Mercedes CLK 55 AMG C208 2001 – SPRZEDANY

Mercedes CLK 55 AMG debiutował w 2000 roku, zaskakując swoimi osiągami. Mimo, że należał do rodziny najmniejszych, opartych o C-klasę Mercedesów, mocy, pojemności i brzmienia mu nie pożałowano. 347 KM i 510 Nm czerpał z ręcznie składanego silnika V8, a pierwszą setkę na liczniku można tu zobaczyć już po nieco ponad 5 sekundach. W zestawieniu z CLK 430 oferował 67 KM więcej, mocniejsze hamulce, utwardzone zawieszenie i sztywniejsze stabilizatory… jedynie rozmiar kół i opon pozostał identyczny, co zresztą pozwoliło zachować w wersji AMG poczucie komfortu na drodze. W rezultacie powstał samochód, z którego radość czerpać można zarówno na torze wyścigowym, jak i w codziennej jeździe.

Mercedes CLK 55 AMG W208
Rocznik: 2001
Przebieg: 206000 km
Pojemność: 5439 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 347 KM

Wyposażenie WEWNĘTRZNE:
– cztery poduszki powietrzne: kierowcy i pasażera oraz boczne przednie;
– klimatyzacja automatyczna THERMATIC z systemem wykorzystywania ciepła silnika Rest
– wzmocnienia boczne;
– zestaw pierwszej pomocy w tylnej półce
– trójkąt ostrzegawczy;
– napinacze pasów bezpieczeństwa z ogranicznikami siły naprężenia dla kierowcy i pasażera;
– wspomaganie kierownicy z bezpieczną kolumną kierownicy;
– zegary z systemem Assyst, komputerem pokładowym i tarczami zegarów w kolorze szarym
– wyświetlacz temperatury zewnętrznej;
– wskaźnik zużycia klocków hamulcowych;
– ostrzeganie o nie wyłączonych światłach oraz o nie zwolnieniu hamulca postojowego;
– obrotomierz;
– tylne zagłówki kapotażowe, regulowane hydraulicznie
– filtr przeciwpyłkowy z pochłanianiem zapachów (węglowy);
– skórzana i wielofunkcyjna kierownica (śr. 390 mm) i dźwignia zmiany biegów
– kieszenie za oparciami foteli przednich;
– tapicerka NAPPA
– pasy bezpieczeństwa czarne
– czarna podsufitka
– elektrycznie regulowane fotele przednie z pamięcią
– pompowane fotele przednie
– indywidualne tylne siedzenia;
– podłokietnik przedni z podwójnym przedziałem i składany podłokietnik z tyłu;
– osłony przeciwsłoneczne z podświetlanymi lusterkami
– wykończenie w drewnie klonu Birdseye Maple
– 2 elektrycznie sterowane szyby (przednie) z funkcją automatycznego domykania;
– automatyczne oświetlenie wnętrza;
– antena telefonu oraz radia w szybie tylnej
– radio Command z navi, odtwarzaniem CD i systemem RDS,
– nagłośnienie BOSE
– tempomat z limiterem SPEEDTRONIC;
– zdalnie otwierana pokrywa bagażnika z przycisku i z pilota
– rozpoznawanie fotelika dziecięcego Mercedes-Benz na fotelu pasażera z przodu;
– osłony progów z listwą ze stali nierdzewnej z logo „Mercedes-Benz V8”
– PARKTRONIC przód i tył

ZEWNĘTRZNE:
– systemy ABS z BAS, ESP
– aluminiowe obręcze 5*cio ramienne
– immobilizer elektroniczny, zamknięcie systemem ELCODE z pilotem na podczerwień;
– przednie i tylne światła przeciwmgielne;
– światła w drzwiach oświetlające wyjście;
– zderzaki, klamki oraz listwy boczne w kolorze nadwozia
– lusterka zewnętrzne podgrzewane, elektrycznie regulowane, w kolorze nadwozia oraz asferyczne;
– kierunkowskazy w lusterkach bocznych;
– logo AMG na dywanikach
– ramki – listwy szyb w kolorze czarnym
– zdalny centralny zamek ze sterowaniem z wnętrza
– szyby z filtrem UV w kolorze niebieskim
– ogrzewana tylna szyba;
– podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby.
– roleta tylnej szyby
– dodatkowe zamki tylnej klapy
– schowek na narty
– alternator o zwiększonej mocy
– akumulator o zwiększonej pojemności

Mam do sprzedania piękne coupe.
CLK 55 AMG W208 – czyli najmocniejszy model jaki wyszedł w tym nadwoziu.
Ten samochód to moje hobby… użytkowany tylko w okresie letnim.

Auto przy ostatnim serwisie otrzymało:
– nowe tarcze AMG i klocki (oryginał)
– nowe poduszki silnika (oryginał)
– nowe świece DENSO
– nowe sportowe filtry powietrza ITG (najlepsze jakie są dostępne na rynku)
– nowa wycieraczka (oryginał)
– wymieniono filtr pyłkowy oraz filtr oleju i olej (oczywiście MOBIL 1)

Auto na chwilę obecną nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Jest w 100% sprawne i daje niesamowite wrażenia z jazdy.
Nie wymaga jakichkolwiek poprawek lakierniczych (żadnej rdzy czy zadrapań).
Piękny, mało spotykany lakier azuritblau i do tego dwukolorowa skóra nappa.

Oryginalne kompletne AMG – wersja europejska.
Kompletny układ wydechowy AMG.
Tłumik końcowy AMG, przelotowy tłumik środkowy AMG oraz katalizatory AMG.
Wszystko kompletne, nigdy nie przerabiane, nigdy nie spawane itd. itp.
Tarcze hamulcowe AMG, zaciski hamulcowe AMG.
Felgi AMG 17.
Zderzak przedni i tylny oraz progi AMG.
Sportowa kierownica AMG.
Prędkościomierz AMG (bez ogranicznika prędkości), auto zamyka zegar.

I najważniejsze… czyli silnik … V8 5,4 l (5439 cm³), SOHC 347 KM (255 kW) przy 5500 obr./min, 510 Nm przy 3000-4300 obr/min, 0-100 km/h: 5,4 s.

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.