Archiwum kategorii: Mercedes

Mercedes 560 SEL W126 1989 – SPRZEDANY

Mercedes 560 SEL W126, czyli kolejna szansa na to, by kupić topową niemiecką limuzynę z przebiegiem, który w Europie samochód zrobiłby najprawdopodobniej po roku lub dwóch. Wyśmienity komfort jazdy, doskonałej jakości materiały we wnętrzu, piękne brzmienie silnika i moc, która z pewnością będzie wystarczająca. Lista zalet jest tu tak długa, że cenę poniżej 40 tys. złotych z pewnością trzeba uznać za doskonałą.
Czytaj dalej Mercedes 560 SEL W126 1989 – SPRZEDANY

Mercedes SL 500 R230 2003 – SPRZEDANY

Szlachectwo zobowiązuje i nie możemy mieć najmniejszych wątpliwości co do tego, że Mercedes SL 500 R230 jest przyszłym klasykiem. Pochodzący z piątej generacji prestiżowej serii SL jest nafaszerowany nowoczesną techniką, jednak nie to sprawi, że zapisze się w pamięci. Z pewnością najbardziej fascynująca i ponadczasowa jest jego stylistyka – we wcięciach na błotnikach i masce pobrzmiewa echo pierwszego Gullwinga.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R230 2003 – SPRZEDANY

Mercedes CL 500 C140 1995 – SPRZEDANY

Luksusowy do granic przyzwoitości Mercedes CL 500 oferował wszystko, czego mogli sobie zażyczyć najbogatsi klienci lat 90-tych. To coupe, w którym jedna para drzwi nie wynika absolutnie z aspiracji sportowych, lecz jest podyktowana wyłącznie kwestią stylu. Tak, jest szybki… nie na krętej górskiej drodze, lecz na autostradzie, gdzie możemy się w nim poczuć jak pasażerowie klasy Business Premier w ultraszybkim pociągu Eurostar. Egzemplarz z rynku japońskiego to rozsądny wybór – może jest nieco droższy od innych na rynku, lecz zdecydowanie rekompensuje to niskim przebiegiem i świetnym stanem.
Czytaj dalej Mercedes CL 500 C140 1995 – SPRZEDANY

Mercedes 380 SL R107 1984 – SPRZEDANY

Pochodzący ze szlachetnej serii SL (Sport Leicht – sportowy i lekki) Mercedes R107 coraz śmielej wchodzi w obręb zainteresowań kolekcjonerów. Ceny rosną, lecz tylko tych, które są zachowane w odpowiednim stanie. Biały lakier i tuning z epoki – w tym przypadku Lorinser – można polecić tym, którzy mają ochotę na odrobinę ekstrawagancji. Będący wyposażeniem dodatkowym aluminiowy hardtop przekształca ten stylowy kabriolet w wielosezonowe coupe.
Czytaj dalej Mercedes 380 SL R107 1984 – SPRZEDANY

Mercedes 600 SEL W140 1992 – SPRZEDANY

Mercedes 600 SEL W140 to absolutny top lat 90-tych. Taki samochód chciałoby się kupić w salonie, lecz cóż – ta epoka już minęła. Ten egzemplarz jest sprowadzony z Japonii i mimo ponad 20 lat na karku ma przebieg zaledwie 35 tysięcy kilometrów. Dla czekających na taki egzemplarz – niewątpliwie gratka. Cena jest rozsądnie skalkulowana, a jasne wnętrze – stylowe i urzekające.
Czytaj dalej Mercedes 600 SEL W140 1992 – SPRZEDANY

Mercedes 420 SEL W126 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 420 SEL W126 to rozwiązanie dla tych, którzy chcą w jednym samochodzie podziwiać klasyczne linie stworzone przez Bruno Sacco, gładkie brzmienie silnika V8 i nadzwyczajny komfort jazdy. Najlepsze egzemplarze na polski rynek trafiają ostatnio prosto z Japonii. Zadbane i skrupulatnie serwisowane są miłą odmianą od typowych egzemplarzy, które spędziły lat kilkanaście w ciężkiej służbie u polskiego właściciela.
Czytaj dalej Mercedes 420 SEL W126 1991 – SPRZEDANY

Mercedes W126 560 SEL 1987 – SPRZEDANY

Mercedes W126 560 SEL w białym kolorze wygląda fantastycznie, co jest cechą każdego dobrego projektu. Ten z pewnością jest ponadczasowy i patrząc na stan, można mieć wrażenie, że czas zatrzymał się 25 lat temu. Mercedes ma zaledwie 50 tys. km przebiegu i piękne welurowe wnętrze… silnik V8 i 300 KM zapewnią doskonały komfort i kiedy trzeba, odpowiednią prędkość. Idealny wybór, by się przekonać, że Mercedesy już nie są takie jak dawniej.
Czytaj dalej Mercedes W126 560 SEL 1987 – SPRZEDANY

Mercedes 500 SEL W140 1991 – SPRZEDANY

Oto Mercedes 500 SEL W140 z 1991 roku, z pierwszego etapu produkcji, który przejawiał się między innymi pomocnymi przy cofaniu wysuwanymi antenkami, pozwalającymi ocenić gabaryty samochodu podczas cofania bez wsłuchiwania się w dźwięki komputera. Stonowana kolorystyka wpisuje się w elegancki charakter samochodu, a patrząc na zdjęcia możemy odbyć podróż 20 lat wstecz, gdy posiadanie tak prezentującej się klasy S było przywilejem zarezerwowanym dla najbogatszych.
Czytaj dalej Mercedes 500 SEL W140 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 300SL Roadster 1958 – SPRZEDANY

Mercedes 300SL dzieli świat miłośników motoryzacji na jego absolutnych wielbicieli i tych, którzy fenomenu nie rozumieją. W tej pierwszej grupie znajdują się ludzie wystarczająco majętni, by wywindować jego ceny do niebotycznego poziomu. Niezależnie czy interesuje nas coupe ze skrzydłami mewy czy bardziej bulwarowy roadster, na odrestaurowany egzemplarz przygotować należy kwotę między 1 a 1,5 miliona euro – dwukrotnie więcej, niż zaledwie 2 lata temu. Ile dokładnie, możecie zapytać w HK-Engineering, wyspecjalizowanej firmie od lat restaurującej Gullwingi i mającej w ofercie zawsze pełne spektrum egzemplarzy.
Czytaj dalej Mercedes 300SL Roadster 1958 – SPRZEDANY

Mercedes 190 2.5-16 W201 1991 – SPRZEDANY

Mercedes 190 2.5-16 W201 wyróżnia się pakietem aerodynamicznym, obniżonym zawieszeniem i charakterystycznymi felgami. Jednak to nie wygląd, lecz mechanika decyduje o jego wyjątkowości. Znajdziemy tu ponad 200-konną, 16-zaworową jednostkę opracowaną przez Coswortha i system ASD hydraulicznie blokujący mechanizm różnicowy. Samochód powstał, by stworzyć konkurencję dla BMW, z którym przez szereg lat rywalizował zarówno na torach wyścigowych, jak i w salonach sprzedaży. Również dziś jest alternatywą dla BMW M3 E30 – tańszą i bardziej komfortową.
Czytaj dalej Mercedes 190 2.5-16 W201 1991 – SPRZEDANY