Mercedes 600 SEL AMG W140 1992 – SPRZEDANY

Takimi samochodami zawsze woziły się najgrubsze ryby. Ten Mercedes 600 SEL AMG W140 rozpoczął swój żywot służąc dla włoskiej rodziny Ambrosellich. Już jako fabrycznie nowy wyposażony został w elementy podkreślające jego wyjątkowość – złote emblematy, sterownik AMG podnoszący moc do 441 KM i zmodyfikowany układ wydechowy. Odkupiony od Roberta Amroselli (ówczesnego zastępcy gubernatora stanu Kalifornia, Arnolda Schwarzeneggera), trafił do Polski, w ręcę miłośnika który potrafił się nim właściwie zaopiekować. Do dziś zachowany jest z niewielkim przebiegiem, w pełni sprawny technicznie i  oryginalnym lakierem, który pokryty powłoką ceramiczną prezentuje się lepiej niż fabryczny. To oferta dla wyjątkowego odbiorcy, który ma świadomość że ciężko znaleźć drugie auto w historii, dorównujące mu oferowanym komfortem, jakością wykonania wnętrza, mocą i solidnością mechaniki, a także wyjątkowym i ponadczasowym wizerunkiem.

Mercedes 600 SEL AMG W140
Rocznik: 1992
Przebieg: 90.000 mil
Pojemność: 6000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 441 KM

Wyposażenie:
– wersja long,
– pełne dodatkowe wyposażenie,
– egzemplarz wyposażony przez dealera w Sacramento pod indywidualne zamówienie (złote emblematy, dywaniki z logo, zestaw audio video Clariona etc.),
– założony pakiet AMG – 441 PS.

Jeden z nielicznych egzemplarzy w takim stanie w Europie.
Jeden z niewielu AMG pierwszej serii W140 600 – pakiet obejmujący sterowniki silnika i wydech.
Jestem drugim właścicielem – hobbystą, w moich rękach od 7 lat.
Importowałem go z USA, kupiłem od pierwszego właściciela Roberta Ambrosellego, wicegubernatora stanu Kalifornia, więc auto jest z historią.

Samochód nie wykazuje oznak zużycia, jest kompletny i zachowany w oryginalnym stanie, wszystkie fabryczne bolączki zostały usunięte.
Wszystkie elementy karoserii i lakier w fabrycznym stanie (bez napraw).
Lakier zabezpieczony powłoką Gyeon, wygląda lepiej niż po wyjeździe z fabryki.

Silnik M120 i skrzynia po kompleksowej rewitalizacji (wymianie elementów wykazujących oznaki upływu czasu).
Trzy komplety kół – 19″ Lorinser LM-2, 18″ AMG Aero II, 16″ fabryczne Gullideckel.
Wszystkie idealne z nowymi oponami.

Generalnie auto technicznie i wizualnie “jak nowe”, w ciągłej, rozsądnej eksploatacji, nie użytkowane podczas złej pogody.