Mercedes W123 200D 1978 – SPRZEDANY

Mercedes W123, do którego remontu ktoś podchodzi w tak kompleksowy sposób, zdecydowanie cieszy oczy. Patrząc na poniesione inwestycje, widać, że to dobrze ulokowane pieniądze. W tym kontekście cenę, za którą wystawiony jest samochód należy uznać wręcz za niską. Jedyna wątpliwość to sens zastosowania wydłużonego przełożenia tylnego mostu – w zestawieniu z dwulitrowym dieslem i ciężkimi felgami musi to owocować fatalną dynamiką.


Link: http://allegro.pl/show_item.php?item=3652096455

Wystawiam na sprzedaż Mercedesa w123 z roku 1978 z silnikiem 2.0D
Samochód w moich rekach 2 lata przez ten czas został praktycznie cały odbudowany.Odbudowa pochłonęła ponad 25 tysięcy złotych.
Lista jest dość długa ale wypisze chociaż po łebkach to co zostało wymienione w ciągu niecałego roku…

Silnik, układ wydechowy, układ chłodzenia:
Tuleje cylindrow NURAL
Blok planowany, odmalowany
Tłoki NURAL
panewki główne i korbowodowe NURAL
Kompletny rozrząd (łańcuch, zębatki, ślizgi, napinacz)
uszczelka pod głowice ELRING
Pompa wtryskowa po przeglądzie i regulacji w serwisie Boscha w Tychach
Końcówki wtrysków BOSCH 4szt
Głowica po planowaniu, wymianie prowadnic zaworów, uszczelniaczy, nowe komory wstępne
Pompa oleju po przeglądzie
Świece zapłonowe BOSCH (nowszego typu)
Nowa oryginalna chłodnica BEHR z serwisu
Akumulator Viper by VARTA
termostat i cała reszta części która wymagała wymiany
olej 10w40
Od remontu zrobione 4500 km
Kompletny układ wydechowy wraz z wieszakami

Karoseria:
Całkowity remont, rozebrana do zera. Elementy skorodowane zostały wymienione i wyspawane
Całość zabezpieczona antykorozyjnie i wytłumiona matami butylowymi (nie bitumicznymi) i gąbkami GMS
Listwy podszybia i pod lampami tylnymi z 280e
Uszczelki niestety mają już swoje lata i wymagają wymiany

Skrzynia i układ napędowy:
Tarcza sprzęgłowa
Wysprzęglik
Pompa sprzęgła
Łożysko oporowe
olej ATF IID
Most o nieco dłuższym przełożeniu z 230E o przebiegu 100 tys. km (niższe obroty przy tej samej prędkości, nie stracił nic na przyśpieszeniu)

Układ hamulcowy:
Nowe tarcze i klocki tył
kompletne przewody hamulcowe (miedziane i gumowe)
Zaciski po regeneracji
Płyn DOT4 ATE

Zawieszenie:
Sprężyny H&R -40mm
Amortyzatory tylne MONROE REFLEX
Tuleje wahaczy przednich FEBI BILSTEIN
Sworzeń prawy LEMFORDER
Drążki i końcówki LEMFORDER
Amortyzator układu kierowniczego FEBI
Drążek reakcyjny LEMFORDER
Tuleje drążków reakcyjnych LEMFORDER
Ustawiona geometria

Koła:
Felgi Japan Racing 17 cali 8,5 i 10j
Nowe opony TOYO PROXES 235/45r17 tył i KUMHO ECSTRA 205/45 r17 przód
Komplet ma 400 km przebiegu

Wnętrze:
Od strony pasażera wytłumione NOXUDOLEM SOUND DAMPING, maty GMS butylowe i pianka 5mm
Na chwile obęcną wykładziny nie są założone. Ponieważ nie miałem starych na wzór aby oddać tapicerowi
Fotele w ładnym stanie
Deska nie popękana
Podsufitka idealna

Nagłośnienie:
Dość wysokiej klasy odtwarzacz CLARION-a bez zbędnych świecidełek i kolorów na wyświetlaczu
Nowe głośniki tylne HERTZ 16cm
Nowe okablowanie
Gra naprawdę przyjemnie

Pewnie wiele elementów pominąłem ale w skrócie to tyle.Powyższe części nie maja przebiegu większego niż 4500 km i nie są starsze niż rok

Samochód na żółtych tablicach. Jeżdżony tylko i wyłącznie w ciepłe i suche dni, oczywiście garażowany. Auto szykowałem dla siebie więc nie oszczędzałem na materiale. Cena dotyczy samochodu na felgach ze zdjęcia. Możliwość sprzedaży na oryginalnych stalówkach z kołpakami w kolorze nadwozia 3500 zł taniej. Samochód naprawdę w bardzo dobrym stanie, można śmiało robić nim wycieczkę po świecie. Wiadomo, że ma pewne mankamenty jak uszczelki czy korozja na tylnym zderzaku ale patrząc na resztę wymienionych podzespołów to stan uważam za naprawdę bardzo dobry.

Na żywo robi wielkie wrażenie.