Archiwum kategorii: Mercedes

Mercedes 500 SL R129 1991 – 90000 PLN – Wrocław

Mercedes 500 SL R129 w swojej pierwszej wersji ma najwięcej klasycznego uroku. Żółte kierunkowskazy i półmatowe listwy wraz ze srebrnym lakierem prezentują się wyśmienicie, a w tym wypadku dodatkowo otrzymamy zawsze modną, czarną skórzaną tapicerkę. Taki samochód z pięciolitrowym V8 i otwartym dachem zapewni nam w ciepłe dni mnóstwo przyjemności, a gdy przyjdzie jesień, pozwoli zamienić się w zgrabne coupe przy pomocy będącego tu na wyposażeniu aluminiowego hardtopu. Ten pięknie zachowany egzemplarz sprowadzony został do Polski z Japonii i ma aktualnie jedynie 58500 km przebiegu.
Czytaj dalej Mercedes 500 SL R129 1991 – 90000 PLN – Wrocław

Mercedes E50 AMG W210 1996 – 45900 PLN – Kraków

Mercedes E50 AMG W210 to wyjątkowa wersja. Pierwsze AMG w tym nadwoziu zostało wyprodukowane w ilości zaledwie 2870 sztuk, jedynie na przełomie 1996 i 1997 roku. Tak niski nakład produkcji jest gwarancją, że w najbliższych latach idealnie utrzymany egzemplarz będzie zyskiwał na kolekcjonerskiej wartości. Dodatkowo Mercedes E50 AMG czaruje doskonałym komfortem i prawdziwym wulkanem mocy, który każdą podróż uczyni niezwykle szybką i przyjemną. Na koszty serwisu również nie można narzekać – jego doskonały silnik V8 uchodzi za jednostkę pancerną, w końcu 347 koni mechanicznych krzesane jest tutaj z niebagatelnej pojemności 5 litrów, bez pomocy turbosprężarek. Ten egzemplarz dodatkowo zachęca wykonaną na specjalne zamówienie konfiguracją, wykorzystującą odcień lakieru i wnętrze ze specjalnego katalogu designo.
Czytaj dalej Mercedes E50 AMG W210 1996 – 45900 PLN – Kraków

Mercedes SL 500 R129 1997 – 123000 PLN – Warszawa

SL generacji R129 to wciąż popularny model na rynku, lecz jeżeli chcielibyśmy znaleźć optymalny egzemplarz, droga wcale nie będzie łatwa. Pierwsza rzecz, to właściwy rocznik. Najlepsze połączenie pięciolitrowej jednostki V8 o oznaczeniu M119 z pięciobiegową, sterowaną elektronicznie automatyczną skrzynią biegów oferowane było wyłącznie w latach 1996-98. Pierwsze roczniki nie oferowały pełnej diagnostyki silnika i wyposażane były w leniwy, czterobiegowy automat hydrauliczny, a późniejsze w motor M113, który ze względu na ekologię został wykonany w technice trzech zaworów na cylinder i lekko osłabiony. Druga rzecz, to właściwy rynek pochodzenia. Tradycyjnie od lat najniżej cenione są specyfikacje amerykańskie, a najwyżej europejskie. Ważny jest oczywiście również nie za wysoki przebieg, pełna zgodność ze specyfikacją fabryczną, odpowiedni stan techniczny i wizualny. Ten Mercedes SL 500 R129 to doskonały wybór. Pochodzi z rynku szwajcarskiego, ma klasyczne zestawienie srebrnego lakieru i czarnej tapicerki, wzbogacone fabrycznie o felgi AMG oraz kierownicę ze wstawkami z drewna.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R129 1997 – 123000 PLN – Warszawa

Mercedes 280 CE C123 1980 – 110000 PLN – Poznań

Znalezienie oryginalnej beczki w nadwoziu coupe z przebiegiem zaledwie 38 tysięcy kilometrów graniczy z cudem, a jednak! Takie samochody wciąż się zdarzają i wypłynięcie takiego okazu na rynek należy uznać za małą sensację. Ten Mercedes 280 CE C123 w bogatej specyfikacji, obejmującej klimatyzację, pochodzi z rynku japońskiego. Choć jego cena nie jest niska, jest to już okaz kolekcjonerski, który utrzymany w odpowiednim stanie na wartości tracić nie będzie.
Czytaj dalej Mercedes 280 CE C123 1980 – 110000 PLN – Poznań

Mercedes 380 SE W126 1984 – 39900 PLN – Gaj

Ponad 30 lat temu było to absolutne marzenie. W czasach, gdy za samochody duże uznawano te, które niewiele przekraczały długość 4 metrów, on mierzył ich aż 5. Mercedes 380 SE W126 przynależał do luksusowej klasy S i to zobowiązywało. Rozpieszczał pasażerów obszernym i świetnie wykonanym wnętrzem, uszy gładząc łagodną muzyką silnika V8. W swojej pierwotnej formie, z karbowanymi listwami bocznymi, wyróżniał się lekką stylistyką, nawiązującą do modelu SL generacji 107. Ten egzemplarz przez lata uchował się w rewelacyjnym stanie. Jest wolny od korozji, mimo, że wciąż posiada oryginalną powłokę lakierniczą. Na pokładzie bogato – między innymi odnajdziemy skórzaną tapicerkę, klimatyzację, tempomat i elektryczny szyberdach.
Czytaj dalej Mercedes 380 SE W126 1984 – 39900 PLN – Gaj

