KlasykaGatunku.pl

Mercedes 560 SEL W126 1988 – SPRZEDANY

Piękny, subtelny odcień lakieru Anthrazitgrau Metallic, gustownie dobrana jasnobrązowa skórzana tapicerka Dattel i topowa specyfikacja z najmocniejszym silnikiem 5,6 l V8. Ten Mercedes 560 SEL W126 konfigurowany był przez osobę, która o dobrym guście mogłaby wiele powiedzieć, bo przez prezesa jednej z największych firm odzieżowych na świecie – C&A. Jako, że auto towarzyszyło mu przez szereg lat w wielu podróżach służbowych, przebieg nie może być niski. Zanim prezes przesiadł się do nowego modelu, na liczniku tego egzemplarza widniało już ponad 300 tysięcy kilometrów. Auto jednak nigdy nie trafiło w ręce osoby, która zdążyłaby obniżyć standardy utrzymania samochodu. Pozostając przez lata w rękach rodziny Brenninkmeijer, do dziś prezentuje się tak, jak powinno typowe auto z rynku szwajcarskiego. W ostatnim czasie przeszło rozszerzone prace serwisowe, by móc wrócić na drogi w pełnym blasku.

Mercedes 560 SEL w126
Data produkcji: grudzień 1988
Pojemność silnika: 5549 ccm
Moc silnika: 279 KM
Przebieg: 363,579 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes 560 SEL w kolorze „172 Anthrazitgrau Metallic” z jasno-brązową skórzaną tapicerką “Dattel”. Odpowiednio wyposażony i bardzo zadbany egzemplarz z prominentnym pochodzeniem. Odkupiony od rodziny Brenninkmeijer, właścicieli jednej z największych na świecie firmy odzieżowej – C&A. Sprowadzony z Kussnacht, Szwajcaria. Posiada kompletną dokumentację serwisową i dwa kluczyki.

Nadwozie całkowicie wolne od korozji, wszystkie newralgiczne punkty dla w126 w stanie wzorowym. Lakier w stanie bardzo dobrym, posiada kilka małych odprysków, drobnych rysek, normalne ślady użytkowania wynikające z wieku. Lakier na nadwoziu jest w większości fabryczny. Spód auta, wnęki kół, komora silnika w stanie wzorowym bez korozji.

Nigdy nie miał naprawianej rdzy oraz nie przechodził żadnych napraw blacharskich. Samochód nie był nigdy w żaden sposób odnawiany, rozbierany czy niefachowo naprawiany. Nie ma uszkodzeń od wilgoci czy słońca.

Elementy chromowane w stanie bardzo dobrym, bez widocznych uszkodzeń. Nie posiadają od spodu nalotu rdzy. Zostały wypolerowane, a wszystkie śruby montażowe i spinki zderzaków są nowe.

Wszystkie szyby są oryginalne, tylna szyba nie była nigdy wymieniana, jest fabryczna i nie posiada żadnych rozwarstwień. Przednia szyba nie ma widocznych odprysków od kamieni.

Felgi nie były nigdy odnawiane, są jeszcze w dobrym stanie, bez uszkodzeń na rantach.

Wnętrze zachowane w bardzo dobrym stanie, widoczne tylko minimalne ślady użytkowania. Skórzana tapicerka nie posiada śladów zużycia ani żadnych przetarć. Fotel kierowcy jest w takim samym stanie jak pasażera. Plastiki matowe. Podsufitka nie wisi, jest wciąż oryginalna. Drewniane elementy w stanie bardzo dobrym, nie wyblakłe, element przy lewarku posiada dwa mało widoczne pęknięcia lakieru. Fabryczne radio Becker Mexico, w pełni sprawne. Wyświetlacze Webasto i termometru nie są wylane i mają sprawne podświetlenie. Dwa komplety dywaników – rypsowe oraz welurowe. Oryginalne podnóżki z tyłu.

W bagażniku nieużywane koło zapasowe, komplet oryginalnych narzędzi.

Wykonane prace:
– komplet nowych opon Uniroyal we właściwym rozmiarze, nowe wentyle,
– wymiana metalowych przewodów hamulcowych i paliwowych na nowe,
– wymiana gruszek NIVO i sprawdzenie stanu amortyzatorów, nowy płyn w układzie,
– przegląd układu klimatyzacji, napełnienie układu czynnikiem R12, ozonowanie wnętrza,
– komplet nowych tarcz i klocków ATE Classic, wymiana płynu hamulcowego, rozebranie i czyszczenie zacisków, nowe przewody elastyczne,
– wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem na Liqui Moly, poprzedzona płukaniem silnika preparatami Liqui Moly,
– wymiana oleju w skrzyni biegów wraz z filtrem,
– dodatek do paliwa Liqui Moly,
– regulacja wtrysku mechanicznego w Jetronik Wrocław,
– przegląd radia Becker, rozebranie i wyczyszczenie anteny elektrycznej WISI, nowa uszczelka,
– nowa kopułka i palec, wymiana świec zapłonowych, sprawdzenie stanu przewodów,
– ustawienie geometrii zawieszenia,
– wymiana przepalonych żarówek i bezpieczników,
– świeży płyn chłodniczy, płukanie układu preparatem Liqui Moly,
– nowy łącznik i podpora wału,
– wymienione uszczelki pokryw zaworów,
– nowe śruby montażowe chromów przedniego i tylnego zderzaka,
– nowe paski klinowe Bosch,
– świeży płyn w ukł. wspomagania
i wiele innych…

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.