Archiwum kategorii: Mercedes

Mercedes 500E W124 1993 – SPRZEDANY

Jak doktor Jackyll i panna Hyde Mercedes 500E W124 zdecydowanie ma dwie twarze. Może być elegancką, komfortową i spokojnie podróżującą limuzyną, by w mgnieniu oka po gwałtownym otwarciu przepustnicy podarować kierowcy sporą porcję adrenaliny. Inżynierowie Porsche doskonale opracowali skład mikstury, która zrobiła z Mercedesa najpopularniejszy model na Giełdzie klasyków… średnio pojawia się tu raz w miesiącu, lecz gdy widzę odpowiednią sztukę, nie mogę oprzeć się pokusie.
Czytaj dalej Mercedes 500E W124 1993 – SPRZEDANY

Mercedes W111 280 SE 3.5 Cabriolet 1971 – SPRZEDANY

Ten Mercedes W111 280 SE 3.5 Cabriolet jest idealny, by podbić serca wszystkich miłośników klasycznej motoryzacji. Jego stan – najlepszy z możliwych – doskonale zachowany i w pełni oryginalny. Wręcz trudno uwierzyć, lecz ten ponad 40-letni błyszczący lakier jest wciąż tym, którym nadwozie zostało pokryte w fabryce. Klasa i elegancja… ile jest warta? Przekonaliśmy się na licytacji RM Auctions… choć jego wartość wstępnie oszacowano na 200 tys. dolarów, został sprzedany za 335,5 tys. dolarów.
Czytaj dalej Mercedes W111 280 SE 3.5 Cabriolet 1971 – SPRZEDANY

Mercedes 500E W124 1992 – SPRZEDANY

Mercedes-Benz Classic Center w Irvine, w Kalifornii to oficjalny warsztat koncernu Daimler AG, zajmujący się restauracją klasycznych Mercedesów. Możemy tu zlecić renowację własnego, możemy też wybrać auto z oferty, chociażby takie, jak ten przepiękny Mercedes 500E W124 z pierwszej serii. Kolorystyczne zestawienie z brązowym skórzanym wnętrzem jest absolutnie zniewalające, a przebieg wynosi zaledwie 60 tys. km. Ten młody klasyk jest świeżo po czynnościach serwisowych, przygotowany dla nowego nabywcy.
Czytaj dalej Mercedes 500E W124 1992 – SPRZEDANY

Mercedes E500 Limited 1994 – SPRZEDANY

500 sztuk wersji Limited zamknęło jeden z najciekawszych rozdziałów w historii marki. Mercedes E500 łączył doskonałe wykonanie z wyśmienitą mechaniką dopracowaną i ręcznie montowaną przez pracowników Porsche. W rezultacie każdy egzemplarz powstawał przez 18 dni, spośród wszystkich W124 wyróżniając się nie tylko 320-konnym silnikiem, większymi hamulcami czy poszerzonymi błotnikami, ale i np. bardziej rozsuniętymi przednimi fotelami, co było konieczne by pomieścić skrzynię biegów. W ogłoszeniu srebrny Mercedes E500 Limited przygotowany przez Brabus Classic. Przebieg jest niski, a stan wyśmienity.
Czytaj dalej Mercedes E500 Limited 1994 – SPRZEDANY

Mercedes SL 500 R129 1993 – SPRZEDANY

Mercedes SL 500 R129 – wizytówka Mercedesa, produkowany przez 12 lat właściwie nigdy nie doczekał się konkurencji, która równie skutecznie łączyłaby styl, moc i komfort. W czarnym kolorze i z czarnym wnętrzem jest absolutnie ponadczasowy i uniwersalny. W Ofercie Specjalnej doskonały egzemplarz z niskim i udokumentowanym przebiegiem.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R129 1993 – SPRZEDANY

Mercedes 300 SL W198 1956 – Francja

Mercedes 300 SL W198, czyli slynny Gullwing, nie przypominał żadnego innego Mercedesa w historii, całkowicie odmienny jest również jego rodowód. Powstał na zamówienie amerykańskiego dealera, Maxa Hoffmana, który stwierdził, że rynek doskonale może przyjąć wóz zbudowany w oparciu o wyścigową konstrukcję. Był to strzał w dziesiątkę – ponad 1000 sztuk, co stanowiło 2/3 całej produkcji, sprzedało się w USA, stąd też pochodzi wóz licytowany 7 lutego na Retromobile. Odrestaurowany w latach 80-tych do dziś zachowuje świetną kondycję, co doskonale widać na klimatycznych zdjęciach Dana Savinelliego. Przewidywana cena: 875 tys.-1,1 mln euro.
Czytaj dalej Mercedes 300 SL W198 1956 – Francja

Mercedes 190E 2.5 16 Evoluzione 2 1988 – ok. 420000 PLN – Włochy

Luigi Moreschi ma ponad czterdziestoletnie doświadczenie w branży wyścigowej, a w swoim warsztacie zgromadził i oferuje prawdziwe perły. Wśród nich przygotowany do wyścigów górskich Mercedes 190E 2.5 16 Evoluzione 2. To jedna z 502 wyprodukowanych sztuk, jednak póki co nikt nie wysyła jej na emeryturę. Tu nie ma żartów, z 2,5-litrowej jednostki Coswortha osiągnięto 332 KM, zapewniając emocje na najwyższym poziomie.
Czytaj dalej Mercedes 190E 2.5 16 Evoluzione 2 1988 – ok. 420000 PLN – Włochy

AMG 500 SL 6.0 1992 – SPRZEDANE

AMG 500 SL 6.0 to jedno z najlepszych połączeń luksusu i prędkości, jakie mogliśmy zdobyć w latach 90-tych. Technicznie odpowiada późniejszemu Mercedesowi SL 60 AMG (zmiana nazwy jest wynikiem wchłonięcia AMG przez koncern Daimlera, w wyniku czego pakiety AMG zaczęły być dostępne w salonach Mercedesa). Pod maską odnajdziemy zmodyfikowany silnik M119 – 6.0 litrów pojemności, 8 cylindrów i 381 KM zapewniają mocne wrażenia, a dzięki masie niższej o 150 kg niż 600 SL – lepsze prowadzenie od 12-cylindrowej wersji.
Czytaj dalej AMG 500 SL 6.0 1992 – SPRZEDANE

Mercedes 560 SEC C126 1989 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SEC – topowe coupe niemieckiej marki. Produkowany przez 10 lat, niezmiennie doskonale się sprzedawał, łącząc solidność i jakość wykonania z doskonałym komfortem i osiągami. W ogłoszeniu egzemplarz z ostatniego okresu produkcji, z niskim przebiegiem, korzystną ceną i niezwykle bogatym wyposażeniem, obejmującym niemal wszystko, co dało się zamówić, łącznie z bardzo rzadko spotykanym pełnym komputerem pokładowym.
Czytaj dalej Mercedes 560 SEC C126 1989 – SPRZEDANY

Mercedes W100 600 SWB 1970 – USA – SPRZEDANY

Wyznacznik luksusu, ulubieniec dyktatorów, Mercedes W100 600. Dzięki zaawansowanemu systemowi hydraulicznemu, sterującemu automatyką w samochodzie (zawieszenie, fotele i szyby, domykanie drzwi i klapy bagażnika), zasłynął jako jeden z najdroższych w restauracji samochodów na świecie. Tu w krótkiej wersji, po konkursowo wykonanej odbudowie, której koszt zamknął się w 185 tys. dolarów i przewyższa cenę samochodu.
Czytaj dalej Mercedes W100 600 SWB 1970 – USA – SPRZEDANY