Mercedes SL 500 R129 1995 – 69000 PLN – Warszawa

Piękny i właściwie uszanowany Mercedes SL 500 R129 to samochód, w którym nie da się odnaleźć słabych punktów. Ponadczasowe, klasycznie wyważone linie, doskonała mechanika przeniesiona wprost z legendarnego modelu W124, wreszcie pięciolitrowy silnik V8, dzięki któremu wszystko przychodzi mu z łatwością. Do tego zdejmowany, aluminiowy dach, który pozwala przemienić zgrabne coupe w stylowy roadster. Jazda nim to prawdziwa i głęboka przyjemność, szczególnie gdy świeci słońce, a wieczory są ciepłe. Ten egzemplarz przybył dwa lata temu z Japonii, legitymuje się niskim przebiegiem, pięknym odcieniem lakieru i dopasowanym kolorem dachu i wnętrza. Przeszedł wszystkie niezbędne czynności serwisowe, by mógł tylko cieszyć nowego właściciela.

Mercedes SL 500 R129
Rocznik: 1995
Przebieg: 124000 km
Pojemność: 5000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 320 KM

Cena: 69000 PLN

Mercedes R129 SL 500 z 1995 roku. Egzemplarz wyprodukowany tuż przed pierwszym liftem, wyposażony w czterobiegową hydrauliczną skrzynię biegów w połączeniu z pięciolitrową jednostką V8 generującą 320 KM i 470 Nm, z elektronicznym wtryskiem Bosch Motronic.

Samochód sprowadzony dwa sezony temu z Japonii. Użytkowany jako auto typowo rekreacyjne.
Samochód w moich rękach na bieżąco serwisowany, wykonane prace obejmują m.in.:
– podstawowe czynności serwisowe czyli wymiana wszelkich płynów i filtrów,
– nowe tarcze i klocki hamulcowe na osi przedniej i tylnej + czujniki zużycia,
– regeneracja siłowników miękkiego dachu,
– wymiana szybek w miękkim dachu,
– zakup nowych felg i opon w rozmiarze 245/40/18 przód i 275/35/18 tył,
– rewizja skrzyni biegów i naprawa biegu wstecznego,
– wymiana drążków kierowniczych + geometria podwozia,
– wymiana pompy paliwa,
– wymiana przewodów hamulcowych na przewody w oplocie stalowym,
– wymiana tulei wahaczy tylnych L+P,
– wymiana górnych mocowań amortyzatorów przednich,
– wymiana podpory wału napędowego,
– wymiana wygłuszenia komory silnika,
– wymiana tłumika drgań układu kierowniczego,
– naprawa układu klimatyzacji (parownik + kompresor + osuszacz),
– pełny detailing wnętrza oraz karoserii wraz z ceramiką powłoki lakierniczej.

Samochód jest w wyśmienitej kondycji, zarówno mechanicznej, jak i wizualnej. Auto miało w swoim życiu powtórnie lakierowaną przednią maskę, pozostałe elementy blacharskie karoserii mają oryginalny lakier, auto jest bezwypadkowe. Mercedesem przejechałem około 7.000 km. Samochód jest w pełni sprawny, wszystko poczynając od rzeczy dużych jak silnik, skrzynia biegów, otwierania/zamykanie dachu, a kończąc na rzeczach drobnych, jak elektryczna obsługa lusterek bocznych, wstecznego, foteli wraz z ich grzaniem działa jak należy.

Samochód na żywo wygląda obłędnie, silnik jest bardzo żwawy, a kolorystyka auta zjawiskowa!

Telefon: +48 603 110 896
Miejscowość: Warszawa