Archiwum kategorii: Mercedes

Mercedes S320 W140 1994 – SPRZEDANY

W królewskiej rodzinie W140 Mercedes S320 jest tym, o który najbardziej prosi głos rozsądku. Rezygnując z dodatkowych cylindrów nie rezygnujemy z komfortu, a 6-cylindrowy silnik M104 oferuje i tak 231 KM, co pozwala na wystarczająco szybką jazdę tym ponad 5-metrowym i niemal 2-tonowym kolosem. Kiedy na liczniku widzimy mniej niż 100 tys. km przebiegu, a samochód przez 20 lat był utrzymywany w japońskim reżimie serwisowym, możemy być pewni, że to wóz, na którym przez lata będziemy mogli polegać.
Czytaj dalej Mercedes S320 W140 1994 – SPRZEDANY

Mercedes 300E-24 W124 1990 – SPRZEDANY

Mercedes 300 E-24 W124 z 24-zaworową jednostką łączy komfort z ponadprzeciętnymi osiągami. Pierwszą setkę na liczniku możemy tu zobaczyć już po około 8 sekundach, mimo wyposażenia w automatyczną skrzynię biegów. W Ofercie Specjalnej egzemplarz z Wodzisławia Śląskiego z niskim i potwierdzonym przebiegiem w wersji Sportline, z ciekawy gadżetem w postaci duck tail’a na tylnej klapie.
Czytaj dalej Mercedes 300E-24 W124 1990 – SPRZEDANY

Mercedes SL 500 R129 1996 – SPRZEDANY

Mercedes SL 500 R129 – niezależnie od wieku, na kierowcą takiego roadstera patrzymy jak na konesera motoryzacji. Mimo otaczającej nas zewsząd różnorodności, są uniwersalne ikony uosabiające to, co wiążemy z klasą i dobrym stylem. Taki jest SL – niezależnie od generacji – potrafi zachwycać niezmiennie przez długie lata, nie zważając na zmieniające się czasy i modę. Są samochody szybsze, droższe, bardziej ekstrawaganckie, ale kilkunastoletni Mercedes jest tak naprawdę dla tych, którzy nigdzie się nie spieszą ani nie muszą niczego nikomu udowadniać.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R129 1996 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SEC 1989 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SEC – dla pokolenia dzisiejszych 30-to i 40-to latków to bardzo często najpiękniejsze coupe, jakie opuszczało bramy fabryki w Stuttgarcie. W najnowszej Ofercie Specjalnej – w topowej wersji 560 SEC i w nieskazitelnym stanie. Lakier, chromy, skóra, nawet felgi – na zdjęciach nie sposób dopatrzeć się śladów zużycia. SEC sprowadzony jest z krainy doskonałych Mercedesów, czyli z Japonii. Uprzedzając często pojawiające się pytania – kierownica była tu zawsze po lewej stronie – to europejska cecha, którą Japończycy zawsze cenili w eleganckich autach.
Czytaj dalej Mercedes 560 SEC 1989 – SPRZEDANY

Mercedes 300 SE W126 1988 – SPRZEDANY

Wśród innych sprowadzanych z Japonii S-klas Mercedes 300SE W126 może wydawać się propozycją dość skromną – wszak to krótszy z dwóch dostępnych wariantów, a pod maską pracuje tylko sześć cylindrów. Bogate wyposażenie obejmujące klimatyzację czy elektryczne sterowanie szyb i foteli nie pozostawia jednak wątpliwości co do klasy samochodu, a niski przebieg gwarantuje długą i spokojną eksploatację.
Czytaj dalej Mercedes 300 SE W126 1988 – SPRZEDANY

Mercedes W123 300TD El Camino 1979 – USA

To, jak odległe są motoryzacyjne światy Europy i Ameryki widać za każdym razem przy próbie ich połączenia. Na ebay’u pojawiła się konwersja, która próbuje zaprzeczyć temu twierdzeniu. Samochód został zbudowany na bazie Mercedesa W123 300TD (czyli kombi z wolnossącym dieslem), do którego zaaplikowano zmniejszoną pakę z Chevroleta El Camino. Czy myślicie, że jeżeli Mercedes zdecydowałby się na produkcję pick-up’a, samochód mógłby wyglądać podobnie?
Czytaj dalej Mercedes W123 300TD El Camino 1979 – USA

Mercedes W140 500SE 1994 – SPRZEDANY

Mercedes W140 500SE – ostatnia S-klasa, którą uwielbiano nie tylko za komfort, lecz również za trwałość i niezawodność. Świetny stan samochodu i niski, potwierdzony książką serwisową przebieg to wystarczające powody, by zapłacić za niego więcej niż średnia rynkowa. Tu nie warto oszczędzać – gdy kupimy auto z nieznaną historią od Turka w Berlinie może się okazać, że z legendarnej jakości zostało już niewiele. Możemy być pewni, że przyjemność obcowania z doskonale zachowanym i oryginalnym samochodem jest nieporównywalnie wyższa, a eksploatacja spokojniejsza.
Czytaj dalej Mercedes W140 500SE 1994 – SPRZEDANY

Mercedes 500 SL R129 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 500 SL R129 – luksusowy roadster był absolutnym przebojem i pozostaje świetnym wyborem również dzisiaj. Łączy niezwykle trwałą mechanikę z ponadczasową stylizacją oferując wszystko to, czego moglibyśmy oczekiwać od weekendowego samochodu. W słoneczne dni pozwala delektować się wiatrem we włosach, kojąc uszy aksamitnym brzmieniem V8-mki (to ten 326-konny silnik skradli inżynierowie Porsche, tworząc kultowego sportowego sedana – W124 500E). Gdy przyjdą słotne dni, wtedy przychodzi pora na aluminiowy hardtop, który robi z SLa auto całoroczne.
Czytaj dalej Mercedes 500 SL R129 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 220SE Coupe W111 1963 – SPRZEDANY

Mercedesy od dziesiątek lat są symbolem luksusu, dostojeństwa i wysokiej jakości. Gdy patrzymy na coupe, jak Mercedes 220SE W111 z ogłoszenia, możemy też mówić o elegancji w sportowym stylu. Tu mamy okaz wyjątkowy, bo przez dziesiątki lat utrzymywany w dobrej kondycji i pełnej zgodności z oryginalnym kształtem. Klimat Kalifornii okazał się być łaskawy, a cena – niższa od takiej, którą musielibyśmy wyłożyć za zbliżony egzemplarz w Europie.
Czytaj dalej Mercedes 220SE Coupe W111 1963 – SPRZEDANY

Mercedes 400E W124 1993 – SPRZEDANY

Mercedes 400E W124 to doskonały samochód dla tych, którzy chcieliby mieć 8 cylindrów pod maską, a 500E jest dla nich zbyt ostentacyjne. Klasyczna linia w kolorze Nautikblau prezentuje się znakomicie, a 279 KM z jednostki 4,2 l pozwala na bezstresowe wyprzedzanie. Mocowany na zderzaku maszt ułatwiający parkowanie do częste wyposażenie Mercedesów sprowadzanych z Japonii i tak jak w większości podobnych przypadków, mamy tu egzemplarz z przebiegiem nieporównywalnie mniejszym, niż w przeciętnym egzemplarzu z rynku europejskiego.
Czytaj dalej Mercedes 400E W124 1993 – SPRZEDANY