Mercedes S 500 L Wald V1 W140 1998 – SPRZEDANY

Mercedes W140 to klasa sama w sobie. Potężna, elegancka, wygodna limuzyna, samochód idealny w długie trasy i do dziś potrafiący zrobić wrażenie wyposażeniem. Kiedy dodamy do tego oznaczenie S 500 L, czyli długie nadwozie i 8-cylindrowy, pięciolitrowy silnik o mocy 320 koni mechanicznych, zaczyna się robić jeszcze ciekawiej. Niektórym to jednak nie wystarcza, czy to z chęci wyrażenia swojej indywidualności, czy wyróżnienia się w tłumie, zaczynają więc szukać ciekawych rozwiązań z dziedziny szeroko pojętego tuningu. Jeżeli jednak mówimy o rynku japońskim, to tuning zarówno wizualny jak i mechaniczny, jest głęboko wpisany w ich kulturę motoryzacyjną. Firma Wald natomiast to tuner obrośnięty tam legendą. Ten egzemplarz posiada pakiet stylistyczny w Wald V1 postaci innych zderzaków, progów oraz 19-calowych alufelg, co w połączeniu z białym lakierem robi piorunujące wrażenie.

Mercedes S 500 L Wald V1 W140
Rocznik: 1998
Przebieg: 67000 km
Pojemność: 4973 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 320 KM

Wyposażenie:
– wersja Long – przedłużona
– centralny zamek z pilotem
– 4 strefowa klimatyzacja
– 4 x el szyby
– el. regulacja kierownicy
– el. regulowane, wentylowane i podgrzewane fotele przód i tył
– pamięć foteli przód
– el. roleta tylnej szyby
– el. rozkładany stolik
– zmieniarka CD, odtwarzacz kasetowy, TV, Navi
– ksenony
– tylne zawieszenie NIVO
– el. otwierany bagażnik
– 19 calowe koła w pakiecie WALD z przednim i tylnym zderzakiem oraz progami
– wydech Lorinser

Mercedes W140 S500 Long, pakiet WALD, bezwypadkowy.

Samochód posiada oryginalny przebieg 67 tys. km, był sprowadzony w 2016 roku do Polski z Japonii. Samochód mocno doinwestowany, po serwisie w ASO. Wymienione wszystkie możliwe uszczelki, olej w silniku, w skrzyni biegów, po wymianie świec. 4 nowe opony FALKEN FK 510. Nie wymaga wkładu finansowego. Lakier i tapicerka w idealnym stanie. Nie posiada żadnych śladów korozji. Jest to moim zdaniem wizualnie najładniejszy egzemplarz w Polsce, do tego ze znikomym przebiegiem 67 tys. km oraz bezwypadkowy i bardzo dobrze wyposażony. Auto posiada jeszcze pierwszy fabryczny lakier na całym nadwoziu. Miał mi służyć już do końca, jednak z powodu przeprowadzki jestem zmuszony go sprzedać. Nie jestem handlarzem, jest to moje prywatne auto i serwisowałem go w ASO nie szczędząc pieniędzy.

Dodatkowo posiadam do auta oryginalny wydech (stan idealny) oraz zestaw sprężyn niemieckiej firmy KAW obniżający
zawieszenie (-40 mm przód i -30 mm tył). Jeśli ktoś chciałby obniżyć samochód to można obejrzeć sobie cztery ostatnie fotki.

Nie interesuje mnie żadna zamiana, tylko sprzedaż. Auto w takim stanie już nie będzie tanieć tylko drożeć, więc może być również pewnego rodzaju lokatą kapitału.