Mercedes

Mercedes 300 SE W140 1992 – 19900 PLN – Tomaszów Mazowiecki

Mercedes 300 SE W140 może wozić bezpiecznie i wygodnie. Jego sześciocylindrowy silnik pracuje gładko i ma wysokie notowania jeżeli chodzi o bezawaryjność. 350 tysięcy kilometrów to dystans, który bez problemu można podwoić, jeżeli będziemy mieć ochotę podróżować tym kolosem na co dzień. W trasie wciąż sprawdzi się znakomicie. Podwójne szyby zapewniają doskonały komfort akustyczny, a jakość wykonania i spasowania elementów wnętrza przewyższa wiele nowych samochodów. Auto zostało wyprodukowane w 1992 roku, jednak mimo upływu 25 lat auto nie nosi śladów korozji. Wizualnie ten Mercedes wciąż prezentuje się świetnie.
Czytaj dalej

Mercedes E 250 Diesel W124 1993 – 26900 PLN – Poznań

Mercedes E 250 Diesel W124 to ostatnie wydanie legendarnego „balerona”. Pod maską skrywa unowocześnioną, pięciocylindrową, 20-zaworową jednostkę wysokoprężną, zapewniającą gładkie brzmienie i przyjemnie niskie spalanie. To aktualnie najbardziej oszczędny samochód we flocie Giełdy klasyków, który w trasie zadowala się mniej niż 6 litrami oleju napędowego na każde 100 kilometrów. To polecany i długowieczny silnik, lecz nie tylko on tu zasługuje na uwagę. Świetne zawieszenie, doskonałe wyciszenie kabiny i rewelacyjnie wygodne fotele pozwalają odpoczywać w podróży. W tym egzemplarzu niewielki przebieg i troskliwa opieka pozwoliły utrzymać go w znakomitym stanie. Na ulicy wciąż odwraca głowy, co jest zasługą nie tylko powszechnego sentymentu do modelu, ale i ładnie zachowanego lakieru o fabrycznym oznaczeniu 172 Anthracite Grey. Czy używać tego Mercedesa jedynie do weekendowych przejażdżek, czy jeździć dużo i cieszyć się z jego wytrzymałości, zadecyduje już nowy właściciel.
Czytaj dalej

Mercedes S 320 W140 1995 – 39900 PLN – Poznań

Sześciocylindrowy silnik w S-klasie sprawdza się wyśmienicie. O ile 12 cylindrów daje tej limuzynie skrzydeł, to 231-konna jednostka M104 po prostu dobrze wykonuje swoją pracę. Pracuje aksamitnie gładko, cicho, przyspiesza bezproblemowo, w razie potrzeby pozwala i tak „odstawić” większość popularnych, współczesnych aut. Zachowany w idealnym stanie Mercedes S 320 W140 rozpieszcza do tego stopnia, że w czasie jazdy nim ostatnia rzecz, o której moglibyśmy pomyśleć to fakt, że przydałoby się tutaj więcej mocy. Ten wygląda przepięknie, pochodzi z ciepłego klimatu, przejechał dotąd zaledwie 118 tys. km i jest idealną propozycją dla tych, którzy nie lubią skóry na tapicerce. Wyposażenie ma bogate, obejmujące automatyczną klimatyzację, tylną roletę i dociąganie drzwi oraz klapy bagażnika.
Czytaj dalej

Mercedes 450 SLC C107 1979 – 32000 PLN – Rokietnica

Suchy i ciepły klimat Kalifornii pozwala przetrwać blacharce w dobrej formie przez wiele lat. Choć nie oznacza to, że korozja tam nie występuje, wiele sprowadzonych stamtąd samochodów może być doskonałą bazą do renowacji. Mercedes 450 SLC C107 to dobry przykład – dobrze wyposażone, stylowe coupe z dużym silnikiem, który w amerykańskiej wersji dysponuje zdecydowanie bardziej wydajnym układem chłodzenia – co i u nas latem się przydaje.
Czytaj dalej

Mercedes 230E W124 1990 – 30000 PLN – Poznań

Znaleźć dobrze zachowane auto to jedna sprawa, jednak przywrócenie go do stanu salonowego to kolejna rzecz. Ten Mercedes 230E W124 doprowadzony został do postaci, w której mógłby być ozdobą każdej kolekcji. Prace z jednej strony objęły stronę mechaniczną wraz z silnikiem, z drugiej poprawienie drobnych niedoskonałości lakierniczych, zabezpieczenie podwozia i lakieru. Prezencja pierwsza klasa, a jazda takim W124 to czysta przyjemność. Jedynym odejściem od oryginału są felgi BBS i obniżone zawieszenie, poza tym – niemal jak z fabryki.
Czytaj dalej