Mercedes 230 W123 1979 – 29000 PLN – Kielce

Wysokim komfortem i niezwykłą wytrzymałością mechaniczną zapracowała sobie na świetną opinię, podtrzymywaną przez lata przez użytkowników. Mercedes 230 W123 (bez litery E w oznaczeniu) to wersja z czterocylindrowym silnikiem M115 zasilanym gaźnikiem Stromberga, pochodząca z pierwszej serii produkcyjnej modelu i oferowana w latach 1975-80. Ten egzemplarz pochodzi z rynku niemieckiego, a ostatnie 30 lat spędził w Wielkiej Brytanii. Ma manualną skrzynię biegów, szyberdach, elegancki biały lakier i bardzo ładnie zachowane, niebieskie wnętrze. Udokumentowana jest historia samochodu i przebieg, wynoszący 277 tysięcy kilometrów.
Czytaj dalej Mercedes 230 W123 1979 – 29000 PLN – Kielce

Mercedes E 250 Turbodiesel W210 1999 – 49000 PLN – Wrocław

Każdy zapewne słyszał niewybredne żarty z Okularów, jednak równie mocne zastosowanie ma inne staropolskie powiedzenie – “jak dbasz, tak masz”. Właściciel tego okazu przez 18 lat zapewnił mu wszystko, czego ten Mercedes E 250 Turbodiesel W210 potrzebował, nadmiernie go nie eksploatując. W efekcie przed naszymi oczami staje egzemplarz, który ma zaledwie 35 tysięcy kilometrów przebiegu i wygląda tak, jakby dopiero co opuścił bramy fabryki. Lakier pięknie błyszczy, wszystkie skóry i tworzywa we wnętrzu są przyjemnie matowe, i nawet na najbardziej szczegółowych zdjęciach nie dostrzeżemy śladu korozji. Tu kupujący będzie mógł się poczuć, jakby odbierał nowy samochód z salonu, i jest to wóz nie byle jaki. Z nieśmiertelnym turbo dieslem pod maską zabierze w niejedną sentymentalną podróż, i oby trafił tylko na równie troskliwego właściciela.
Czytaj dalej Mercedes E 250 Turbodiesel W210 1999 – 49000 PLN – Wrocław

Mercedes 190E W201 1991 – 21900 PLN – Wrocław

Mercedes 190E W201 obdarzony został zgrabnym nadwoziem zaprojektowanym przez Bruno Sacco i trwałą mechaniką. Przed laty świetnie przyjął się na rynku małych sedanów, dziś marzą o nim początkujący fani klasyków i doceniają go starzy wyjadacze. Pięknie zachowany Baby-Benz wciąż cieszy oczy, a na dodatek nic nie stoi na przeszkodzie, by jeździć nim na co dzień. To świetna propozycja dla osób, które nie odnajdują się w epoce nowoczesnych, naszpikowanych elektroniką samochodów. Początek lat 90-tych to ostatni moment w motoryzacji, kiedy mogliśmy sobie pozwolić na pełną swobodę przy zamawianiu kolorystyki naszego wymarzonego Mercedesa. Dziś we wnętrzach królują szare tworzywa, wówczas do tapicerki dobierany był odpowiedni kolorystycznie zestaw tworzyw na boczki drzwi, słupki, a nawet uszczelki. Jesteś miłośnikiem czerwieni? Proszę bardzo. Oto absolutnie szalony Mercedes 190E W201 w kolorze 512 Almandinrot z wnętrzem Mittelrot.
Czytaj dalej Mercedes 190E W201 1991 – 21900 PLN – Wrocław

Mercedes 220D W115 1975 – 55000 PLN – Gaj

Strich-Achter był w naszej rzeczywistości w latach 70-tych szczytem motoryzacyjnych marzeń. Nawet dekadę później wciąż do tych Mercedesów wzdychano, szczególnie gdy były wyposażone w silniki diesla, tak bardzo cenione w dobie reglamentowanej etyliny. Lata 70-te i 80-te to był czas, do niektórych niejednokrotnie chcielibyśmy wrócić… i wcale nie znaczy to konieczności przesiadania się na Maluchy i Duże Fiaty. Wszak lepiej żyć nie tyle minioną codziennością, co marzeniami, a taki Mercedes 220D W115, jak ten prezentowany, to prawdziwa kapsuła czasu. Przepiękny egzemplarz z drugiej serii z silnikiem 2,2 l diesel. Unikatowy wręcz z racji swojej oryginalności, z niskim przebiegiem, ale w regularnej eksploatacji. Jest rewelacyjny.
Czytaj dalej Mercedes 220D W115 1975 – 55000 PLN – Gaj

Mercedes G 500 Classic W463 1999 – 229000 PLN – Radlin

Mercedes G 500 Classic W463 pochodzi z limitowanej serii stworzonej na 20-lecie klasy G. Wyprodukowano 500 egzemplarzy, w tym 494 sztuki z kierownicą po lewej stronie. Wszystkie powstały w 1999 roku. Cechy charakterystycznej tej wersji to lakier 9182 Almandinschwarz metallic, tapicerka skórzana Designo Nappa w kolorze fioletowo-czarnym, kierownica wielofunkcyjna, podgrzewana tylna kanapa, czujniki parkowania z tyłu oraz charakterystyczne felgi. Ten egzemplarz prezentuje się fenomenalnie, ma wciąż zachowany oryginalny lakier oraz wszystkie cechy swojej limitowanej serii. Jest godny polecenia, zarówno od strony użytkowej, jak i kolekcjonerskiej.
Czytaj dalej Mercedes G 500 Classic W463 1999 – 229000 PLN – Radlin