Archiwum kategorii: Mercedes

Mercedes 190E 2.6 W201 1987 – SPRZEDANY

Mercedes 190E W201 – kiedy pojawił się na rynku, nikt nie wierzył, że Mercedes może być tak mały – mimo to przyjął się doskonale. Dzięki temu nawet dziś możemy odnaleźć doskonale utrzymany egzemplarz. Idealny przykład – w ogłoszeniu. Niski przebieg i doskonały stan predysponują go do celów kolekcjonerskich, choć z pewnością i w codziennej eksploatacji nie sprawiłby najmniejszych problemów. Duży sześciocylindrowy silnik i automatyczna skrzynia idealnie pasują do jego mieszczańskiego charakteru.
Czytaj dalej Mercedes 190E 2.6 W201 1987 – SPRZEDANY

Mercedes 300 D Turbo W124 1989 – SPRZEDANY

Cztero, pięcio i sześciocylindrowe siniki Diesla Mercedesa nie miały sobie równych. Najwięksi miłośnicy rozpoznawali je po samym dźwięku. Tu – OM603, wersja najbardziej szlachetna, najbardziej gładko brzmiąca, dodatkowo wzmocniona turbosprężarką. Mercedes 300 D Turbo W124 ze 143 kucami pod maską i dumnym napisem Turbo na tylnej klapie wciąż, mimo upływu niemal 30 lat, może budzić radość i pożądanie. Szczególnie gdy mówimy o egzemplarzu który ma zaledwie 148 tysięcy kilometrów udokumentowanego przebiegu i w całości oryginalny lakier.
Czytaj dalej Mercedes 300 D Turbo W124 1989 – SPRZEDANY

Mercedes SL 500 R129 1997 – SPRZEDANY

Mercedes SL 500 R129 był w Japonii wręcz astronomicznie drogi, lecz to dla szybko bogacącego się społeczeństwa w dużych miastach nie było wielką przeszkodą. Przez rosnącą popularność modelu niezwykle popularny stał się tuning – droga do indywidualizacji i wyróżnienia się, kiedy seryjny wygląd i brzmienie to za mało. AMG, Brabus, Wald – na ulicach musiało być ciekawie, a teraz ta egzotyka w całej swojej różnorodności napływa do Polski. Ten z ogłoszenia w czarnym lakierze i z pełnym pakietem wizualnym, felgami oraz wnętrzem od Brabusa prezentuje się niezwykle agresywnie… i zwraca na siebie uwagę w takim samym stopniu dziś w Polsce, jak niegdyś w Japonii.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R129 1997 – SPRZEDANY

Mercedes S 320 W140 1996 – SPRZEDANY

Jak wejść w posiadanie idealnego klasyka? Jedną z dróg jest wybór dowolnego nieźle utrzymanego starego samochodu i poddanie go renowacji. Jeżeli jednak nie chcemy słyszeć pytań znajomych w rodzaju “a dlaczego tu masz zardzewiałą śrubkę?” koszt tejże może przekroczyć nawet 100 tys. PLN. Dlatego tak wielką popularność i emocje budzą samochody takie jak ten Mercedes S 320 W140 z przebiegiem zaledwie 22,5 tys. km. Tu każdy niemal element wygląda jak fabrycznie nowy i nawet perfekcjonista będzie ukontentowany. Choć dziś jeszcze nie wpuszczą nas w nim na rajd samochodów zabytkowych, jeżeli go przetrzymamy przez parę lat to przyjdzie czas, że będzie traktowany z równym szacunkiem co W126 i W116, a jego stan zaimponuje każdemu.
Czytaj dalej Mercedes S 320 W140 1996 – SPRZEDANY

Mercedes SL 500 R129 1994 – SPRZEDANY

Profesjonalne i kompleksowe przygotowanie do sprzedaży luksusowego samochodu zawsze robi świetne wrażenie. Owszem można kupić auto prosto z transportu, lecz jeżeli chcemy żeby wyglądał i jeździł on jak nowy zazwyczaj trudno oszacować potrzebny czas i koszty, które potrafią pójść w dziesiątki tysięcy złotych. Ten Mercedes SL 500 R129 to gotowa propozycja dla tych, którzy chcą płacić i po prostu się cieszyć, a jest czym. Pełny wizualny pakiet AMG, kierownica z drewnem, elektrycznie sterowane wszystkie trzy lusterka i poszukiwana opcja w postaci tylnej kanapy, pozwalającej czuć radość z jazdy bez dachu również z młodymi pasażerami. Samochód pochodzi z Japonii i ma udokumentowany przebieg.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R129 1994 – SPRZEDANY

