Mercedes 600 SEL W140 1992 – SPRZEDANY

Mercedes 600 SEL W140 stanowił najwyższy model w ofercie, oferując wszystko czego mogły wówczas zapragnąć elity. Dwunastocylindrowy silnik, automatycznie domykające się drzwi i klapa bagażnika, zawieszenie obniżające się po przekroczeniu 160 km/h, wspomaganie kierownicy zmieniające siłę wspomagania w zależności od prędkości czy wreszcie atermiczne szyby o grubości 10 mm, zapewniające doskonałą izolację akustyczną. To limuzyna która potrafiła zaszokować swoimi rozmiarami, technologicznym rozmachem, jakością wykonania i wyposażeniem. Wszystko to składało się na astronomiczną cenę ponad 200 tys. DM, która na japońskim rynku dzięki zaporowemu opodatkowaniu rosła dwukrotnie. Dlatego te samochody trafiały tylko do najlepiej sytuowanych, w tym do bossów japońskiej Yakuzy, tak jak Mercedes z ogłoszenia. Zestawiając z dawnym splendorem, dziś to niemal okazja.

Mercedes 600 SEL W140
Rocznik: 1992
Przebieg: 106.000 km
Pojemność: 6000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 408 KM

Ważne elementy wyposażenia:
– NIVO,
– szklany szyberdach,
– automatyczna roleta tylnej szyby,
– domykanie drzwi,
– pełna elektryczna regulacja foteli i kanapy tylnej,
– podgrzewane fotele,
– dwustrefowa klimatyzacja,
– system wspomagający parkowanie,
– centralny zamek na pilota itd.

Sprzedam Mercedesa 600 SEL W140.
Pierwsza rejestracja 02.1992; przebieg 106.000 km.
Samochód został bezpośrednio przeze mnie sprowadzony z Japonii.

Auto w 100% bezwypadkowe, pozbawione jakichkolwiek śladów korozji.

Mercedes nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Przez ostatnie dwa miesiące był przeze mnie niespiesznie i drobiazgowo dopieszczany, zarówno pod kątem wizualnym, jak i mechanicznym (naprawa usterek typowo eksploatacyjnych).

Co zostało zrobione:

WYGLĄD:
– korekta lakieru + powłoka zabezpieczająca;
– usunięcie zarysowań na tylnym zderzaku (typowe uszkodzenia parkingowe, posiadam zdjęcia sprzed lakierowania),
– renowacja felg,
– czyszczenie wnętrza.

MECHANIKA:
– wymiana płynów eksploatacyjnych,
– nowy akumulator,
– nowe tylne tarcze i klocki hamulcowe,
– nowe tuleje i łączniki stabilizatora,
– wymienione wahacze i sworznie,
– ustawiona geometria zawieszenia,
– pełen serwis klimatyzacji,
– zregenerowana pompka centralnego zamka,
– wymienione lusterko wewnętrzne (poprzednie było pęknięte),
– przeprowadzona diagnostyka komputerowa.

Opony mają bieżnik ok 6-7 mm.
Kwota jaką przeznaczyłem na wyżej wymienione naprawy to nieco ponad 10.000 zł.

Przebieg jest potwierdzony zarówno przez japoński certyfikat eksportowy, jak i ekspertyzę aukcyjną, którą udostępniam kupującemu.
Udostępniam również zdjęcia z portu oraz rozładunku w Polsce.

Ciekawostką związaną z tym konkretnym egzemplarzem jest fakt, że (jak wynika z moich ustaleń) należał on do Yakuzy.
Może o tym świadczyć choćby jeden z symboli Yakuzy – Feniks, znajdujący się w tylnej części auta oraz specjalny czerwony dywanik znajdujący się pod siedzeniem, na którym podróżował boss.