Mercedes CL 500 C215 2001 – SPRZEDANY

Linie jego są gładkie, a rozmiary rozłożyste. O ile stylistyka równolegle produkowanej limuzyny generacji W220 ma tylu zwolenników, co przeciwników, S klasa w wersji coupe po latach okazała się być zdecydowanie bardziej uniwersalna. Również ograniczenie jednostek napędowych wyłącznie do jednostek benzynowych o układzie V8 i V12 wyszło tu na dobre. W końcu luksusowe auto z XXI wieku, aby traktować je jako youngtimera, byle dieslem napędzane być nie powinno. Mercedes CL 500 C215 to w ofercie była wówczas wersja podstawowa, zasilana 306-konnym, 5-litrowym V8. Auto kilka lat temu sprowadzone zostało ze Szwajcarii i co ważne, jest pod stałą opieką serwisową. W przypadku tego modelu to bardzo istotne, bo wszelkie zaniedbania mścić się będą w dalszej eksploatacji.

Mercedes-Benz CL 500 C215
Rocznik: 2001
Przebieg: 270500 km
Pojemność: 4996 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 306 KM

Mam do zaoferowania swój prywatny samochód, jakim jest Mercedes-Benz CL 500 z 2001 roku.
Samochód wyposażony w jednostkę napędową, która jest bardzo popularna wśród właścicieli MB, czyli 5-litrowe V8 o mocy katalogowej 306 KM.

Samochód kupiłem początkiem kwietnia 2019 od firmy KlasykaGatunku.pl, która ma doświadczenie w samochodach sprowadzanych ze Szwajcarii, lubując się w klasycznych modelach czy też topowych wersjach.

Autem od tamtego czasu przejechałem niespełna 6 tys. km bez jakichkolwiek przygód technicznych czy też awarii mechanicznych, auto oczywiście zarejestrowane w kraju na moją osobę oraz w pełni ubezpieczone.

Lista elementów, które zostały naprawione/wymienione w trakcie mojego użytkowania:
– regeneracja amortyzatorów ABC (firma LIMak),
– pełna obsługa serwisowa całego układu ABC (nowy olej, odpowietrzenie, test Rodeo),
– zakucie nowych węży ABC,
– regeneracja alternatora,
– nowy akumulator,
– nowe opony 18″przód/tył (marki Federal),
– nowe alufelgi 18″,
– obsługa filtrowo – olejowa,
– wymiana pompy wody wraz z nowym płynem chłodniczym,
– nowe klocki hamulcowe przód / tył + nowy płyn hamulcowy,
– nowe żarniki xenonów D2s,
– wymiana poduszki skrzyni biegów
i pewnie jeszcze jakieś drobne elementy, które mogły być wymienione, a o których nie pamiętam lub były zrobione przy okazji w/w wymian.

Samochodem jeżdżę tylko w okresie wiosenno/letnim, także drugiego kompletu opon (zimowych) nie posiadam. Przeważnie są to wypady weekendowe poza miasto lub na wystawy motoryzacyjne.
Do samochodu są wszystkie dokumenty producenta wraz z historią serwisową ze Szwajcarii i rachunki serwisowe oraz komplet kluczyków (2 szt.) i karta do KeylessGo.