KlasykaGatunku.pl

Mercedes 560 SEC Lorinser C126 1987 – 165000 PLN – Wrocław

Lorinser to bez wątpienia jeden z najbardziej legendarnych tunerów lat 80-tych. Tradycje firmy jako dealera Mercedesa sięgają 1930 roku, ale to lata 70-te i epoka dowództwa Manfera Lorinsera przyniosły firmie zupełnie nowe oblicze. Wówczas oferta samochodów z gwiazdą na masce była kierowana w stronę klientów konserwatywnych i mimo bogatych tradycji sportowych firmy, amatorzy szybkiej jazdy… musieli sobie modyfikować Mercedesy sami. Z pomocą przyszła oferta spółki „Sportservice Lorinser”, oferująca zarówno modyfikacje silnikowe, jak i optyczne. Rok 1987 to już dekada doświadczeń firmy, a jak mógł wyglądać zmodyfikowany przez Lorinsera SEC, możecie zobaczyć na przykładzie tego egzemplarza, zamówionego przez jordańskiego właściciela. Z zewnątrz skręcane felgi Lorinser RSK, we wnętrzu odmieniona kierownica i kultowe fotele Recaro Classic C, pod spodem utwardzone i obniżone zawieszenie, a pod maską 300 koni. Tak skomponowany samochód zachwyca do dziś.

Mercedes 560 SEC Lorinser C126
Data produkcji: listopad 1987
Pojemność silnika: 5549 ccm
Moc silnika: 300 KM / 220 kW
Przebieg: 58,004 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Mercedes 560 SEC w kolorze „904 Midnightblau” z szarą skórzaną tapicerką. Samochód zamówiony w 1987 roku przez obywatela Jordanii u niemieckiego tunera „Lorinser Sportservice”. Na zamówienie pierwszego właściciela firma ta wyposażyła samochód w amortyzatory i sprężyny obniżające, sportową kierownicę z nabą, felgi skręcane RSK, fotele ortopedyczne Recaro Classic C. Wszystkie zamontowane elementy zachowały się do dzisiaj w doskonałym stanie. Samochód mimo upływu ponad 33 lat posiada oryginalny przebieg 58 tysięcy kilometrów.

Nadwozie jest całkowicie wolne od korozji, wszystkie newralgiczne punkty dla C126 w stanie wzorowym. Lakier na nadwoziu jest wciąż fabryczny. Spód auta, wnęki kół, komora silnika w stanie wzorowym bez korozji czy nalotów korozji. Samochód nigdy nie przechodził napraw blacharskich oraz nie miał usuwanej rdzy. Samochód nie był nigdy w żaden sposób odnawiany, rozbierany czy niefachowo naprawiany. Nie posiada uszkodzeń od wilgoci czy słońca.

Elementy chromowane w stanie perfekcyjnym, jak nowe.

Wszystkie szyby są oryginalne, tylna szyba nie była nigdy wymieniana, jest fabryczna i nie posiada żadnych rozwarstwień. Przednia szyba nie ma widocznych odprysków od kamieni. Lampy przednie i tylne wyglądają jak nowe.

Felgi nie były odnawiane, są w bardzo dobrym stanie, bez uszkodzeń. Komplet nowych opon Toyo Proxes Sport. Zachował się oryginalny klucz do dekli.

Wnętrze zachowane w idealnym stanie z minimalnymi śladami użytkowania. Skórzana tapicerka nie posiada śladów zużycia ani żadnych przetarć, wygląda prawie jak nowa. Plastiki wnętrza są matowe. Podsufitka nie wisi, jest wciąż oryginalna. Podajniki pasów sprawne, nie popękane. Drewniane elementy w stanie bardzo dobrym, nie wyblakłe, nie popękane. Fabryczne radio Becker Mexico, w pełni sprawne. W bagażniku nieużywane koło zapasowe, komplet oryginalnych narzędzi. Oryginalne dywaniki welurowe.

Wykonane prace:
– komplet nowych opon Toyo Proxes Sport we właściwym rozmiarze, nowe wentyle,
– wymiana gruszek NIVO i sprawdzenie stanu amortyzatorów, nowy płyn w układzie,
– przegląd układu klimatyzacji, nowy oryginalny kompresor, nowe uszczelnienia układu,
– komplet nowych tarcz i klocków ATE, wymiana płynu hamulcowego i sprawdzenie stanu przewodów, rozebranie i regeneracja zacisków oryginalnymi zestawami naprawczymi,
– wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem na Liqui Moly, poprzedzona płukaniem silnika preparatami Liqui Moly,
– wymiana oleju w skrzyni biegów wraz z filtrem,
– nowy filtr paliwa, płukanie zbiornika paliwa i dodatek do paliwa Liqui Moly,
– regulacja wtrysku mechanicznego w Jetronik Wrocław,
– przegląd i naprawa radia Becker,
– wymiana świec zapłonowych, nowe przewody zapłonowe BERU
– ustawienie geometrii zawieszenia,
– wymiana przepalonych żarówek i bezpieczników,
– świeży płyn chłodniczy, płukanie układu odkamieniaczem Liqui Moly,
– nowe uszczelki pokryw zaworów,
– nowe paski osprzętu,
– świeży płyn w ukł. wspomagania,
– nowy akumulator Varta.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.

Cena 165’000 PLN zawiera kompletne opłaty, które zostały już wykonane. Samochód odbierasz w tej cenie zatankowany do pełna i gotowy do rejestracji, z wykonanymi tłumaczeniami dokumentów, pierwszym przeglądem technicznym, ubezpieczeniem OC na 30 dni.

Istnieje możliwość odbioru pojazdu zarejestrowanego na białe lub żółte tablice po wpłacie zadatku w wysokości 5% ceny.

Istnieje możliwość dowiezienia pojazdu pod dowolny adres na terenie EU.

Prosimy o kontakt i przyjazd tylko osoby, którym odpowiada kwota podana powyżej.

Zapraszamy do kontaktu pod tel. +48 791 515 905 (Michał),
+48 661 737 676 (Daniel).
Zapytania mailowe prosimy kierować pod info@klasykagatunku.pl.