Mercedes E 220 T S124 1993 – SPRZEDANY

Nadwozie typu kombi czyni z wygodnego Mercedesa pojazd uniwersalny, idealny do rekreacyjnych wyjazdów. Gdy jednak zamarzy nam się egzemplarz w idealnym stanie wizualnym i technicznym, znalezienie takiego będzie sporym wyzwaniem. Ten Mercedes E 220 T S124 z pewnością nie należy do najtańszych na rynku, ale kiedy uważnie przejrzymy wszystkie zdjęcia, możemy dojść do wniosku, że warto. Jedna rzecz to niski przebieg, pięknie zachowane wnętrze i powłoka lakiernicza, a druga to stan techniczny. Jak widać na załączonej dokumentacji, właściciel nie szczędził środków, by móc być pewnym satysfakcjonującej jazdy swoim sprowadzonym z Japonii pupilkiem. Niski przebieg to nie wszystko, ale tutaj zdaje się wszystko zgadzać.

Mercedes E 220 T S124
Rocznik: 1993
Przebieg: 95000 km
Pojemność: 2200 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 150 KM

Wyposażenie:
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
281 STEERING WHEEL WITH SPORTS DESIGN (390 MM)
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
538 AUTOMATIC ANTENNA AND FRONT LOUDSPEAKER – WITHOUT RADIO SET
541 DOUBLE ROLLER BLIND USED AS LUGGAGE AND PASSENGER GUARD
570 FOLDING ARMREST FRONT
588 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL AND ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS)
591 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (SINGLE-SHEET SAFETY GLASS)
611 COURTESY LAMPS FOR FRONT AND REAR DOORS, WITH V124 ALSO FOR CENTRAL DOORS
620 VEHICLES WITH CATALYST TECHNIQUE
731 WOOD TRIM, BURRED WALNUT ROOT
812 REAR-MOUNTED LOUDSPEAKERS
837 RUBBER MATS ON FRONT AND REAR FLOOR
859 MODEL UPDATE II

Pierwsza rejestracja w 1995 roku.
Samochód sprowadzony do Polski w 2015 roku z Japonii.
Wtedy też wykonano bardzo duży serwis w ASO (ok 14.000 zł) oraz wykonano nową wiązkę elektryczną silnika (ok 3.000 zł).
Od tego czasu samochód przejechał ok 9.000 km.
Zamontowano również praktyczny moduł podtrzymujący sprawność akumulatora podczas postoju – wystarczy podłączyć wtyczkę do prądu.

Obecnie (03.2021) wykonano kolejny serwis okresowy silnika, skrzyni biegów, oraz kompletny przegląd mechaniczny, gdzie usunięte zostały ujawnione wycieki oleju, wymienione wszystkie filtry, termostat, oraz kilka innych drobiazgów.
Wszystko jest potwierdzone fakturami, a załączona galeria zawiera również zdjęcia wykonane w trakcie ostatniego serwisu.

Stan techniczny oceniam na perfekcyjny.
Samochód pracuje i jeździ jak nowy.

Wnętrze pachnie starym Mercedesem, a tapicerki i wykładziny są niemal jak nowe.
Wizualnie samochód wygląda lepiej, niż większość samochodów kilkuletnich.
Fabryczny lakier nie przechodził korekty, nadal błyszczy i posiada tylko kilka drobnych śladów użytkowania widocznych na zdjęciach.
Prawy przedni błotnik posiada drugą warstwę lakieru (nie wiem dlaczego, a osobom którym to przeszkadza z góry dziękuję). Nie wyrażam zgody na rysowanie lakieru miernikami, opieranie, rozbieranie, palcowanie itp.
Osobom opowiadającym swoje historie życiowe z samochodami również dziękuję.

Galeria zdjęć została przygotowana tak, aby możliwie najbardziej pokazać stan oferowanego samochodu, może nawet bardziej, niż podczas standardowych oględzin.
Dodatkowo zachęcam do sprawdzenia stanu samochodu w ASO, a na jazdę próbną zapraszam na miejscu pasażera w bezdeszczowy dzień.