Mercedes G 270 CDI W463 2006 – 150000 PLN – Konstancin-Jeziorna

Mercedes klasy G od prawie czterech dekad niezmiennie zachwyca swoją jakością i ponadczasowością pozostając jednym z najbardziej pożądanych aut na świecie. Niestety w połowie lat dwutysięcznych model ten zaczął mieć dwa irytujące problemy. Jednym z nich była korozja nadwozia, a drugim uciążliwe usterki elektroniczne. Dlatego tak trudno jest znaleźć auto z tego okresu godne uwagi i warte swojej ceny. Ciekawe jest, ze przedstawiony Mercedes G 270 CDI W463 wciąż posiada fabryczną gwarancję na perforację nadwozia. W zestawieniu z lubianym silnikiem 2,7 CDI to przepis na długą i bezproblemową eksploatację, jeżeli zdecydujemy się kontynuować obsługę pojazdu w ASO Mercedes-Benz.

Mercedes G 270 CDI
Rocznik: 2006
Przebieg: 220000 km
Pojemność: 2700 cm³
Rodzaj paliwa: diesel
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 153 KM

Cena: 150000 PLN

Mało kto wie, że marka Mercedes chcąc nadrobić utracone zaufanie zaoferowała swoim Klientom obniżone stawki na przeglądy oraz… 30 lat gwarancji na perforację nadwozia, co wbrew popularnej opinii nie oznaczało dziur na wylot elementów, a korozję powstającą pod oryginalnym lakierem. Oczywiście aby z tej gwarancji skorzystać trzeba było auto serwisować w ASO. Niestety praktycznie żaden z dostępnych na rynku samochodów z tego okresu (zwłaszcza w Polsce) już tej gwarancji nie ma. Jest jednak wyjątek.

Samochód, który sprzedaję jako jeden z nielicznych nadal objęty jest taką właśnie gwarancją blacharską. Przy kupnie używanego egzemplarza wybrałem się do ASO na ocenę stanu technicznego. Auto zdecydowałem się kupić. Po wykonaniu wszystkich zaleconych napraw i ponownej ocenie stanu, a także sporej dawce samozaparcia, MB przywrócił gwarancję na nadwozie. W czerwcu 2017 w serwisie MB Motors Falenty został wykonany przegląd blacharski, a następnie we wrześniu 2017 naprawa gwarancyjna całego nadwozia zgodnie z reżimem technologicznym MB. W efekcie samochód posiada doskonale wyglądające nadwozie w kolorze Flint Gray bez żadnych ognisk korozji, a także rzeczoną gwarancję na następne blisko 20 lat. Powyższe potwierdzają naturalnie odpowiednie dokumenty.

Dodatkowo samochód wyposażony jest w bardzo zadbany pięciocylindrowy silnik diesla o mocy ponad 150 KM, co zapewnia autu w krótkiej wersji nadwozia godziwe osiągi. Pozwala także cieszyć się jazdą bez problemów mechanicznych i problemów z elektroniką, ponieważ silnik oznaczony symbolem OM612 mimo, że nie jest najbardziej luksusowy, to jest bodaj ostatnim z niekłopotliwych i długowiecznych silników Mercedesa. Jego przebiegi bez najmniejszego problemu dochodzą do 700-800 tys. km.

Ten konkretny egzemplarz został wyprodukowany 30 czerwca 2006 r. Do Polski przyjechał w 2012 roku z Francji. W styczniu tego roku przeszedł duży przegląd z wymianą oleju w skrzyni biegów, a w czerwcu mały w ASO. Ma przejechane dopiero nieco ponad 200 tys. km i został wyceniony na 150 tys. zł.

Telefon: +48 530 801 600
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna

Najciekawsze samochody klasyczne, youngtimery i przyszłe klasyki na sprzedaż.