Mercedes 560 SL R107 1986 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SL R107 już w czasie produkcji uchodził za natychmiastowego klasyka. Produkowany od początku lat 70-tych, w 1986 doczekał się niedostępnej w Europie, finalnej wersji 560 SL. Otrzymał wówczas pochodzący z limuzyny 560 SEL silnik, udoskonalony układ hamulcowy z systemem ABS, o cal większe felgi i poduszkę powietrzną. Wyposażenie obejmowało również automatyczną klimatyzację, a lista opcji ograniczona była do podgrzewania foteli i niewielkiej kanapy w tylnym rzędzie, w którą wyposażony jest prezentowany egzemplarz. Na lato to samochód idealny, który brzmi i jeździ niezwykle przyjemnie. Jego wartość stale rośnie, a gdy mówimy o egzemplarzu z niewielkim przebiegiem po kompleksowych pracach renowacyjnych, z pewnością sprawi nam wiele przyjemności.

Mercedes 560 SL R107
Rocznik: 1986
Przebieg: 105150 mil
Pojemność: 5547 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 227 KM

Wyposażenie:
– ABS,
– aluminiowe felgi,
– centralny zamek,
– elektryczne lusterko,
– elektryczne szyby,
– klimatyzacja,
– poduszka powietrzna,
– światła przeciwmgielne,
– tapicerka skórzana “BRASIL”,
– tempomat,
– wskaźnik temperatury zewnętrznej,
– wspomaganie kierownicy

Wersja 4 osobowa.

Oryginalny dach miękki Mercedes-Benz.
Na wyposażeniu hardtop.
Wnętrze zachowane w bardzo dobrym i oryginalnym stanie.
Fotele przeszyte skórą z firmy Reinke. Wykonanie jest perfekcyjne (pozostawiliśmy też oryginalne wymienione elementy).
Drewna nigdy nie były odnawiane.
Oryginalne radio Becker Mexico wraz z anteną automatyczną.
Historia pojazdu udokumentowana przez Carfax.

Nowy lakier położony na całej karoserii.
Nowe uszczelki drzwi, miękkiego dachu, słupków przednich. Nowe dywaniki “Brasil”.
Mercedes przeszedł kompletny przegląd mechaniczny (silnik, skrzynia biegów, zawieszenie).
Wymienione płyny, filtry i olej.

Samochód oferowany w cenie poniżej niemieckich cenników aut klasycznych.

Samochód jest zarejestrowany w Polsce.
Światła przerobione na wersję europejską (białe postojowe oraz lepsze oświetlenie prawej strony) w sposób nie ingerujący w oryginalność samochodu.