Mercedes C32 AMG W203 to drugi z kolei przedstawiciel C-klasy, który dostał się na kurację wzmacniającą w oddziale AMG. W zestawieniu z poprzednikiem zyskał bardziej opływowe linie i charakterystyczny kształt przednich świateł. Ze swoim sześciocylindrowym, widlastym silnikiem wzmocnionym kompresorem był bezpośrednim konkurentem BMW M3 E46. Na sprzedaż wystawiony został egzemplarz z niewysokim przebiegiem, odpowiednio serwisowany, w bardzo ładnym stanie zachowania. Jego srebrny lakier prezentuje się efektownie, szczególnie w zestawieniu z ciemnym wnętrzem. 354 KM daje tej niepozornej limuzynie przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 5,2 sekundy. To Gwiazda dla lubiących kompaktowe rozmiary zewnętrzne i fantastyczne osiągi, która sprawdzi się rewelacyjnie zarówno na co dzień, jak i od święta.
Mercedes C32 AMG W203
Rocznik: 2002
Przebieg: 175000 km
Pojemność: 3199 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 354 KM
Cena: 44000 PLN
Przedmiotem ogłoszenia jest wspaniały Mercedes-Benz W203 w oryginalnej wersji C32 AMG – jest to 2002 rok, seryjnie wyposażony w mechanicznie doładowany silnik V6 o mocy 354 koni mechanicznych. Samochód ten w momencie wejścia na rynek był bezpośrednim konkurentem BMW M3.
Samochód w moim posiadaniu od listopada 2017 roku, zakupiłem go z przebiegiem 154.000 km, jego obecny przebieg to 175.000 km – jest to przebieg oryginalny, prowadzę jego ewidencję w książce serwisowej.
Stan samochodu jest doskonały, nie wymaga na chwilę obecną absolutnie żadnej ingerencji, jest gotowy do sprawiania radości z każdego pokonanego kilometra.
Mercedes jest bezwypadkowy, nadwozie z wyłączeniem dołów błotników przednich w całości w oryginalnym, fabrycznym lakierze, idealnie równe i proste, bez uszkodzeń, bez korozji. Samochód wygląda jak z prospektu.
Wnętrze nie nosi najmniejszych oznak użytkowania, jest jak nowe, pielęgnowane preparatami z najwyższej półki.
Moja przygoda z tym egzemplarzem rozpoczęła się 4 listopada 2017 roku, i tak:
LISTOPAD 2017 (156.000 km)
– świece zapłonowe (12 sztuk)
– olej w silniku MOTUL X-Cess 5100 (100% syntetyk)
– filtr oleju
– filtr paliwa
– filtr powietrza x2
– pasek osprzętu
– łożysko kompresora
– napinacz paska osprzętu + rolki prowadzące
– obudowa filtra oleju
– osłona skrzyni biegów
// ok. 5.500 PLN
GRUDZIEŃ 2017 (157.500 km)
– nowe opony zimowe Bridgestone 225/45/R17 przód, 255/40/R17 tył
– geometria podwozia
– regeneracja alternatora
// ok. 3.500 PLN
MARZEC 2018 (165.000 km)
– olej w silniku MOTUL X-Cess 5100 (100% syntetyk)
– filtr oleju
// ok. 500 PLN
KWIECIEŃ 2018 – LIPIEC 2018 (171.000 km)
– hamulce kpl. przód
– wahacze x3 przód
– sprężyny tył
– chłodnica klimatyzacji
– czyszczenie układu klimatyzacji
– regeneracja kompresora klimatyzacji
– chłodniczka powietrza kompresora powietrza (w tym momencie rozwiązano problem poboru płynu chłodniczego, oraz pełnych katalizatorów)
– regeneracja kompresora powietrza silnika + nowe łożyskowania i olej
– chłodnica wody
– czyszczenie układu chłodzenia
– sonda lambda x2
– czujnik położenia wału korbowego
– demontaż wadliwie działającego alarmu GPS
– renowacja felg (zgodnie z technologią AMG – metoda 3 warstw)
– wymiana płynu hamulcowego i chłodniczego
– cewki zapłonowe x2
– końcówka drążka kierowniczego
– nadkola wewnętrzne plastikowe przód x2
– uszczelnienie pokryw zaworowych
– wymiana akumulatora
– geometria podwozia
// ok. 16.500 PLN
WRZESIEŃ 2018 (175.000 km)
– olej w silniku MOTUL X-Cess 5100 (100% syntetyk)
– filtr oleju
– klamka bagażnika + zamek klapy
– nowe opony letnie PIRELLI (225/45/R17 przód, 255/40/R17 tył)
// ok. 3.600 PLN
Od strony technicznej samochodem opiekował się p. Piotr Pauszek oraz jego warsztat (Morasko 1), do którego mam pełne zaufanie, i który serdecznie polecam.
Samochód osiąga katalogowe 5,2 sekundy do pierwszej 'setki', pozwala na bardzo wiele, a jazda nim jest naprawdę wspaniałym przeżyciem. Pełnowartościowy egzemplarz w takim stanie to trudny do zdobycia samochód, jak widać powyżej nie oszczędzałem uwagi i pieniędzy przy obsługach tego auta i w tejże kulturze serwisowej samochód będzie eksploatowany przeze mnie do dnia przekazania nowemu nabywcy. W moich rękach C32 jeździ na paliwie Shell V-Power Racing 100.
Powód sprzedaży tego wspaniałego samochodu to moje wymarzone trzy magiczne cyfry '911′, oraz nieodparta chęć spełnienia tego marzenia.
Samochód zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce – jestem właścicielem, widnieję w dowodzie rejestracyjnym auta. Sprzedaż na podstawie umowy kupna-sprzedaży.
Cena do negocjacji.
Oględziny i zakup samochodu w Poznaniu, oczywiście wyrażam zgodę na sprawdzenie samochodu w dowolnym warsztacie, w przypadku tego egzemplarza będzie to formalność.
Bardzo istotnym jest dla mnie, aby samochód trafił do osoby świadomej motoryzacyjnie i przede wszystkim przygotowanej na tego typu związek. W mojej ocenie ten egzemplarz zadowoli nawet najbardziej wymagających.
Zapraszam do kontaktu!
Telefon: +48 510 925 011
Miejscowość: Poznań