Mercedes 190E W201 1986 – SPRZEDANY

Baby Benz za okrągłą stówkę od KlasykaGatunku.pl wzbudził u niejednego niemały ślinotok. Egzemplarz z przebiegiem 3,5 tys. km nie może być tani, lecz dla tych którzy nie mają obsesji na punkcie szukania samochodów możlwie bliskich stanowi fabrycznemu ten sam sprzedający przygotował ciekawy kąsek. Ten Mercedes 190E W201 ma mniej niż 100 tys. km przebiegu, może poszczycić się wysoko cenionym szwajcarskim pochodzeniem, ładną prezencją i karoserią bez rdzy. Wszystkie jego bolączki zostały zażegnane, by mógł od razu cieszyć nowego właściciela.
Czytaj dalej Mercedes 190E W201 1986 – SPRZEDANY

Mercedes 300SL-24 R129 1991 – SPRZEDANY

Pakiet AMG pierwszej serii widuje się na SL-ach zdecydowanie rzadziej niż późniejszy wariant, dostępny od 10.1995. Stylistycznie różnią się diametralnie, i o ile drugi mocno wyoblił i w założeniu unowocześnił auto, to temu pierwszemu z pewnością należy się medal za zadziorność i charakter, który przecież uosobiamy z manufakturą Aufrecht Melcher Großaspach. Mercedes 300SL-24 R129 z ogłoszenia dysponuje tym pierwszym, bardziej agresywnym pakietem AMG i jest to wersja amerykańska – rzadko spotykana w tak wyśmienitym stanie. Niespełna 29 tys. mil to przebieg dla 24-letniego auta wręcz marginalny. Dodatkowo chwali sie doposażenie SL-a w oryginalne radio Becker Mexico 2000 pracujące na europejskim zakresie fal – mała rzecz, a cieszy, bo pokazuje staranność w dopracowaniu detali, tak miłą dla kupującego.
Czytaj dalej Mercedes 300SL-24 R129 1991 – SPRZEDANY

Mercedes E320 Coupe C124 1994 – SPRZEDANY

Fakt, że eleganckie coupe Mercedesa kupują 60-latkowie nie jest nicznym zaskakującym. To wiek, w którym człowiek potrafi docenić to co dobre, umiejętnie komponując odcień lakieru z właściwym wnętrzem i bogatym wyposażeniem. Ten Mercedes E320 Coupe C124 przez ponad 20 lat służył u pierwszego właściciela, przejeżdżając przez ten czas ledwie 94.000 kilometrów. Teraz przyszedł moment, w którym zdecydował się on zwolnić w garażu, a ponadprzeciętnie zadbany samochód trafił do Polski. Warto kupić i objąć równie pieczołowitą troską. Już wkrótce przyjdzie czas, że stanie się on pełnoprawnym klasykiem, a tak wypieszczony egzemplarz szacownej marki zawsze będzie zasługiwał na najwyższe uznanie.
Czytaj dalej Mercedes E320 Coupe C124 1994 – SPRZEDANY

Mercedes 500 SL R129 1991 – SPRZEDANY

“TOP Zustand, nur 25000 Euro” – takie etykiety można spotkać na identycznych samochodach prezentowanych w eleganckich niemieckich salonach z samochodami klasycznymi. Cieszy mnie fakt, że polscy sprzedawcy potrafią wyszukać i przygotować identyczne youngtimery oraz zaproponować je w znacznie lepszej cenie. Część z nich wyjeżdża na Zachód, ale z każdym rokiem coraz więcej z nich znajduje nowych nabywców w Polsce. Czerwony Mercedes 500 SL R129 z eleganckim czarnym skórzanym wnętrzem to z pewnością świetny pomysł na przełamywanie nudy i szarości dominującej na polskich ulicach. W ciepłe dni możemy tu rozkoszować się wiatrem we włosach, w chłodniejsze założyć hardtop i dalej cieszyć się jazdy tym klasycznym i mocnym, napędzanym silnikiem V8 roadsterem.
Czytaj dalej Mercedes 500 SL R129 1991 – SPRZEDANY

Mercedes S 320 W140 1993 – SPRZEDANY

Gdy zerkniemy na popularny serwis ogłoszeniowy i poszukamy w budżecie do 50 tys. PLN rocznych samochodów, nasz wybór ograniczy się do samochodów kompaktowych – Hyundai i30, Ford Focus, Toyota Auris czy Skoda Rapid. Cóż to za porównanie, kiedy po drugiej stronie ringu stoi zawodnik klasy ciężkiej, reprezentant zjednoczonych Niemiec, Mercedes S 320 W140. Z przebiegiem zaledwie 22 tysiące kilometrów zachował prezencję rocznego samochodu i atuty, przy których większość nowych samochodów wygląda blado. To samochód projektowany z ogromnym rozmachem, który księgowi odpowiedzialni dziś za akceptację motoryzacyjnych budżetów nazwaliby po prostu przesadą. Tyle, że ta S-klasa pochodzi jeszcze z czasów, gdy pieczę nad projektem trzymali inżynierowie… i jest jednym z ostatnich samochodów projektowanych bez oszczędzania, z wykorzystaniem wszystkich dostępnych zasobów i doświadczenia.
Czytaj dalej Mercedes S 320 W140 1993 – SPRZEDANY