Mercedes CLK 320 C209 2003 – SPRZEDANY

Mercedes CLK 320 C209 bazował na klasie popularnej klasie C W203, ale styliści zrobili wszystko, żeby utrzymać to w tajemnicy. Stworzono piękną linię nadwozia, całkowicie przeprojektowano wnętrze i nawet deska rozdzielcza jest inna niż w sedanie. Jest komfortowo i elegancko, szczególnie w egzemplarzu, który przejechał dotąd jedynie 39 tys. kilometrów i mimo 17 lat na karku, prezentuje się wręcz salonowo. To ciekawy samochód dla wszystkich, którzy nie znoszą nowoczesnych jednostek ery downsizingu. Jest się w nim czym zachwycać. Wzdłużnie umieszczona jednostka V6, tylny napęd, luksusowo wykończone wnętrze i sylwetka coupe.

Mercedes-Benz CLK 320 C209
Data produkcji: 2003
Pojemność silnika: 3199 cm3
Przebieg: 39900 km
Moc: 218 KM
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes Benz CLK pochodzący z Japonii. W naszym egzemplarzu pod maską znajduje się jeden z najlepszych silników benzynowych Mercedesa 3.2 218KM połączony z automatyczną skrzynią biegów. Obecnie auto ma przebieg 39 tys. km potwierdzony japońskim certyfikatem JEVIC.
Wartości pomiarów lakierniczych wskazują na tzw. fabrykę. Wszystkie szyby z tego samego rocznika łącznie z czołową.

Z zewnątrz wyróżnia się oryginalnym i fabrycznym pakietem AMG w skład którego wchodzą również felgi bez najmniejszej skazy.

Wnętrze zachowane w niemal idealnym stanie. Skóry matowe, bez pęknięć i zagnieceń. Typowe dla wersji na Japonie oryginalne dywaniki bez większych śladów zużycia. Na progach odnajdziemy jeszcze folię ochronną. Jedyną wadą jest zarysowany bok fotela kierowcy (prawdopodobnie podczas wsiadania zahaczono czymś ostrym). Dla nowego klienta możemy usunąć wadę bez śladu. Natomiast przed oględzinami nie chcemy ingerować w strukturę skóry. Na życzenie usuniemy również folię z tylnych szyb. Wyposażenie pojazdu w pełni sprawne. W miejsce oryginalnego radia zamontowano 2DIN-owego Panasonica.

Silnik pracuje bez zarzutu, a skrzynia biegów zmienia przełożenia płynnie i bez szarpnięć. Podwozie porównywalne stanem z fabrycznie nowym pojazdem.

Do samochodu posiadamy książkę serwisową i dwa kluczyki.

Auto jest po wszystkich opłatach celno-skarbowych, z kompletem dokumentów i gotowe do pierwszej rejestracji w kraju.