Mercedes 560 SEL W126 1989 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SEL W126 to flagowa limuzyna marki, w latach 80-tych zapewniająca niezrównany komfort i podkreślająca status właściciela. Ci, którzy pragnęli rzucać sie w oczy najbardziej, zamawiali kolor biały, dzięki któremu samochód zdawał się być jeszcze większy i bardziej imponujący. Efekt? Dokładnie taki, jak na załączonych zdjęciach. Ten egzemplarz nawet w najmniejszym stopniu wizualnie nie odbiega od fabrycznego stanu. Właściciel wybrał najlepszy możliwy egzemplarz i zrobił wszystko, by jeszcze go odświeżyć. Ciężko będzie znaleźć gdziekolwiek na świecie równie dobrą sztukę. Nadaje się wprost, by służyć za eksponat w muzeum, choć wedle zapewnień sprzedającego – nie tylko wygląda, ale i jeździ znakomicie.

Mercedes-Benz 560 SEL W126
Rocznik: 1989
Przebieg: 62928 km
Pojemność: 5547 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna

Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna,
– poduszka powietrzna kierowcy,
– wycieraczki reflektorów,
– światła przeciwmgłowe,
– ABS,
– wspomaganie kierownicy,
– tempomat,
– tapicerka welurowa,
– podgrzewane fotele przednie,
– podgrzewane fotele tylne,
– fotele przednie sterowane elektrycznie wraz z pamięcią ustawień,
– fotele tylne sterowane elektrycznie,
– elektrycznie ustawiane lusterko prawe,
– elektrycznie regulowana kierownica,
– elektrycznie odsuwany i odchylany dach,
– elektrycznie otwierane szyby przednich drzwi,
– elektrycznie otwierane szyby tylnych drzwi,
– centralny zamek,
– oryginalne radio Mercedes Mexico,
– etc.

Sprzedam samochód Mercedes-Benz W126 560 SEL, rocznik 1989, przebieg 62.928 km potwierdzony certyfikatem eksportowym.

Samochód jest bezwypadkowy, posiada oryginalną, pierwszą powłokę lakierniczą na każdym z elementów nadwozia.

Lakier nie posiada żadnej rysy, odprysku etc; jest zabezpieczany jedynie woskami, a nie powłokami kwarcowymi czy podobnymi.
Zależy mi na zachowaniu również lakieru w stanie fabrycznym.
Podwozie jest w stanie doskonałym, na większości elementów znajduje się fabryczna konserwacja.
Mercedes jest we wspaniałym stanie wizualnym i technicznym, określanym jako konkursowy – doskonale wiem, co to pojęcie oznacza.
Śmiem twierdzi, że Mercedesa W126 w takim stanie zachowania oraz rzeczywistym stanie technicznym próżno szukać nawet u uznanych sprzedawców samochodów klasycznych, tak na terenie Polski, jak i Europy.

Mercedes został przeze mnie kupiony 4 lata temu w bardzo dobrym stanie technicznym, jednakże chcąc go doprowadzić do aktualnego stanu, jak każdy youngtimer, wymagał poczynienia inwestycji, takich jak zakup nowych tarcz wraz z klockami na przednią i tylną oś, zakup nowych opon, wymiana wszystkich płynów, w tym oczywiście olej w silniku i skrzyni biegów, regulacja skrzyni po wymianie oleju (ustawienia fabryczne), pełna diagnostyka i usunięcie drobnych błędów, wymiana elementów zawieszenia.

Dodatkowo, celem uzyskania noty kwalifikującej samochód do oceny konkursowej wszelkie tego wymagające elementy podwozia w postaci śrub, łączników itd. zostały wymienione na nowe, oczywiście zakupione w sieci MB.

Celem zachowania pojazdu w stanie fabrycznym, elementy eksploatacyjne wymieniono jedynie te, które tego wymagały; pozostałe części i podzespoły pochodzą z dnia wyjazdu Mercedesa z fabryki.

Stan samochodu w mojej ocenie jest lepszy aniżeli udało mi się to pokazać na zdjęciach; elementy wnętrza samochodu, w tym fotele, nie noszą jakichkolwiek oznak zużycia, wszystko działa jak powinno.
Mercedes nie wymaga poczynienia jakiejkolwiek, nawet najmniejszej inwestycji.
Samochód posiada ważne ubezpieczenie i przegląd techniczny.

Mercedes jeździ doskonale, tak też się prezentuje.

Na zdjęciach samochód ma założone opony w rozmiarze 205/65/15; dedykowane do modelu nowe opony w rozmiarze 215/65/15 czekają na nabywcę w garażu.
Zdjęcia zostały wykonane przeze mnie, bez jakiejkolwiek ingerencji photoshop’a czy innego programu do edycji zdjęć.

Oferowany przeze mnie samochód nie jest „świeżo” sprowadzony i przygotowany do sprzedaży jak czynią to importerzy klasyków; jak każdy z moich youngtimer’ów jest otoczony należytą troską, regularnie serwisowany i utrzymywany w stanie konkursowym.