Mercedes S 55 AMG Kompressor W220 2003 – SPRZEDANY

Mercedes S55 AMG Kompressor W220 to piekielnie mocna i obłędnie luksusowa limuzyna. W poliftowej wersji dopracowanej przez nadwornego tunera Mercedesa, AMG, jego wzmocniony kompresorem silnik V8 generuje obłędne 500 KM mocy maksymalnej i 700 Nm momentu obrotowego. Wystarczająco, by pierwszą setkę osiągnąć w mniej niż 5 sekund, a po usunięciu limitera prędkości rozpędzić się do ponad 300 km/h. Można nim zaszaleć, choć chwila nieuwagi może słono kosztować. Ten egzemplarz był piękny, z niskim przebiegiem, importowany z Japonii. Niestety już po sprowadzeniu miał przygodę na autostradzie, spotykając się z barierką. Uszkodzenia nie są duże i nic nie stoi na przeszkodzie, by przywrócić go znów do pełnej sprawności.

Mercedes S 55 AMG Kompressor W220
Rocznik: 2003
Przebieg: 60260 km
Pojemność: 5500 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 500 KM
VIN: WDB2201741A361419

Wyposażenie maksymalne, jakie dostępne było w tym modelu, m.in.
– elektrycznie sterowane (we wszystkich kierunkach), z pamięcią, masażem, wentylowane i podgrzewane fotele, z przodu i z tyłu,
– dodatkowo fotele przednie contour z funkcją dynamic, zmieniające dynamicznie podparcie boczne w zależności od kierunku jazdy,
– elektrycznie regulowana kolumna kierownicy, w pionie i poziomie,
– dociąganie wszystkich drzwi,
– automatyczna 5 stopniowa skrzynia biegów z trybami comfort, sport i manual, manetki zmiany biegów przy kierownicy,
– klimatyzacja automatyczna, czterostrefowa,
– elektryczna roleta tylnej szyby,
– szklany dach,
– szyby przednia i tylna atermiczne, wszystkie szyby akustyczne,
– tempomat.

Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes W 220 S 55 L AMG.
Perfekcyjnie zachowany egzemplarz sprowadzony z Japonii w 2019 r.
Egzemplarz kolekcjonerski, w niespotykanym na rynku europejskim stanie, zarówno mechanicznym jak i wizualnym.
Wnętrze kompletne, pozbawione śladów użytkowania. Skóry matowe, bez przetarć czy pęknięć.
Elementy plastikowe bez zarysowań, przebarwień czy pęknięć.
Cała mechanika, elektryka i elektronika auta sprawna.
Powłoka lakiernicza w całości fabryczna, pozbawiona jakichkolwiek śladów korozji, zarysowań, odprysków, otarć czy wgnieceń.
Kompletna historia serwisowa auta.
Komplet kluczy i dokumentów.
Samochód w specyfikacji fabrycznej, pozbawiony jakichkolwiek modyfikacji.

Samochód wygląda i jeździ jak nowy.

Samochód jest na bieżąco serwisowany w ASO Mercedes – Zbigniew Nowakowski.
Wykonane prace serwisowe potwierdzone fakturami:
– wymiana oleju silnikowego (przy przebiegu 51 tys. km),
– wymiana oleju w skrzyni biegów metodą dynamiczną (przy przebiegu 41 tys. km),
– wymiana czynnika chłodzącego (klimatyzacja),
– wymiana płynu hamulcowego,
– wymiana akumulatora
– wymiana wszystkich filtrów,
– geometria zawieszenia,
– wymiana termostatu
– wymiana płynu hydraulicznego w układzie ABC z filtrami,
– wymiana oleju i filtra w układzie wspomagania,
– wymiana pompy intercoolera.

Samochód jest zarejestrowany w kraju i w pełni ubezpieczony, zatem odpada problem pierwszego badania technicznego i pierwszej rejestracji w kraju.
Została już wykupiona nowa polisa OC, ważna od 11.07.2020 do 10.07.2021.

No i teraz niestety nieprzyjemna informacja.
W dniu 20 czerwca samochód, przy silnych opadach deszczu, zetknął się na autostradzie z barierką.
Uszkodzeniu uległy: lewy przedni i tylny błotnik, zderzak przedni, pokrywa silnika, lewy reflektor i lewa lampa.
ASO Mercedes oszacowało koszt naprawy przy użyciu oryginalnych, fabrycznie nowych części na 38 tys. zł.
Osoba poważnie zainteresowana, która podejmie się przywrócenia tego wyjątkowego, perfekcyjnie zachowanego egzemplarza S 55 L AMG do stanu pierwotnego, będzie cieszyć się wieloletnią, bezproblemową jazdą tym wyjątkowym autem, tym bardziej że na rynku polskim pozostały już pojedyncze sztuki w stanie zachowania godnym polecenia.
Naprawa tego samochodu w wyspecjalizowanym warsztacie prywatnym przy użyciu oryginalnych używanych części lub niektórych fabrycznie nowych zamknie się w kwocie 15-20 tys. zł.