Archiwum kategorii: Mercedes

Mercedes 300 TE 4Matic S124 1991 – SPRZEDANY

Napęd na cztery koła i mocny benzynowy silnik predysponowały go do ciężkiej pracy. Patrząc jednak na stan zachowania tego egzemplarza, widać że miał znacznie więcej szczęścia niż większość jego rówieśników. Ten Mercedes 300 TE 4Matic nawinął na koła 163 tysiące kilometrów i imponujący jest fakt, że na zdjęciach ciężko odnaleźć jakikolwiek ślad zużycia. W samochodach o charakterze użytkowym zdarza się to wyjątkowo rzadko.
Czytaj dalej Mercedes 300 TE 4Matic S124 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 190 SL 1958 – SPRZEDANY

Mercedes 190 SL świętuje w tym roku 60-te urodziny. Zrodzony jako mniejszy brat słynnego 300 SL dzielił z nim silne wizualne podobieństwo, stając się prawdziwym przebojem nadmorskich bulwarów. Egzemplarz licytowany przez Auctionatę czarował doskonałym połączeniem srebrnego lakieru z czerwonym wnętrzem. Samochód jest 6000 km po dużym serwisie mechanicznym, a szczegółowa analiza wykazała jedynie drobne niedoskonałości. Uzyskana cena (po wliczeniu opłat aukcyjnych i podatku VAT): 99040 euro (ok. 400000 PLN).
Czytaj dalej Mercedes 190 SL 1958 – SPRZEDANY

Mercedes 190E W201 1986 – SPRZEDANY

Dla koneserów motoryzacji nie ma nic lepszego niż pięknie zachowany oryginalny stan. Ślady fabrycznej konserwacji wyżej są cenione niż dodatkowe wyposażenie, choć ten Mercedes 190E W201 łączy doskonały stan z bonusem w postaci klimatyzacji. Przebieg 101 tys. km, regularne serwisy oraz historia, w której widnieje zaledwie jedna, 88-letnia właścicielka – to prawdziwa kapsuła czasu, której warto przyjrzeć się bliżej.
Czytaj dalej Mercedes 190E W201 1986 – SPRZEDANY

Mercedes 380 SEC C126 1983 – SPRZEDANY

Piękna i klasyczna linia nie jest wciąż zarezerwowana jedynie dla majętnych. Ten Mercedes 380 SEC C126 pokazuje, że można wciąż kupić przyzwoity egzemplarz zachowany w oryginalnym stanie i w rozsądnej cenie, choć oczywiście trzeba mieć świadomość, że wiele jego elementów będzie dalekich od ideału. Praca nad takim samochodem to niewątpliwie przyjemność, którą można rozłożyć sobie w czasie. Wisienką na torcie są tu niewątpliwie felgi BBS RS, idealnie pasujące do charakteru samochodu.
Czytaj dalej Mercedes 380 SEC C126 1983 – SPRZEDANY

Mercedes 190E Sportline W201 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 190E Sportline W201 to samochód, który przełamywał konwencję marki. Usztywnione i obniżone zawieszenie skutkowało prowadzeniem, na które nigdy wcześniej klienci marki nie mogli liczyć. Zestawiając z jakimkolwiek konkurencją, samochód wciąż pozostawał komfortowy i zdecydowanie wyróżniał się jakością wykończenia wnętrza i mocną mechaniką. To nadal świetny samochód do codziennego użytku.
Czytaj dalej Mercedes 190E Sportline W201 1991 – SPRZEDANY

Mercedes C43 AMG 2000 – SPRZEDANY

Mercedes C43 AMG rozpoczął nową erę. To epoka jednych z najpiękniej brzmiących współcześnie silników – V8 strojone przez AMG budzi respekt i nieczęsto – zdumienie, gdy prawdziwą symfonię słyszymy dochodzącą z małego Mercedesa. Mercedes C43 AMG produkowany był przez 2 lata, powstał w ilości 4200 sztuk i był pierwszym samochodem AMG po wchłonięciu firmy przez koncern Daimlera. Uzyskane 306 KM uczyniło z niego realną konkurencję dla BMW M3 i Audi RS4.
Czytaj dalej Mercedes C43 AMG 2000 – SPRZEDANY

Mercedes 190E 2.3 Sportline W201 1988 – SPRZEDANY

Mercedes 190E 2.3 Sportline W201 jest jak dobrze uszyty garnitur. Kubełkowe fotele z przodu, jak i profilowana kanapa z tyłu dbają o to, by każdy pasażer czuł się tu dobrze dopasowany… również na szybkich winklach, a te dzięki fabrycznie obniżonemu i usztywnionemu zawieszeniu pokonywać można naprawdę śmiało. Ten samochód to doskonały przykład na to, że gwiazdę na masce można wozić również w samochodzie który ma sportowy charakter, nawet jeżeli nie ma pod maską wymarzonych 16-zaworów.
Czytaj dalej Mercedes 190E 2.3 Sportline W201 1988 – SPRZEDANY

Mercedes 300 SL R107 1987 – SPRZEDANY

Mimo, iż od 1985 roku otwierał cenniki modelu SL, nie przypadła mu rola kopciuszka. Zadziałała magia nazwy – Mercedes 300 SL był pierwszym tak mianowanym po samym Gullwingu. To ostatnia z trzech odsłon produkowanej przez 18 lat 107-mki, wyróżniająca się m.in. nowym wzorem 15-calowych felg i halogenami. Egzemplarz po renowacji zwraca uwagę dopracowanymi detalami i może być idealny do codziennej eksploatacji w sezonie wiosenno-letnim.
Czytaj dalej Mercedes 300 SL R107 1987 – SPRZEDANY

Mercedes 300 CE 6.0 AMG Widebody C124 Hammer 1988 – SPRZEDANY

Mercedes 300 CE 6.0 AMG Widebody to słynny “Hammer”, w wersji coupe niezwykle rzadki – takich samochodów powstało w fabryce AMG w Affalterbach zaledwie 12. Wyposażony jest w imponujące poszerzenia nadwozia i absolutnie topową ówcześnie 8-cylindrową jednostkę M117/9 o mocy 376 KM. Wnętrze łącznie z podsufitką, boczkami drzwiowymi i deską rozdzielczą wyściełane jest wysokogatunkową skórą. Samochód ma przebieg zaledwie 56000 km i pełną dokumentację, obejmującą również korespondencję właściciela z fabryką i certyfikat AMG. Cena może przyprawić o zawrót głowy, jednak biorąc pod uwagę unikatowość i stan zachowania egzemplarza może być to solidna lokata kapitału z gwarantowanym wzrostem wartości.
Czytaj dalej Mercedes 300 CE 6.0 AMG Widebody C124 Hammer 1988 – SPRZEDANY

Mercedes 300 SE W112 1967 – SPRZEDANY

Mercedes 300 SE W112 to następca Adenauera, ówcześnie topowe coupe w ofercie niemieckiej marki. Jego karoserię projektował Paul Bracq, tworząc jedną z najwspanialszych linii bocznych w historii. Gdy był nowy, kosztował dwukrotnie więcej niż stylowy model 190 SL. Dziś – jest dwukrotnie tańszy, a biorąc pod uwagę, że powstało ich zaledwie 2419 sztuk (czyli dziesięciokrotnie mniej niż modelu 190 SL!), nie trudno przewidzieć, co się stanie z ceną W112 w najbliższych latach. To doskonała inwestycja, niezależnie od tego czy zdecydujemy się na utrzymanie samochodu w oryginalnym stanie, czy na renowację do poziomu konkursowego.
Czytaj dalej Mercedes 300 SE W112 1967 – SPRZEDANY