Mercedes CLK 55 AMG C209 2003 – 89900 PLN – Białystok

Mercedes CLK 55 AMG C209 ma jedną parę drzwi, kompaktowe nadwozie i potężny silnik V8 pod maską. 24-zaworowa konstrukcja AMG to ręcznie składany silnik, który radząc sobie bez sprężarki ani turbodoładowania generuje solidne 366 KM, gwarantując fantastyczne osiągi i świetne wrażenia z jazdy. Poza wspaniałym basowym brzmieniem, AMG oferuje również wzmocnioną skrzynię biegów, udoskonalone zawieszenie i hamulce. Samochód pozycjonowany był jako konkurent BMW M3, lecz oferował coś więcej. Był bardziej elegancki i komfortowy, łatwiejszy w prowadzeniu i miał minimalnie lepsze osiągi. Dodatkowo dał się zapamiętać jako samochód bezpieczeństwa z wyścigów F1.J ak przystało na samochód z gwiazdą na masce, egzemplarze z niskim przebiegiem nawet po kilkunastu latach wciąż trzymają wartość.

Mercedes-Benz CLK 55 AMG C208
Rocznik: 2003
Przebieg: 67000 km
Pojemność: 5439 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 367 KM

Cena: 89900 PLN

Chciałbym zaoferować Państwu samochód Mercedes CLK (W209) w wersji AMG. Auto jest wyposażone w 5,4 l wolnossący silnik V8 (367 KM / 510 Nm) sprzężony z 5 biegową skrzynią automatyczną (5G-Tronic). Auto pierwszą setkę osiąga w 5,2 s. Prędkość maksymalna ograniczona jest elektronicznie do 250 km/h.

Samochód w tej wersji silnikowej produkowany był w latach 2003-2005 i jest jednym z rzadziej spotykanych modeli Mercedesa na ulicach. Swego czasu pełnił również rolę samochodu bezpieczeństwa podczas wyścigów F1.

Prezentowany egzemplarz w kolorze Brilliant Silver został poddany lekkim modyfikacjom w porównaniu do wersji seryjnej.

Samochód wyposażony jest w gwintowane zawieszenie Bilstein B8 Sport (amortyzatory + sprężyny) oraz dystanse poszerzające rozstaw kół. Zastosowanie tych elementów pozwoliło na obniżenie pojazdu i uzyskanie lepszych właściwości jezdnych.

Sportowego charakteru dodają oryginalne 19-calowe felgi aluminiowe oraz przedni splitter i lotka klapy bagażnika wykonana z włókna węglowego.

Modyfikacjom uległ także wydech. Tłumiki środkowe zastąpiono rurami przelotowymi. Umożliwiło to wydobycie bardziej wyrazistego brzmienia silnika V8, nie czyniąc go uciążliwym podczas pokonywania dłuższych tras.

Charakterystyczny dla tego modelu brak słupków B, pozwalający na „otwarcie” kokpitu, nadaje prestiżu pozwalając cieszyć się piękną pogodą i dźwiękiem silnika.

Wnętrze samochodu jest wyposażone w niemalże wszystkie dostępne opcje dla tego modelu. System command (wersja EU) został wzbogacony o zestaw głośnomówiący z obsługą bluetooth. Dzięki temu można w pełni korzystać z możliwości świetnie brzmiącego nagłośnienia BOSE.

Po więcej informacji zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu:

727929057 – Damian
795545647 – Dariusz

Samochód sprowadzony z Japonii.

W całości opłacony, zarejestrowany, po pełnym przeglądzie olejowym.

Dotychczas zrobione/wymienione:
– lampy dostosowane do ruchu prawostronnego,
– olej silnikowy Motul X-Max 0W40 + filtr (Knecht/Mahle),
– olej skrzyni biegów Liqui Moly Top Tec 1600 + filtr (Febi – zestaw),
– filtr powietrza (Knecht/Mahle),
– filtr kabinowy (Knecht/Mahle),
– filtr węglowy (Knecht/Mahle),
– filtr paliwa (Knecht/Mahle),
– tarcze oraz klocki hamulcowe przód (ATE),
– tarcze oraz klocki hamulcowe tył (ATE),
– detailing z zewnątrz (mycie, polerowanie + wosk) oraz wewnątrz (dokładne czyszczenie, impregnacja skór).

Telefon: +48 727 929 057
Miejscowość: Białystok