Mercedes 560 SL R107 1987 – SPRZEDANY

Żywot R107 trwał aż 18 lat, jest to więc najdłużej, po klasie G, produkowany Mercedes w historii. Jego następcą został model R129, produkowany w latach 1989-2001. R107 jako jeden z pierwszych seryjnych samochodów miał strefy kontrolowanego zgniotu z przodu i z tyłu, wzmocnioną płytę podłogową i zespół napędowy przemieszczający się w dół, pod kabinę pasażerską w razie wypadku. Po drugie, samochód miał idealnie dobrane rozmiary: nie był ani za duży dla Europejczyków, ani za mały dla Amerykanów. Wreszcie: dzięki nowoczesnemu tylnemu zawieszeniu ze skośnymi wahaczami prowadził się dużo lepiej niż poprzedzający go model „Pagoda” wyposażony w łamaną tylną oś. Do napędu stosowano silniki 6- i 8-cylindrowe o pojemności od 2,8 do 5,6 l. Szczególną popularnością cieszyła się najmocniejsza odmiana – Mercedes 560 SL – zbudowano prawie 50 tys. sztuk, tj. niemal 1/5 z 237 tys. wszystkich egzemplarzy R107. W dodatku nigdy nie zaoferowano jej w Europie, natomiast wersje „europejskie” produkowany były jedynie na rynek australijski i japoński. Te ostatnie są dziś bardzo poszukiwane.

Mercedes-Benz 560 SL R107
Rocznik: 1987
Przebieg: 69200 km
Pojemność: 5547 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 231 KM

Wyposażenie:
radio MB, elektryczne szyby, klimatyzacja

Mercedes sprowadzony z Japonii jako integralna część naszej floty.
Samochód jest zarejestrowany (żółte tablice) i ubezpieczony, na bieżąco serwisowany w naszej firmie, gotowy do jazdy.
Wymieniono m.in wszystkie płyny oraz filtry, przewody zapłonowe + świece, rozdzielacz zapłonu, wszystkie paski, wyregulowano zawory, nowe opony.

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.