przesiąść się później do jakiegokolwiek innego samochodu może być trudniej.

Mercedes-Benz 560 SEC
Rocznik: 1992
Przebieg: 240000 km
Pojemność: 5547 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 300 KM

Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna,
– skórzana tapicerka,
– drewniane elementy wykończenia,
– w pełni elektrycznie sterowane fotele,
– elektryczne lusterko zewnętrzne od strony pasażera,
– elektrycznie ustawiana kierownica,
– kierownica wykończona drewnem,
– felgi AMG Aero,
– szyberdach,
– system car audio z nawigacją i TV,
– zawieszenie na podzespołach H&R i Bilstein,
– układ wydechowy ze stali nierdzewnej.

Sprzedam Mercedesa 560 SEC, pierwsza rejestracja 02.1992, przebieg 240.000 km.
Samochód został wyprodukowany na rynek włoski.
W 2003 roku „przeprowadził” się do Francji, skąd go kupiłem (dokładniej z okolicy Avignon).

Mercedes jest bezwypadkowy, bez rdzy (nigdy nie widział śniegu, a deszcz widywał niezwykle rzadko), oczywiście garażowany.
W środku nie było palone.

Odkupiłem go od pasjonata marki Mercedes Benz, członka kilku fanklubów Mercedesa we Francji.
Samochód przez cały okres swojej eksploatacji był na bieżąco serwisowany i dopieszczany.

Posiadam wszystkie faktury (plik grubości kilku centymetrów) z serwisów, potwierdzające zakup części, itp. z ostatnich kilkunastu lat + skrupulatne zapiski właściciela, gdzie notował daty czynności serwisowych.
Również posiadam mnóstwo zdjęć z Francji, w tym np. ze zlotów, gdzie Mercedes był stawiany obok takich samochodów, jak Jaguar E-Type, które oczywiście mogę wysłać zainteresowanym.
Do tego mogę przesłać link do forum francuskiego fanklubu 126-tek, gdzie znajdą Państwo ok. 15 stron tekstu poświęconych temu konkretnemu SEC-owi.

Auto na ten moment nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Wszystko w nim działa i pracuje tak, jak pracować powinno.
Mam na myśli zarówno podzespoły mechaniczne, jak i elektronikę.
Tak jak wspominałem wcześniej, samochód był na bieżąco serwisowany oraz, co istotne, mało acz regularnie używany.
Ostatni serwis był przeprowadzony ok 6.000 km temu.
Do tego w aucie są nowe opony z przodu oraz nowy alternator.
Nie palą się żadne kontrolki, wszystkie parametry silnika są prawidłowe.
Można to zobaczyć na filmie, pokazującym licznik w momencie odpalenia samochodu (na rozgrzanym silniku)

Poza tym, co można znaleźc w każdym seryjnym SEC-u, ten konkretny egzemplarz ma kilka ciekawych modyfikacji:

  1. Zawieszenie na podzespołach H&R oraz Bilstein.
  2. Kompletny układ wydechowy ze stali nierdzewnej, który pracuje idealnie. Na wolnych obrotach w aucie jest cicho, a przy wkręcaniu na wysokie obroty słychać cudowną muzykę. Namiastkę tego dźwięku mogą Państwo doświadczyć oglądając film:
  3. Oryginalnie auto miało system audio BOSE. W tym egzemplarzu został zamontowany kompletny system car audio z nawigacją oraz telewizją i monitorami w zagłówkach przednich foteli. Radio marki JVC, głośniki Focal. Oczywiście posiadam do tego wszystkie dokumenty, piloty, etc.