Mercedes CLK 55 AMG C208 2001 – 44900 PLN – Ząbki

Mercedes CLK 55 AMG debiutował w 2000 roku, zaskakując swoimi osiągami. Mimo, że należał do rodziny najmniejszych, opartych o C-klasę Mercedesów, mocy, pojemności i brzmienia mu nie pożałowano. 347 KM i 510 Nm czerpał z ręcznie składanego silnika V8, a pierwszą setkę na liczniku można tu zobaczyć już po nieco ponad 5 sekundach. W owym czasie był to nie tylko najmniejszy, ale również najszybszy Benz dostępny w USA, skąd pochodzi prezentowany egzemplarz. W zestawieniu z CLK 430 oferował 67 KM więcej, mocniejsze hamulce, utwardzone zawieszenie i sztywniejsze stabilizatory… jedynie rozmiar kół i opon pozostał identyczny, co zresztą pozwoliło zachować w wersji AMG poczucie komfortu na drodze. W rezultacie powstał samochód, z którego radość czerpać można zarówno na torze wyścigowym, jak i w codziennej jeździe.

Mercedes CLK 55 AMG C208
Rocznik: 2001
Przebieg: 138277 km
Pojemność: 5439 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 347 KM

Cena: 44900 PLN

Wyposażenie:
– reflektory Xenonowe + spryskiwacze
– klimatyzacja automatyczna
– roleta elektryczna tylnej szyby
– halogeny przeciwmgielne
– elektryczne szyby przednie
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
– skórzana fotele, przednie z elektryczną regulacją, pompowaniem oraz pamięcią dla 3 kierowców,
– wielofunkcyjne lusterka wsteczne z funkcją zaprogramowania 3 pilotów do bramy elektrycznej
– centralny zamek z funkcją domykania szyb
– pełen zestaw kluczy serwisowych mercedes
– szyby przyciemnione na niebiesko
– komputer pokładowy
– fabryczne radio + zmieniarka na 6Cd + zestaw fabrycznych głośników BOSE
– oryginalne dywaniki AMG w bagażniku założone zamienniki do weekendowych przejażdżek

Sprzedam Mercedesa CLK 55 AMG W208 z 2001 r.
Samochód posiada silnik M113 5.5 l AMG o mocy 347 KM.
Samochód sprowadzony od pierwszego właściciela z Kalifornii.
Samochód miał uszkodzone zawieszenie z tyłu z prawej strony oraz lekko pęknięty zderzak przedni (zamieszczam kartę aukcji Copart).
Wszystkie wahacze kupione nowe (Lemfolder) oraz tylne tuleje pływające.
Samochód regularnie serwisowany (Carfax z potwierdzeniem przebiegu).
Mercedes miał polakierowany przedni zderzak (był delikatnie pęknięty przy kolizji w USA) oraz plastikowe nakładki progowe.
Na przednim lewym błotniku grubość lakieru wynosi 180 mikronów.
Na całej reszcie samochodu jest pierwszy, fabryczny lakier 90-120 mikronów.
Samochód nie posiada GRAMA RDZY.
Mercedes garażowany w ogrzewanym garażu podziemnym.
W silniku świeżo zalany nowy Olej Motul 5W30 oraz wymienione filtry (Mann), na wszystko posiadam F-vat.
Założone nowe opony przód i tył.
Auto nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego.

Telefon: +48 603 364 248
Miejscowość: Ząbki k. Warszawy

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.