Mercedes S 320 W140 1997 – 41900 PLN – Wodzisław Śląski

Biały lakier i czarna skóra to jedno z najbardziej klasycznych połączeń w motoryzacji. Sprawdzić się może zarówno w przypadku samochodu sportowego, jak i luksusowej limuzyny. Mercedes S 320 W140 z pewnością nie pozostanie niezauważony na ulicy. Prezentowany egzemplarz to model poliftowy, import z Japonii, doposażony w oryginalne akcesoria w postaci owiewek szyb i szyberdachu. Przebieg 141 tys. km i wolna od korozji karoseria gwarantują, że służyć nowemu właścicielowi będzie mógł jeszcze przez długie lata.
Czytaj dalej

Mercedes 260E W124 1991 – 26500 PLN – Niemodlin

W salonach takich samochodów już nie znajdziecie, a zapasy pięknie zachowanych egzemplarzy od pierwszych właścicieli też się kiedyś skończą. Stąd warto się zdecydować, póki okazy takie jak ten pojawiają się na rynku. Mercedes 260E W124 ma gładko pracujący sześciocylindrowy silnik, automatyczną skrzynie biegów i magię kojenia nerwów kierowcy. Jazda jest relaksująca, na co z pewnością ma wpływ komfortowe zawieszenie, świetne wyciszenie kabiny, wygodne fotele i klimatyzacja. Ten egzemplarz nie pozostanie obojętny dla osób wrażliwych na niebanalną kolorystykę, piękny kolor 512 almandinrot zestawiony został tu z wnętrzem w odcieniach czerwieni.
Czytaj dalej

Mercedes G 500 W463 2005 – 279000 PLN – Pruszków

Mercedes G 500 W463 wciąż wyznacza status, budzi szacunek i pożądanie. Jest punktem odniesienia, tworzy trendy, pozostaje w niegasnącej modzie. To samochód który można kupić dziś i mieć pewność, że również za 10 lat będzie robić wrażenie. Luksusowa odmiana spartańskiej G-klasy debiutowała podczas salonu samochodowego Frankfurt Motor Show w 1989 roku. Wyposażona wówczas po raz pierwszy w stały napęd na cztery koła, poduszkę powietrzną, ABS, skórę i drewniane wykończenie wnętrza, stworzyła niszę, w której króluje do dziś. Z latami zmieniały się w niej detale, stąd dziś największy wpływ na cenę ma nie rocznik, lecz stan techniczny i wizualna prezencja. Ta G-klasa ma 12 lat, lecz prezentuje się i brzmi ciekawiej, niż niejeden nowy egzemplarz. Wyposażona została w szereg umiejętnie skomponowanych dodatków, które podkreślają jej efektowny, czarny lakier (i charakter!) Na słowa uznania zasługuje również doskonały stan lakieru i wnętrza. A dźwięk? Piękny! Zasługa to 5-litrowej jednostki V8, którą wzbogacono tu bocznym układem wydechowym.
Czytaj dalej

Mercedes 560 SEL W126 1989 – 65000 PLN – Skierniewice

Dzięki sukcesowi poprzedniego modelu klasy S (W116), Mercedes wiedział, że podąża właściwą drogą, prezentując w 1981 r. nowego, topowego sedana w swojej gamie – W126. Wyciągając wnioski z kryzysów naftowych, położono szczególny nacisk na obniżenie zużycia paliwa – nawet w ogromnych silnikach 8-cylindrowych. Inne priorytety obejmowały bezpieczeństwo i prowadzenie. Nie zamierzano natomiast przesadzić z nasyceniem auta elektrycznymi gadżetami, uznając że luksus tkwi w materiałach, wyciszeniu czy osiągach. W 1985 r. dokonano gruntownego liftingu, wprowadzając m.in. opcjonalną poduszkę powietrzną pasażera i zupełnie nowe silniki: sześciocylindrowe 2.6 i 3.0, 4.2 V8 oraz najdroższy model – Mercedes 560 SEL W126 z 5,6-litrowym V8 osiągającym moc 272-300 KM. Z rekordową liczbą prawie 900 tys. wyprodukowanych egzemplarzy, W126 pozostaje do dziś najbardziej popularną klasą S w historii marki z gwiazdą.
Czytaj dalej

Mercedes 300D Turbo W124 1987 – 28900 PLN – Wodzisław Śląski

Zamawiający europejskie auta w Japonii w latach 80-tych bardzo często szli na całość. W końcu taki Mercedes z kierownicą umieszczoną po lewej stronie był wyznacznikiem statusu właściciela, więc głupio byłoby sobie odmówić istotnych opcji przy wyborze silnika czy wyposażenia dodatkowego. Mercedes 300D Turbo W124 był w 1987 najmocniejszą jednostką wysokoprężną w ofercie… ba, był wówczas w ogóle najmocniejszym Dieslem, jakiego mogliśmy znaleźć w samochodzie osobowym na świecie. Już to robiło wrażenie, tymczasem na liście wyposażenia odnajdziemy tu również automatyczną skrzynię biegów, klimatyzację, tempomat, szyberdach, elektrycznie sterowane wszystkie szyby oraz wycieraczki reflektorów. Tak bogato, że w Europie takie egzemplarz jest wręcz nie do znalezienia… szczególnie, jeżeli oczekiwalibyśmy tak niskiego przebiegu.
Czytaj dalej