Mercedes 560 SL R107 1988 – SPRZEDANY

W zestawieniu ze swoim poprzednikiem – Pagodą – jeździ i brzmi jak samochód o epokę nowocześniejszy. Gdy porównamy go z jego następcą – modelem SL R129 – mamy nieodparte wrażenie, że to jedynie Mercedes 560 SL R107 zasługuje na miano klasyka. Króluje w nim skóra i chrom, przednia szyba jest niemalże pionowa, a wnętrze sprawia wrażenie skrojonego na miarę. Szczególnie, gdy zdecydujemy się posadzić kogoś w opcjonalnym, drugim rzędzie siedzeń… miejsca odnajdziemy tu tyle co w miejskim samochodzie, lecz jakież to ma znaczenie, gdy pod maską grzmi największy w gamie silnik V8 5,6 l, a nad głową mamy otwarte niebo?

Mercedes 560 SL R107
Rocznik: 1988
Przebieg: 131000 mil
Pojemność: 5547 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 231 KM

Wyposażenie:
– ABS
– Aluminiowe felgi szprychowe skręcane
– Centralny zamek
– Elektryczne lusterko
– Elektryczne szyby
– Fabryczne nagłośnienie
– Klimatyzacja
– Ogrzewanie postojowe
– Poduszka powietrzna
– Światła przeciwmgielne
– Tapicerka skórzana
– Tempomat
– Wskaźnik temperatury zewnętrznej
– Wspomaganie kierownicy

Do zaoferowania doskonale utrzymany egzemplarz Mercedesa r107 w świetnej konfiguracji kolorystycznej.
Z zewnątrz ostra czerwień Signalrot.
Dach miękki brązowy doskonale zachowany.
Podobnie wnętrze w kolorze kremowym nie nosi większych śladów zużycia.

Samochód sprowadzony rok temu z USA w całości. Uszkodzona była tylko szyba czołowa (oczywiście posiadam zdjęcia oraz raport autocheck i carfax do wglądu).
W Stanach pojazd miał 3. właścicieli od nowości i do końca był serwisowany.

Po sprowadzeniu auto przeszło szereg napraw, dzięki którym teraz wygląda jak nowe, m.in
– nowy lakier (stary był wypłowiały)
– renowacja drewna
– renowacja deski rozdzielczej
– szereg drobnych napraw mechanicznych
– zainstalowaliśmy z powrotem fabryczne radio
– felgi zostały wyczyszczone

Wszystkie wyżej wymienione naprawy zostały przeprowadzone z należytą starannością u najlepszych fachowców w naszym kraju.

Jest to topowa wersja tego modelu z dodatkowym rzędem siedzeń, co bardzo podnosi jego wartość użytkową oraz kolekcjonerską.
Auto sprzedaję z kompletem książek serwisowych oraz 3 kluczami.

Do wymiany pozostał jedynie tłumik końcowy, który nosi delikatne ślady korozji.
Tłumik nieosiągalny w Europie, ale już został przeze mnie zamówiony z USA, oryginalny Bosal dedykowany do tej wersji silnikowej.
Powinien być za ok. 20 dni.
Oczywiście dodaję go potencjalnemu nabywcy.