Mercedes SL 600 R129 1997 – 89000 PLN – Warszawa

Nie sposób nazwać się prawdziwym miłośnikiem motoryzacji nie próbując tego, co XX wiek zaproponował w formie najlepszej – silnika V12, łączącego niezwykłą gładkość pracy rzędowych silników 6-cylindrowych z mocą, której ogromne pokłady są do dyspozycji przy każdej prędkości obrotowej. Mercedes SL 600 R129 to V12 w wydaniu z gwiazdą na przedzie i otwartym dachem, dający do dyspozycji moc około 400 koni mechanicznych. Ten sprowadzony z USA egzemplarz zachęca świetnym stanem zachowania i zakresem wykonanych czynności serwisowych, które powinny zapewnić spokojną eksploatację. Bardzo ciekawa jest również jego konfiguracja, z fabrycznym pakietem AMG i 18-calowymi felgami AMG oraz pakietem “leder exclusive”, obejmującym bogate wykończenie wszelkich paneli i deski rozdzielczej w skórze.

Mercedes-Benz SL 600 R129
Rocznik: 1997
Przebieg: 92103 mil
Pojemność: 5987 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 407 KM

Cena: 89000 PLN

Wyposażenie:
– elektrycznie składany dach
– pełna elektryka (fotele, lusterka, szyby)
– pamięć ustawień foteli
– pneumatyczne zawieszenie
– regulacja twardości amortyzatorów
– ASR i ABS
– skórzana tapicerka
– pakiet leder exclusive (pakiet skórzany – m.in. deska, boczki pokryte skórą)
– system nagłośnienia BOSE z radiem Becker Special (wraz ze zmieniarką w bagażniku)
– centralny zamek na podczerwień
– oryginalny zewnętrzny pakiet AMG
– tempomat
– koła AMG Monoblock 18 cali

Samochód został sprowadzony przeze mnie w listopadzie 2017 r. z Connecticut (posiadam zdjęcia z zakupu oraz aukcji) jako bezwypadkowy, pierwsza rejestracja w kraju to 08.02.2018 r. W kraju przeszedł szereg prac naprawczych, w tym: czyszczenie układu paliwowego, wydechowego (wymieniłem wszystkie sondy lambda), silnik został rozebrany, uszczelniony (oryginalne uszczelki), a następnie złożony (kupiłem nowe świece oraz posiadam zdjęcia z tych prac), wszystkie płyny eksploatacyjne i filtry zostały wymienione i uzupełnione (ostatni przegląd to 19.04.2019 r.) Podczas prac okazało się, że naprawy wymaga również klimatyzacja i wentylacja, co zostało zrobione – klimatyzacja chłodzi prawidłowo. Wymieniłem również tarcze i klocki hamulcowe, a układ wydechowy wraz z katalizatorami został wyczyszczony przez profesjonalną firmę. Podwozie auta zostało zabezpieczone, a na nadwoziu położyłem warstwę ochronną (ceramikę). Pomalowałem przedni zderzak i dokupiłem do niego ramkę na rejestrację, bo w oryginale auto nie posiadało takiej. Auto bez rdzy, nie wymaga żadnego wkładu finansowego, ubezpieczone i gotowe do jazdy. Z informacji, jakie udało mi się pozyskać z Carfaxu, to w USA samochód miał prawdopodobnie wymieniany licznik i jego rzeczywisty przebieg może być o ok 30 tys. mil większy niż wskazuje na to stan na dziś – nie posiadam na to dokumentów, a jedynie wgląd do Carfaxu.

Mercedesa użytkuję sam, a jeżdżę tylko w bezchmurne dni – od momentu zakupu przejechałem nim ok. 2 tys. km. Samochód jest zaparkowany w ogrzewanym garażu, także można go w każdej chwili obejrzeć, sprawdzić jego stan techniczny oraz jeżeli pozwoli pogoda, przejechać się. Dodam, że Mercedes SL 600 ma oryginalny pakiet AMG, co w tamtych czasach nie było takim standardem.

Samochód jest w pełni oryginalny, sprowadzony jako auto nieuszkodzone i w pełni sprawne.
Serdecznie zapraszam do obejrzenia i oczywiście do przemyślanego zakupu i satysfakcji z jazdy.

Telefon: +48 603 450 073
Miejscowość: Warszawa