Mercedes E63 AMG W211 2008 – 99000 PLN – Barcin

Przyjdzie czas, gdy Mercedes E63 AMG W211 będzie traktowany jako pełnokrwisty, rasowy klasyk. To przedstawiciel odchodzącej już bezpowrotnie klasy super sedanów, wykorzystujących mocarne, wolnossące silniki. Jego jednostka V8 o pojemności 6,2 l miała wyścigową wręcz charakterystykę, z narastającą mocą i momentem obrotowym dostępnymi w pełni w górnym zakresie obrotów. Jego dźwięk jest nie do pobicia. Można się od niego uzależnić, pokochać, bawiąc się łopatkami 7-stopniowej skrzyni 7G-Tronic AMG, będącej wówczas nowością. Pierwsza setka jest tu w zasięgu 4,4 s, a druga twarz tej limuzyny jest zaskakująco łagodna. Cztery komfortowe miejsca i zawieszenie AMG-AIRMATIC mogą się sprawdzić nawet w codziennej, spokojnej jeździe.

Mercedes E63 AMG W211
Rocznik: 2008
Przebieg: 84000 km
Pojemność: 6208 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 514 KM

Cena: 99000 PLN

Wyposażenie:
– elektryczne szyby
– tempomat
– skórzana tapicerka
– podgrzewane fotele przód i tył, oraz wentylacja z przodu
– elektryczne siedzenia
– elektrycznie otwierany i zamykany bagażnik
– 18 calowe felgi AMG
– skrzynia 7 G Tronic
– klimatyzacja (nowy czynnik)
– szyberdach
– reflektory ksenonowe
– wersja europejska – posiada światła przeciwmgłowe z przodu oraz z tyłu, nie ma konieczności wymiany lamp
– wielofunkcyjna kierownica
– czujnik deszczu
– automatyczne wycieraczki
– system key less go
– fotele AMG, skóra i alcantara
– elektryczna zasłona tylnej szyby

Sprzedam Mercedes – Benz E 63 AMG 2008r.
Świeży import z Japonii.
Auto bezwypadkowe.
W pełni opłacone, gotowe do rejestracji.

Po serwisie w PL (wymiana olei, filtrów, nabita i odgrzybiona klimatyzacja, po sprawdzeniu hamulców, i zawieszenia – więcej elementów do zrobienia – brak).
Samochód mechanicznie i wizualnie w rewelacyjnej kondycji, środek bliski nowemu.
Komplet dokumentów, niestety brak drugiego kluczyka.

Jest to wersja europejska.

Mercedes E63 AMG – W211 zaprezentowano w 2007 roku. E63 AMG zadebiutował jako odświeżony i wysoko wydajny model W211. W odświeżonym modelu zrezygnowano z doładowania mechanicznego dostępnego w silniku M113. Wprowadzono silnik V8 o 4 zaworach na cylinder oznaczony kodem M156 E63. Największą rewolucyjną zmianą było zastosowanie 7- biegowej zautomatyzowanej skrzyni 7G-Tronic AMG która pozwalała na 35% szybsze przełożenia. Mimo znacznie większej pojemności w porównaniu do poprzedniej wersji silnikowej moc nie wzrosła znacznie, a moment obrotowy się zmniejszył. Było to spowodowane dużym momentem obrotowym, z którym radziła sobie tylko skrzynia 5-biegowa z modeli V8 i V12, gdyż nowa 7 biegowa była maksymalnie ograniczona do 735 Nm. Maksymalny moment rzędu 630 Nm i szybkie przełożenia nowej skrzyni zapewniły znacznie dynamiczniejszą jazdę, co w rezultacie prowadziło do tego, iż E63 był znacznie szybszy niż E55.

Silnik był wykonany z wysoko ciśnieniowego odlewu. Stopień sprężania został zwiększony do 11.3:1. W latach swojej produkcji AMG E63 był jednym z najszybszych sedanów sportowych produkcyjnych na świecie. Zarówno sedan, jak i kombi potrzebowało mniej niż 5 sekund, aby wskazówka przekroczyła 100 km/h. W porównaniu do poprzedniego E55 AMG nowszy E63 AMG miał większą moc, ale i mniejszy moment obrotowy, co pozwalało mu lepiej wykorzystać i dopasować się do nowszej 7 biegowej skrzyni biegów (7G-Tronic), dzięki czemu biegi można było znaczniej szybciej zmieniać niż to miało miejsce w bardziej ospałym E55 AMG. Zasługą lepszych przyśpieszeń szczególnie przy niższych prędkościach był, także wyżej kręcący się silnik V8.

Chociaż zarówno E55 AMG jak i E500 miały standardowe zawieszenie AIRMATIC – system Mercedesa z adaptacyjnym tłumieniem nierówności, E63 AMG posiadał stuningowane zawieszenie AMG-AIRMATIC, w którym została wyłączona stabilizacja toru jazdy i dawała ona znacznie lepszą dynamikę jazdy i reakcję niż jego poprzednicy.

Telefon: +48 601 628 984
Miejscowość: Barcin

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.